Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


czwartek, 23 lipca 2009

(216) aparaciki



aparaciki.blog.onet.pl

Ocenia : Queen Julie

Pierwsze wrażenie : 2 / 10
Przyznam, że widząc taki adres w mojej kolejce zdziwiłam się. Pobawię się w zgadywanki. Blog może być o aparatach na zęby - mój klimat, kiedyś nosiłam. Tylko co za wariat zakłada taki blog? Przecież nie jest to z pewnością popularny temat. Z drugiej strony byłoby ciekawie czytać o aparatach, widzieć obrzydliwe zdjęcia krzywych zębów, które myk-myk, jak w telezakupach, zmieniają się w proste. Może to być blog o Aparatce - bohaterce serialu Zig Zapa, ale to najmniej pasujący pomysł. Aparaty i fotografowanie - też możliwe. A może... - już nie mogę czekać, jestem niecierpliwa i po prostu muszę sprawdzić jaki to jest blog! Uwaga... Pamiętniki i dzienniki, szary wygląd, jakieś długie posty, które nie wydają się - patrząc po tematach- pasjonujące. Hm, szkoda. Mam chętkę na coś oryginalnego, tak jak te aparaty do zębów. No trudno, poczytajmy. Nagłówek jest nieciekawy, troszeczkę zbyt mało profesjonalny. Usta, perły, nic specjalnego. Raczej nie za dużo pracujesz nad blogiem - jest jeden link, dwie linijki o tobie samej, wygląd nieszczególny. Do adresu pasuje mi pseudonim, chociaż to bardziej kwalifikuje się pod infantylizm a nie blog. Nieważne. Mam mieszane uczucia. Te aparaty są wszędzie... ciekawy motyw przewodni, ale czy mi się podoba? W subiektywnej ocenie - nie. Jeszcze tylko tytuł - chyba za wszelką cenę chciałaś napisać coś ciekawego z odrobiną refleksji, ale się nie udało. Preferowałabym cytat bądź zmianę na inne słowa.

Nagłówek : 0 / 5
Parę zdjęć z zębami. Ciekawe, ciekawe, ale nie pasuje mi ani do kategorii blog, ani kolorystycznie - mieszanka jaskrawych barw i nudnej szarości - monotonne i zbyt mało profesjonalne. Szukałabym czegoś ciekawszego niż zęby gryzące jakieś rzeczy. Chyba, że w pewien sposób się z nimi identyfikujesz, ale to nie świadczy o tobie za dobrze... Żartuję. Gruntowna zmiana wyglądu - to jest klucz do sukcesu.Popatrz na to obiektywnie - kogo zachęcisz takim nagłówkiem!

Treść : -5 / 10
Numerowane posty, jak ja ich nie lubię. To ( jakże inteligentne zaczynanie od tej strony...) post numer 7. Wakacje - niewątpliwie aktualny temat ( rozpływam się z gorąca!), ale czy ciekawy? Zobaczymy. Samo słowo "wakacje" napisałabym wielką literą, ale to drobiazg. Zabieram się do czytania!
Nudny pamiętnik, dużo emotikonów, festyny i tak dalej, nudne, nudne, nudne. Mało interesuje mnie jak i pewnie potencjalnego czytelnika twoja prywatność, każdy ma wakacje, dlaczego nie możesz napisać jakichś refleksji, lub może być pamiętnik, ale z ironią , humorem i drobnym przemyśleniem, a nie " mój, mój, moje, ale ja..." - to jest nużące. Możesz mieć taki blog, to twoja sprawa, ale nie oczekuj wysokiej oceny. Piszesz dużo o aparacie na zęby, przynajmniej jakoś to gra z adresem i wyglądem, ale co mnie obchodzi twoje uzębienie? Przechodzę do notatki w której część tematu wygląda tak : " usunęło mi notkę!" - rozumiem, że teraz temu poświęcisz post? Proszę was, nie piszmy takich notatek, po co to? Chyba, że tak wielu fanów chce to czytać, ale u ciebie - nie. No cóż czytam, ale na więcej nie mam siły. Toż to jest jakaś kpina, jakieś zwierzenia zdruzgotanej laluni! Przynajmniej tak to wygląda z mojego punktu widzenia.
Ha ha ha, uważasz, że byłabyś zdolna napisać coś tak dobrego, jak piszesz w tym poście? A ja, czytając to co już dodałaś, te wszystkie posty, sądzę, że nie. Jaka szkoda, ze tego nie przeczytam. Może dowiedziałabym się coś jeszcze bardziej oryginalnego i porywającego na temat twoich ząbków i aparatów... Ironia.

Ortografia i poprawność językowa : 3 / 10
Nie jest fatalnie. Piszesz te wszystkie słodkie emotikony, nie dbasz o przecinki, ale karygodnych błędów ortograficznych nie widać aż tak wiele.
zęba- ząb,
porabiacie - robicie,
??? - ?

Układ : 0 / 5
Normalnie poukładane, chociaż wszystkiego jest za mało. Wymyśl coś kreatywnego, jakieś ramki, linki, opisy, włóż w to serce, profesjonalizm, oryginalność. Nie podoba mi się na blogu, wszystko jest jakby od niechcenia a więc także i układ boga. Proponuję nawiązać znajomość z innymi właścicielami boga, dodać adresy, może jakiś album, ciekawy opis czegoś o tobie... Nie mam pomysłu, co jeszcze można dodać na blog o aparatach... Reklamy ortodontów? Żartuję, chociaż w sumie...

Temat : 1 / 5
Może i oryginalny, ale raz piszesz o aparatach, raz o wakacjach, potem o jeszcze czymś innym - więc w sumie kto to wie o czym jest blog? Wg kategorii pamiętnik oraz obrazki. Więc gdzie są te obrazki, gdzie są ciekawe rzeczy, proszę o odpowiedź!

Czytelność, obrazki : 0 / 5
Nic specjalnego, brak ciekawszych rzeczy. Obrazki są, ale... hm, nie żartujmy, to nic ciekawego.

Podsumowanie :
1 / 60
Ocena niedostateczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz