Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


sobota, 25 lipca 2009

(220) morepassion



Ocenę wystawia: Lesair

www.morepassion.blog.onet.pl

Pierwsze wrażenie: 2/10
O święta petronelko! Zmierzch jest wszędzie? Już bardziej podobał mi się ten szablon z powykrzywianą mordą jakiegoś faceta. Nie wiem co to było, ale na pewno wyglądało lepiej niż 16 obrazków z Pattinsonem. Dostaje oczopląsu a mój biedny schorowany ‘’Zmierzchem’’ mózg wylewa się właśnie na klawiaturę. Napis na nagłówku zlewa się lekko z obrazkami sprawiając wrażenie nieczytelnego. Szczerze zastanawia mnie ten napis obok małpiarni (czytaj serii zdjęć Roberta Pattinsona) który za złamanego feniga nigdzie nie pasuje. Jest to napis do nagłówka, twoja mądra sentencja, czy opis GG skopiowany ze stronki z opisami?
‘’La la la czyli miuzik’’ Nie ma to jak poprawne używanie języka angielskiego. A teraz wszyscy razem powtarzamy i piszemy w kajecikach słówko MUSIC. W menu bloga widzę link ‘’Muncquita’’. Pomyślałem sobie, że z chęcią przeczytam co Ty tam o swej szanownej osobie powypisywałaś. Wyszedłem stamtąd szybciej niż wszedłem. Właściwie wybiegłem drzwiami, aż złowieszczo zafurkotały i wreszcie wypadły razem z futryną. Opis jest po prostu dłuuugi i rozbrajający. ‘’Zwariowana, uśmiechnięta, czasem zła, szczera do bólu, pomocna w trudnych sytuacjach, kreatywna, miła, zaskakująca, dobra, kochająca, trochę religijna - taka właśnie jest Muncquita, 15-latka z Łomży’’. Aż potrzeba było tworzyć nową notkę ? Wykorzystałaś wszelkie możliwe cechy charakteru, które zwykle wykorzystują trzecioklasiści do stworzenia pierwszego opisu w życiu. Mam nadzieję, że Twoje posty są dłuższe, bo mój wzrok chyba dołączy do kawałku mózgu, który muszę omijać na klawiaturze. Ojej! Czyż to nie nowa pioseneczka Lady zGagi w belce bloga? Upsss ? Przepraszam nie zauważyłem buttonika na dole informującego, że jesteś jej fanką. No i chyba wkurzony Lesairek zrobi Ci kuku! Nie ma nas w linkach, a informowałem w komentarzu co się dzieje w takiej sytuacji.

Nagłówek: 3/5
No i masz babo placek. A nawet dużo placków? Brzydkich placków. Miałaś dobry pomysł na nagłówek i rozumiem, że lubisz ‘’Zmierzch’’, ale nie każdy za nim przepada i może go odebrać w sposób negatywny. Dzięki nagłówkowi mogę stwierdzić, że jesteś jedną z tych małolat które mają mokro w gaciach gdy patrzą na Edwarda . Jednak docenię Twój wkład własny bo nie widzę nigdzie Copyright‘u. Zrobiłaś go sama, naszukałaś się zdjęć i nie zgapiłaś od nikogo stylu. No niech stracę! Masz te 3 punkty.

Treść: 2/10
Po Twoim opisie siebie boję się, co znajdę w dalszej treści bloga. Ale nie! Nie będę się bał, bo przecież jestem facetem! Nie boje się gdy widzę zmierzch, wyłączam stronkę niech idzie precz. Taaaa. Ułożę chyba piosenkę do melodii Arki Noego. Wracają do treści, akurat trafiłem na ‘’Specil note’’ i tu mnie po raz kolejny swym językiem angielskim zażenowałaś. Patrzę i patrzę na ten wyraz, doszukałem się jakichś mrocznych powiązań z wyrazem ‘’pencil’’, ale to nie pasuje... Myślę, myślę i wymyśliłem! Korzystaj raczej z języka, który opanowałaś DOBRZE, a nie po łebkach. Specjalna notka dla 100 komentarzy? Wow, to takie dojrzałe żeby brać udział w ‘’komciowych konkursikach’’. Chyba mój mózg już całkiem wypłynął, bo za cholerę nie mogę rozczytać Twoich hieroglifów. Piszesz tak chaotycznie, że tylko Ty tak naprawdę wiesz o co tam chodziło. ‘’Po drugie nie mam ciekawego tematu, który bym poruszyła, tutaj na blogu. Muszę się skupić, ale pogoda mi na to nie pozwala. Jednak może i mam temat.’’ No to może się w końcu określisz, bo najpierw nie masz tematu i nie możesz się skupić, a za dwie linijki masz już temat. Gorzej niż z babą w ciąży! ‘’Po drugie, post publikuje się później niż to konieczne’’ - koniecznie to musisz przeczytać coś dwa razy zanim to opublikujesz. ‘’Odpisałam mu, że myślałam, że skasował moje gg, natomiast on na to: to źle myślałaś A po chwili - Ty myślisz? Odpisałam - przecież żartuje.’’Poczekaj chwilę bo nie załapałem. Czyli napisałaś, że żartujesz, że myślisz? No i powiedz mi teraz, co taki biedny czytelnik może sobie o Tobie pomyśleć? ‘’Nie wiem, co mam o tym myśleć i jak na razie nic nie myślę. Tak jest chyba najlepiej.’’, no i znowu mała wzmianka o Twoim nie myśleniu. Spragniony większego rozczarowania Lesair, przełącza na następną notkę. A Gucio prawda! Nie ma szerokiej listy! I jak ja mogłem tego nie zauważyć. No i jak ja Ci to przełączę? Nie ma spisu notek ani szerokiej listy. Na całe szczęście korzystam z Mozilli i znalazłem rozwiązanie. A Tobie młoda damo dostanie się manto przy wystawianiu oceny. ‘’Kiedy pierwszy raz zobaczyłam, że moja siostra cioteczna czyta Zmierzch od razu jej powiedziałam, że jak przeczyta niech mi pożyczy. Nie musiałam jednak długo czekać, bo po dwóch dniach siedziałam na łóżku z otwartą książką. Nigdy nie zaciekawiła mnie tak bardzo żadna z przeczytanych do tej pory lektur.’’ Mogłabyś spłodzić opowiadanie pt. ‘’Jak czytałam Zmierzch’’. Ekstaza murowana u wszystkich młodocianych wyrostków żeńskiej płci.
‘’Pojechałam z koleżanką książki wypoczyżyć z biblioteki miejskiej.’’ Ejj, ale fajna jest ta koleżanka książki? No koniecznie musisz mnie z nią zapoznać… ‘’Na początki tak gniłyśmy ze śmiechu, ale później prawie całą drogę przeklinałam.’’ No nie wyobrażam sobie jak można zgnić ze śmiechu? Jestem zgniły do szpiku kości! ‘’Wyglądam teraz przez okno - zimno, wiatr, zbliżające się czarne chmury, które jak wiadomo są oznaką burzy. Wywnioskować można, że będzie burza. Jednak mogę się założyć, że nie będzie.’’ Teraz to mnie swym intelektem po prostu zaszokowałaś. No i na tym chyba zakończę, bo mnie już oczy od czytania tych bzdur bolą. Śledzika do tortu czekoladowego?

Ortografia i poprawność językowa: 0/10
Ot i śledzik w ciemnej tortowej masie. Piszesz niepoprawnie gramatycznie i do tego robisz masę błędów ortograficznych. A mi się to wcale nie podoba. Za ładne oczy niestety trójki Ci nie postawię. A oto słynne teksty Muncquity:
''Nie no, pepiej być nie mogło.’’ A Peppies to takie snacki bekonowe, przykro mi, że ich być nie mogło. Ironia.
‘’Teraz tak żałuję, że powiedziałam stanowsze nie.’’ Stanowszo zabraniam nie sprawdzania postu przed publikacją. Się naczytam to potem żółwia przez rz napiszę!
‘’książki wypoczyżyć’’- Czyżyk to taki ptak, ‘’wypoczyżyć’’, to jakiś pochodny?
‘’Na moim barmetrze, któy przetrwał II wojnę światową.’’ Barmetr, mierzy ile kroków ma pijak do baru, si?
‘’Weście już’’- To jakiś wiejski dialekt.
‘’No i ja tak powiadam i spojrzaam się na niego Mariolka normalnie krejzooool jesteś.’’ Takim stylem mi to wania.
‘’I tak siedzę na polaku sie odrwacam, gadam z koleżanka, co prae chwil .’’ Jak wyżej.
‘’I tak ze 3-4 sekunty’’ Jezusie...
‘’Jak była religia, mieliśmy w sali gdzie ławki są posutawiane tak’’- Zgniłem ze śmiechu! Ma to coś wspólnego z sutkami? Posutawiane... ładne słowo.
Podsumowując te mądre wypowiedzi plus setki emotikonek jestem w pełni zdecydowany co do liczby punktów i w związku z tym, nie mam absolutnie żadnych wyrzutów sumienia.

Układ: 5/5
No i wreszcie doczekałaś się rzeczy do której się nie doczepię. Jest nią układ który jest wykonany starannie i estetycznie. Tak więc gratuluje uzyskania maksymalnej ilości punktów.

Temat: 0/5
Pamiętniki są passé, tak samo blogi z obrazkami ze zmierzchu. Przykro mi ze zdechłej żaby dżemu nie zrobię.

Czytelność i obrazki: 1/5
Czcionka jest za jasna, co utrudnia przeczytania notki, obrazki mi się nie podobają. Coście się tak na mnie z tym ‘’Zmierzchem’’ uparli.

Dodatkowe punkty: Zobaczysz jak świnia niebo!

Punkty: 14/60
- 5 punktów za brak linek
w sumie: 9/60

Ocena: Niedostateczna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz