Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


poniedziałek, 27 lipca 2009

(225) the-lost-worlds



the-lost-worlds.blog.onet.pl

Ocenia : QJ

Pierwsze wrażenie : 0 / 10
Zagubione światy? Stracone? Blog o takim tytule to albo opowiadanie rodem z Rowling lub wielka walka robotów ( zaczerpnęłam inspirację z Gwiezdnych Wojen, tak, wiem) a może Wampiry? Tymczasem - konie. Blogowa stadnina, ciekawe. Zabawa, rozumiem, tylko, żeby była to zabawa normalna, a nie rodem z poprzedniego ocenionego przeze mnie bloga. Robię sobie reklamę, ach ta Ja. Z wielkiej litery, żeby nie było, że siebie nie szanuję. Szanuję, szanuję, a dzisiaj udało mi się zrobić fryzurę, która wychodzi mi raz na milion lat, czyli dwa koczki. Nieważne, przepraszam.
Okey, tylko nie rozumiem nagłówka. Ani wyglądu. Ani w sumie niczego. Powoli, powoli.
Kategorie : Dodatki, opowiadania, zwierzaki. Mieszanka żałości, jak sądzę. Skup się na jednym. Po co tyle rzeczy? Z tego co widzę nie potrafisz tego ładnie połączyć, czego efektem jest delikatnie rzecz biorąc, beznadziejny wygląd i mało zachęcające posty, czcionka nieciekawa, estetyka siada.
Tytuł to nudny spis, jakby szybkie i powierzchowne przedstawienie tego co będzie na blogu. Preferowałabym cytat z czegoś na blogu.
Czyli jak, to będzie TLW - nie mam pojęcie co to jest, konie i inne rzeczy?
Wybaczcie jeśli ocena będzie nie taka jaka powinna być, ale ostatnio moja kolejka jest pełna dziwnych blogów, których nie miałam zamiaru oceniać. Ktoś musi. Ocena to zero, bo nawet nie wiem o co chodzi.

Nagłówek : 0 / 5
Za mały. Po prostu zdjęcie, wklejone jako nagłówek. Popatrz na ocenione blogi, te na piątki. U mnie nie ma takich, lub jest niewiele ( chyba jednak są...). Mają nagłówki, a wchodząc wiem o czym będzie mowa na blogu. Tak więc nagłówek do poprawy. Natychmiastowej!

Treść : 0 / 10
Wybiorę sobie te obowiązkowe 2 posty i już.
"kONKURS" - soecjalnie tak napisany? Wątpię. Czyli co, na szybko, byleby odwalić? Nie przy mnie takie numery. Konkurs a nagroda? Komcie? Zobaczmy post, może mnie jeszcze zaskoczy.
To mi się spodobało : "
kLASA

LL

1.Devil Sunset wł.Avi
2.The Kill wł .Anielle
3ROMANTIC EVENING IIwłaś. Bay
4Regilio GW właś.Czubkowa



L

1Rainman wł .Anielle
2Royality Shabat właś. Bay
3MAGIC MOUSEwłaś. Bay
4 MOULIN ROUGEwłaś. Bay


P1 : Americana wł .Anielle
2Cassini Royal Nwłaś.Czubkowa
3Night Nightmare Nwłaś.Czubkowa
4Perławłaś.Czubkowa


N

1 Elizabeth Swing wł .Anielle
2Cassini Royal Nwłaś.Czubkowa
3Night Nightmare Nwłaś.Czubkowa
4Perławłaś.CzubkowaSTOP."

Było zabawnie. Nie znam się, ale to trochę żałośnie wygląda. Może jedne kolor i więcej iformacji? Ha ha ha. Tylko śmianie się jest odpowiednim komentarzem w tym momencie.
"Nid" - opis konia. Nic specjalnego, mały druczek i brak zadbania o estetykę i poprawność. Nuda.

Ortografia i poprawność językowa : 0 / 10
Nie dbasz. Przecinki się walają byle gdzie, spacje także, wyrazy źle napisane.
Np? Podaje - poddaje. Zdanie zmienia sens, a ty o to nie dbasz, by było w dobrym stylu.
Płeć ogier? A nie gatunek? Nie znam się, ale płeć to raczej czy samiec czy samica, kobieta czy mężczyzna.
Zdania zaczynamy wielką literą. Ja wiem to od 1 klasy, a ty?

Układ : 0 / 5
Za dużo wszystkiego. Jeśli musisz wklejać te wielkie obrazki kolorowe, zrób to na podstronie. Będzie estetyczniej, luźniej. Popracuj nad szablonem, ale o tym już pisałam i raczej nie powinnam tutaj.
Eksperymentuj, zobacz czy np. lewostronny układ jest dobry, czy może inny. Metoda prób i błędów!

Czytelność, obrazki : 0 / 5
Obrazki w postach są za duże. Rób miniaturki, dodawaj hiperłącza, bo bez sensu jest tak zawalać posty. Potem wygląda to tak jakbyś się nie starała, a tego chyba nie chcesz. Linki i inne litery w ramkach są słabo widoczne i napisane złymi kolorami. Przez to kiepsko je widać i wygląda to nieciekawie.

Podsumowanie :
-5 punktów, brak linka.
-5 / 60
Ocena niedostateczna.
Pierwszy raz taka ilość punktów u mnie. Śmiesznie to wygląda. Postanowiłam nie wychodzić na minusy, po ostatniej ocenie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz