Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


poniedziałek, 27 lipca 2009

(226) mio-blocco



Shaddy oceni dzisiaj blog mio-blocco.



Pierwsze wrażenie: 2/10

Przyznam, że adres mnie zainteresował. Zacierałam ręce przez kilka sekund, dopóki Twoja strona się nie załadowała. Miarowo moje zadowolenie przeistoczyło się w totalną irytację. Z belki dowiaduję się, że na twoim blogu znajdę porady, instrukcje, dodatki i inne sratki-szmatki. Mimo iż chciałaś przekonać internautów, że na Twoim blogu jest prawie wszystko, mi wydaje się że nie znajdę na nim nic interesującego.

Chcąc dowiedzieć się, co znaczy ten włoski adres, wpisałam go w wyszukiwarkę. I dowiedziałam się, że Twój blog nosił wcześniej nazwę klaudusia-slicznotka. Cóż, prostujcie ścieżki. Z tego co wiem, nagle naszła Cię chęć na zmianę adresu i od tamtego czasu Twój blog zwie się mój-blok lub moja-bryła. Ciekawe, nieprawdaż?



Nagłówek: 1/5

Ten kolor jest odpychający. Z reszta cały nagłówek prezentuje się źle i tyle. Wygląda tak, jakbyś zajmowała się grafiką komputerową od wyjątkowo krótkiego czasu, a szablon skonstruowała od niechcenia. Coś mi się wydaje, że potrafisz zrobić coś ładniejszego. Na razie tylko jeden punkt, bo ten Twój twór to zwyczajny niewypał.



Treść: 0/10

Dziewiętnastego czerwca napisałaś post o nazwie: ‘Wakacje już?!Ogłoszenie.Tekst piosenki.Konkurs.Reklamka’. Pomyślałam, że może napiszesz cos o wakacjach, że mnie zadziwisz i zachęcisz do dalszego czytania. Żartowałam. Spodziewałam się krótkiego gniotu i dostałam go. Na samym początku napomknęłaś coś o zakończeniu roku i swojej średniej, podzieliłaś się z nami swoją fascynującą refleksją: „ Wakacje wreszcie, ale czy na pewno? Dal niektórych wakacje to najlepsza rzecz na świecie dla innych najgorsza, bo wolą szkołę.” Na początku potraktowałaś nas dziennikarskim ‘kick in’, a potem zawiadomiłaś wszystkich co będzie w tej ‘noci’.

I tutaj rozpoczęła się totalna masakra. Wstawiłaś tekst piosenki, potem jakiś konkurs i na koniec obrazki-prezenty. A ja chcę kebab.

Jestem lekko skonfundowana, ale szukam dalej. Natrafiam na post o tajemniczym tytule ‘Dodatki. Tekst piosenki.Reklamka’. Oczywiście nie stawiasz na sens przekazywanych informacji, tylko wpychasz we mnie kolorowy miszmasz obrazeczków. Potem uderzasz we mnie falą reklamek i tekstem piosenki (gdybyś chociaż podała adres strony z której skopiowałaś ten tekst). Niestety nie zachwyciłaś mnie. Mimo iż szukałam nawet długo czegoś interesującego, nie zauważyłam tak naprawdę niczego co mogłoby mi się nawet w najmniejszym stopniu podobać. Obrazki, które tworzysz nigdy mi się nie przydadzą, a Twój blog przypomina inne blogi o tej samej kategorii. Słowem: niczym się nie wyróżniasz, nie masz nic do zaoferowania osobie takiej jak ja. Postaraj się wkładać więcej serca w to co robisz. Mam nadzieję, że nie pouczam powietrza.



Ortografia i poprawność językowa: 5/10

Błędów ortograficznych nie zauważyłam, ale to dlatego że nie piszesz za dużo. Właściwie Twoje pisanie ogranicza się do powitania, krótkiego wstępu i pożegnania, a szkoda, bo wtedy nawet za same chęci miałabyś wyższą ocenę.

Robisz błędy interpunkcyjne i stylistyczne, gubisz litery i ogonki, zdania które konstruujesz często nie brzmią sensownie.



Układ: 2/5

Widzę, że chcesz aby Twój blog był uporządkowany. Układ jednostronny i to mi się podoba. Jednak na Twoim miejscu linki przeniosłabym do menu, a archiwum zamieniła na praktyczniejszą ‘długą listę’. Avatary i bannery tylko psują wygląd Twojego bloga, także pozbyłabym się ich jak najprędzej. Poza tym poprawiłabym kilka błędów na stronie głównej (brakujące ogonki czy też ‘zjedzone’ litery). Jeśli chodzi o statystykę, ładniej wyglądałaby bez nawiasów. Poważnie pomyślałabym też nad wyśrodkowaniem wszystkich elementów bloga.



Temat: 0/5

Nie licz na nic.



Czytelność i obrazki: 2/5

Twój kunszt artystyczny mnie nie powala, ale to nie jego temat mam zamiar się teraz wypowiedzieć. Przede wszystkim zrób coś z tymi avatarami zaśmiecającymi stronę główną. Zastanowiłabym sie też nad ‘odświeżeniem’ wyglądu bloga i zmianie koloru. Jest tyle ładnych barw, a ty musiałaś się zdecydować na ten parszywy róż.



Dodatkowe punkty: 0/10

Nie ma.




Zebrałaś 12 punktów, lecz odejmuję pięć za brak linku do Opieprzu.

7/60







Ocena: niedostateczna. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz