Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


czwartek, 6 sierpnia 2009

(256) estensione



estensione.blog.onet.pl

Ocenia : Queen Julie

Pierwsze wrażenie : 8 / 10
Moim oczom ukazał się całkiem przyzwoity jak na pierwsze wrażenie blog. Co prawda nie zachwycił mnie adres i tytuł, bo co to za atrakcja mieć je takie same, po angielsku, a do tego przypominające blog z dodatkami i ogólnie marnej jakości wytwór czyjejś wyobraźni. Jednak przyciągnął mnie wesoły, sympatyczny szablon, pewnie z jakiejś szabloniarni, gdzie wszystko ładnie wygląda i sprawia wrażenie całkiem dobrego bloga. No i wreszcie widzę blog, gdzie nagłówek lub jak kto woli obrazek w uniwersalnej jest po prawej stronie. Od dawna nie oceniałam takiego bloga, toteż niewątpliwie jest to jakaś odmiana. Poza tym menu jest na dole, tak samo jak dyskretna statystyka. Podoba mi się kolor żółty, który stanowi kontrast przy elektryzującej czerni.
Tak więc pierwsze wrażenie pozytywne.

Nagłówek : 5 / 5
Jaj już pisałam podoba mi się to, że jest po prawej stronie. Wygląda sympatycznie - duszki, odkurzacz... Wesoło. Czarny kolor na blogach jest często używany ze smutnymi nagłówkami i nie wygląda to ciekawie, ale tutaj jest czarny, żółty, a także inne kolory, przez co na blogu jest sympatycznie. Szablon niezbyt poważny, pasuje stylem do pamiętnika, które są często pisane w takich oto fikuśnych zeszytach, jak ten. To znaczy nie jest to zeszyt, ale swego rodzaju okładką jest obrazek, który mi się podoba. Pasuje kolorystycznie, no i sprawia radochę.

Treść : 6 / 10
Och, jakże przyjemnie będzie ocenić blog, który jest pamiętnikiem. Mam nadzieje, że po tak dobrym początku nie przyjdzie mi się rozczarować i ujrzę blog z uczuciami, notatki z humorem i sercem. Sranie w banie, wiem, ale takie to właśnie powinno być.
Posty są 4, więc wybór mój padł na pierwszy. " W świecie Romea i Julii" - miłość tej dwójki jest mi znana, a imię bohaterki jeszcze bardziej. Nie znoszę, gdy kto mówi, ze znalazłam Romea, bo to zwyczajnie bez sensu. A post - po tytule poznaję, że będzie o miłości. Temat popularny, ale mam nadzieję, że przedstawiony ciekawie. Spodobało mi się dodanie cytatu. Będzie to nawiązanie do sztuki pisarza, a przy okazji widać, że masz chęci, no o jednak nie wszystkim się chce dawać cytaty i inne takie, gdy piszą o dajmy na to książce. Wybrałaś bardzo ładny kawałek, chociaż ja tam wolę klasyczne bla bla, ach czemuż ty jesteś Romeo. Jak kto lubi. Czytam dalej. O rany. Właśnie spostrzegłam, że jesteś facetem. Tym lepiej dla ciebie, w tym wypadku. Przepraszam, że to zaniedbałam, a jeśli gdzieś wcześniej zwracałam się do ciebie w formie żeńskiej to również proszę o wybaczenie. W poście opisałeś, że jedziesz na wycieczkę do Italii, a zobaczysz także Weronę. Uwielbiasz ten romans, ale przeczytaj, nawet ja postanowiłam spróbować. Z resztą w gimnazjum to chyba lektura, a ty jesteś w liceum? Coś mi się miesza A jednak w internecie jest trudniej niż w rzeczywistości, bo nie znam ciebie. Idę dalej. Post był lekki, pamiętnikowaty, ale też trochę jakby do czytelnika. W porządku. Bez wzniesień, ani jakiś wielkich przeżyć, ale mi się podobał.
Jestem ciekawa jak podobał ci się mój ulubiony kraj, toteż czytam : "Wrażenia z wycieczki". W tym poście było już mniej lekko. Trochę mi to wszystko przypominało wypracowanie szkolne " byliśmy tu tu i tu, a potem zwiedzaliśmy to to i to, było to wspaniałe sratatata". Dodałabym jakieś zwierzenia z przygody, zabawne komentarze, coś z humorem. To byłoby ciekawsze niż opowiadania gdzie byłeś i kogo gdzie łapałeś.
Ten post był bardziej formalny, zdarzały ci się powtórzenia niektórych wyrazów o czym mam zamiar napisać potem. Ostatnio pisany post to szybkie migawki, też bez większego wkładu. Szkoda.

Ortografia i poprawność językowa : 6 / 10
mam - mama,
opiszą - opiszę,
A tutaj np. powtórzenia z tym słowem " dobra". "W mieście tym, zjadłem także włoską pizzę. Była na prawdę bardzo dobra i różniła się od jadanej w Polsce. Nie wiem jednak dlaczego niektórzy mówią, że włoska pizza jest niedobra.". Lepiej byłoby napisać powiedzmy " smaczna", w którymś z przypadków.

Układ : 5 / 5
Wszystko od strony lewej, a jedynie uniwersalna z prawej. Widać tutaj wkład twój, bo jednak trzeba było nad tym popracować. Lewostronny, estetyczny i przede wszystkim ładnie wyglądający układ sprawia, że bardziej chce się czytać.

Temat : 3 / 5
Pamiętnik. Brak refleksji, jedynie pamiętnik. To, że jesteś facetem niewątpliwie daje ci trochę oryginalności, ale temat jest nudnawy momentami, bo ile można słuchać co robiłeś. Fajnie by było, gdybyś napisał coś w formie refleksji, jak ty patrzysz na dziewczyny, ale nie tylko, na proste sprawy także. Żeby było ciekawiej.

Czytelność, obrazki : 4 / 5
Małe literki, ale jakże żółte na czerni, wyglądają ładnie, zgrabnie i czytelnie. Obrazek jako uniwersalna żartobliwy i kolorowy, a na blogu jest przyjemnie i lekko, bez natłoku czegokolwiek. Ładnie. Bez rewelacji, np. może jakieś małe zdjęcie z linkiem z Włoch, coś pomysłowego, ale jest ładnie.

Podsumowanie :
- 5 punktów za brak linka.
32 / 60
Dobra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz