Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


piątek, 7 sierpnia 2009

(261) lusiaczek



lusiaczek.blog.onet.pl

Ocenia : Queen Julie

Pierwsze wrażenie : 0 / 10
Widzę kolejny blog z dodatkami. Nie znoszę tej kategorii, bo większość z blogów to strony autorów, którym zależy na komentarzach i chcą się na siłę dowartościować, bo " ludzie mnie lubią i piszą komy". Ale do popularności trzeba iść powoli, nie osiąga się jej blogiem z dziecinnym adresem pochodzącym od takiegoż pseudonimu. Rozumiem, że ci się nudzi w domu, że czujesz się fajna, bo masz dużo bezsensownych postów i organizujesz konkursy gdzie, uwaga, nagrodą jest ponad tysiąc komentarzy. Moja szczęką ląduje coraz niżej, gdy widzę, że ludzie wiszą ci ponad tysiąc spamów, a sama prowadzisz " black listę" i liczysz na polecenia! Wybacz, ale adres do Onetu każdy zna, więc po co ta podstrona, nie wie nikt. A w linkach jest błąd. Nawet adresu poprawnie wkleić nie umiesz?
Jeszcze wrócę do " black listy" - to jest swego rodzaju reklama. Dajesz adres bloga dzięki temu ja czy ktokolwiek wejdzie na tamten blog, a jeśli jest lepszy od tego ( co nie trudne) to już tam zostanę, więc po co ta reklama? Tytuł nieciekawy, za to ja jestem zaintrygowana ile masz lat.
Nie pasuje mi styl, nie pasuje mi dziwaczność bloga. Słowem - uwaga, bo wyjedziemy na minus! Kolory mnie dobijają - jakieś gwiazdy na nagłówku i dodatkach, a szablon taki nijaki, nic specjalnego.

Nagłówek : 0 / 5
Strasznie denerwują mnie szablony z Cyrus, Tisdale, Lavigne, Gomez i innymi osobami wykreowanymi przez Disney ( który już w ogóle gustu nie ma) czy fanów. Widzę dwie takie same aktoreczki ( po szkole aktorskiej może jeszcze! ) z włosami ulizanymi wdzięczące się do fotografa. Uśmiech, różowe kolczyki i warte miliony ciuchy. No i w kieszeni napakowana karta kredytowa, to jest prawda o takich osobach. A jeszcze marnowanie na takich ludzi nagłówka czy dodatków, a może jeszcze bloga to czyste kpiny.
Każdy blog z dodatkami bazuje na takich oto gwiazdeczkach. Jakby nie było na tym świecie czegoś innego. Poszukaj swojego stylu, a nie kolejnej kreatury. Ot w tej chwili mogę wyszukać z 50 blogów podobnych do tego. Że już o nagłówkach nie wspomnę. Jeszcze ten ohydny pomarańczowy i słoneczne kolory... boli mnie od tego głowa, można by powiedzieć, a na blogu nigdzie nie ma kącika ukojenia, gdzie dostanę tabletkę.

Treść : 0 / 10
Dodatki takie jak wszędzie. Nocie, komcie, specjalne notki - to mnie nie kręci. Rozśmieszył mnie tytuł " Finał czyli wyniki". Finał to coś zupełnie innego niż wyniki, ale dajmy temu spokój. Ogłaszasz kto zgarnął ile spamów ( swoją drogą, że też chce ci się potem marnować życie na oddawanie komci) -normalne słowa, nic specjalnego a nawet gorzej. Zrobiłaś też kiczowate, kolorowe i rażące w gruncie rzeczy dyplomy. Nie no myślę, że nic tylko czas je wydrukować, takie są wartościowe!
A zdanie " 4. miejsce czyli nagroda pocieszenia zajmuje..." było bez sensu. To tak na marginesie, bo to błąd. 4. miejsce ( czyli dostanie nagrodę pocieszenia) zajmuje... . Nie wiem po co ci ten konkurs, ani jaki to ma sens, dla mnie to strata czasu i totalna dziecinada.
" 106. Reklamki? Tak, ocenka :))" - przede wszystkim zrezygnuj z emotikonów. Nie widzę sensu w temacie, toteż przeczytam post, który zapowiada się nudno jak flaki z olejem, bo co to ma być, blog małolaty znudzonej lakierami do paznokci?
Oceniłaś bloga. Nie masz pojęcia o ocenianiu, bo co to za ocena gdzie na jeden punkt przypada jedno zdanie? A do tego jeszcze sweetuśny obrazek - dyplom. Tym mnie dobiłaś i informuję, że to jest totalnie n - i - e - n - o - r - m - a - l - n - e! Zacznij robić coś sensownego, dorośnij i zrozum co to jest blog. To nie jest miejsce dla dziewczyny z gwiazdami i dyplomikami. Potem były reklamy. Jeden blog ma reklamę ( a nie coś innego, bez skojarzeń ) " za darmo", reszta musi dać " komcie". Śmieszy mnie to i chce mi się zniszczyć tego bloga, ale się powstrzymuję. Jeszcze.
A już najbardziej proszę państwa wkurzyło mnie to :
"


....................................................

~*~ Końcowe info ~*~

- Wymianki:

od 5 do 10 potrójnie

od 11 do 20 podwójnie

od 21 do 100 normalnie + 10

od 101 do 100 normalnie +40

Jeżeli wymieniasz się powyżej 50 prosze mi zrobić specjalną notke, ty również możesz o to poprosić.

- Spam? Tak

- Zamówienia max. 2

- ocenki max. 2

- wklejać avek i button

- zgłaszać się do darmowej reklamki

- zgłaszać się do to look

........................................".


Czy nie wygląda to śmiesznie, dziecinnie, beznadziejnie? A pod postem siedem stron z komentarzami, wszystkie to spamy. Ci ludzie nie lubią twojego bloga, lubią twoje komentarze i konkursiki, zrozum to wreszcie!


" specjalna nocia" - już pominę fakt jak został napisany tytuł. Specjalny post aby ktoś tam oddał 2000 komentarzy. Umieram ze śmiechu i się żegnam.





Ortografia i poprawność językowa : 0 / 10


Uparcie ignorujesz rozpoczynanie zdań wielką literą. Nie zwracasz uwagi zbytnio na interpunkcję.

nocie, komcie, avki i inne przyprawiają mnie wprost o dreszcze.


notke - notkę,

prosze - proszę,


odemnie - ode mnie,

ocenie - ocenię,


włąsnie - właśnie,

prace - pracę,


stane - stanę.

Mogę wymieniać godzinami, ale tych godzin dla ciebie i twego boga nie mam.





Układ : 2 / 5


Linki tych blogów które zalegają ze spamami radziłabym usunąć, a wszelkie bannery i inne takie dodać na podstronę - możliwie ograniczyć ilość bzdur na blogu. Zmiana szablonu, może jakieś ciekawe uniwersalne - ale przede wszystkim praca nad układem, może wszystko w jednym ciągu z innym szablonem? Trzeba spróbować.




Temat : 0 / 5


Dodatki do bloga. Nic szczególnie ciekawego, zero oryginalności a nawet gorzej - wymiany, komentarze, konkursy - to wszystko śmieci, spamy, nic co by mogło ci pochlebić. Nie tak zdobędziesz popularność! Teraz tylko dostajesz ochrzan za takiego bloga. Weź się do roboty, albo go usuń, zmień kategorie, spróbuj czegoś innego. Ten blog to kolejna kopia ślicznego bloga. Zero, nic.




Czytelność, obrazki : 0 / 5


Przede wszystkim nie rób tylu błędów. Dbaj o interpunkcję, te wszystkie literówki i ogonki należy wyeliminować. Obrazki twórz łagodniejsze i staraj się by blog wyglądał estetyczniej, nie jak brudas, wszystkiego pełno. Może zmiana czcionki, rozmiaru? Pisz bez buziek, dodaj ładniejsze obrazki. Te twoje są normalne, przeciętne, niekiedy za ostre. Trzeba to zmienić i robić to z chęcią, a nie bo " komci będzie mniej".




Podsumowanie :


- 5 pkt. za brak linka.


-3 / 60

Ocena niedostateczna.
Rzal i bull.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz