Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


niedziela, 9 sierpnia 2009

(272) focie-konikow



http://focie-konikow.blog.onet.pl



Ocenia: Gontier



Pierwsze wrażenie: 3/10

Nie lubię blogów o zwierzętach. Jak tylko wszedłem, to od razu chciałem wyjść. I nadal chcę. Pomarańczowo mi. I widzę wszędzie konie. Dosłownie! Nie zdziwiłbym się, gdyby mi się któryś z nich przyśnił i ugryzł. No tak, zapomniałem, konie nie gryzą ludzi. Chyba. Jest to udowodnione naukowo? W oczy rzuciła mi się maciupeńka czcionka, którą z niejakim przejawem trudności jednak widzę. Jeden wielki burdel panuje na Twoim blogu. Albo nie masz pojęcia, co z nim zrobić, albo po prostu masz go głęboko w poważaniu. Sam adres Twojej strony także nie zachwyca. Patrząc na swoją kolejkę od razu wiedziałem, że przyszło mi zapłacić za swoje grzechy.

Nagłówek: 1/5

Pewnie wzięłaś pierwsze lepsze zdjęcie z googli z końmi, dodałaś pewne elementy i myślisz, że świecisz jak nie powiem, co. Co prawda ta zieleń trawy, bijąca na odległość, nie jest aż taka zła w połączeniu z pomarańczowym tłem. Nie zmienia to jednak faktu, że mi się nie podoba. I nie podobać będzie po wszystkie krańce świata.

Treść: 1/10

Postanowiłem trochę poszperać i na Twoją korzyść przeczytam kilka postów z początku, ze środka i z końca. Żeby zobaczyć, czy występują jakiekolwiek postępy u Ciebie. Tak, nie jestem aż taki zły. A może jednak wstałem po prostu prawą nogą? Sam nie wiem, bo różne rzeczy ludzi spotykają, a jakoś nikt specjalnie się nad tym nie rozwodzi.

Za dużo do czytania jednak nie mam. Wkleiłaś dwa zdjęcia koni i wypisałaś o nich podstawowe dane, niczym żywcem wzięte z formularza, jaki ja musiałem wypełnić, by znaleźć się wśród oceniających na tym blogu.

OMG! Napisałaś ocenę, która łącznie ma dziewięć zdań! Kurde, niezła jesteś. Też bym chciał potrafić tak pisać...


Na Twoim miejscu widząc swoją bezsensowną ocenę, a oceny na chociażby naszej stronie, wziąłbym swoje zabawki i poszedł na swoje podwórko. Albo prosto do domu, by schować się pod łóżko. Nie rozumiem ludzi, którzy biorą się za robienie czegoś, na czym kompletnie się nie znają. Czy to Wy, o ludzie, jesteście z innej planety, czy to ja, nędzny i zarazem podły człowiek jestem kosmitą?

Zainteresował mnie tytuł postu „Długo i ciekawie”. Za chwilę okaże się, czy tak ciekawie w rzeczywistości jest. Tak, jak się spodziewałem, zajmująco nie jest ani trochę. Nie mogę nawet ocenić całej notki, bo większość treści jest przekopiowana z jakiejś strony. Nie, błagam Cię! Nie wciskaj mi kitu, bo oknem nie jestem, że tyle wiadomości wiedziałaś sama. Nigdy w to nie uwierzę.

Wybrałem sobie post ze środka i myślałem, że trochę sobie zaszaleję i przeczytam coś konstruktywnego. Nic z tego! Na mojej maszynie, która spełnia marzenia jest wielka kartka z równie wielkim napisem: NIECZYNNE. Znowu jakieś teksty pewnie z wikipedii. Chciałbym zauważyć w końcu, że te konie to naprawdę Twoja pasja, o której piszesz na swoim blogu, a nie tylko jakiś element spełniania Twoich zachcianek i tłumaczeń typu: bo są wakacje, bo jest nudno. Myślałem, że coś się zmieni, ale Ty dalej brniesz w to gówno, pozwolę sobie się wyrazić, i nie potrafisz się zatrzymać. Nie ma żadnej poprawy. Cały czas to samo.

Ortografia i poprawność językowa: 3/10

Każdemu może zdarzyć się literówka, jednak ciągły brak znaków interpunkcyjnych i tzw. zjadanie ogonków nie przejdzie. Poza tym zaraz pod nagłówkiem po prawo masz błąd. Pisze się„stąd”, a nie „z tąd”. Stylu nie można u Ciebie wyczuć w promieniu nawet pięciu centymetrów. Po prostu za grosz go nie masz. Piszesz, bo piszesz, skazując mnie na to, bym musiał Twoje „wypociny” czytać.

Układ: 2/5

Układ Twój blog ma taki, jaki najbardziej lubię. Mianowicie dwukolumnowy. Szkoda tylko, że dodatki nie mogą znaleźć swojego miejsca, błąkają się po świecie i niczym Guliwer mają swoje podróże. A, jeszcze jedno. Szeroka lista ani trochę nie zasługuje na to, by znaleźć się u Ciebie ponad treścią.

Temat: 1/5

Jak już powiedziałem, nie mam nic przeciwko autorom, którzy piszą o swoich pasjach. Wszystko się jednak zmienia, gdy robią to w taki sposób jak Ty. Nie podeszłaś rozsądnie i prawidłowo do tematu. Myślisz, że jak wkleisz kilka suchych faktów o koniach, to będzie świetnie? Powiedzmy, że mylność jest cechą ludzką, którą można wybaczyć. W jakimś tam stopniu. W każdym bądź razie temat nie jest zrealizowany tak, jak mógłby być.

Czytelność, obrazki: 2/5

Dobra, mam dobry wzrok tak, jak i pewnie większość Twoich czytelników, ale za cholerę nie musisz tego wykorzystywać. Przez tą Twoją malutką czcionkę bolą mnie oczy, a rzadko kiedy się to zdarza. Adres Twojego bloga mówi, że na stronie znajdę zdjęcia koni. Umiesz wprowadzić w błąd. Świadomie, czy nieświadomie takowych zdjęć nie umieszczasz zbyt dużo w pojedynczych postach. W dodatkach za to masz dwa awatary. Przynajmniej one mają jakieś swoje miejsce.

Dodatkowe punkty: 0/10

Wybacz, ale nie widzę powodu, by je przyznać.



Podsumowanie:13/60

Ocena: Mierna.



Powiem, że prześlizgnęłaś się. Zwróć uwagę na to, co piszesz i jak. I przestań kopiować oraz zwracać uwagę na komentarze, bo spamów widziałem całą masę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz