Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


sobota, 15 sierpnia 2009

(288) kocham-szadola



kocham-szadola

Pierwsze wrażenie 10/10
No cóż... Nie jestem zachwycona widząc taki adres w swojej kolejce, ale cóż począć? Ocenić trzeba. Dlatego uzbrojona w dobry humor i gdaczącego zwierzaka na biurko otwieram stronę kocham szadola. Uczciwie mówię, iż nigdy tam nie byłam, więc będzie to oceniane na świeżo. Wchodzę i... Nie wiem czego się obawiałam. Tu wszystko jest idealne. Róż, biel, błękit, granat, czerwień, żółć i odrobina morskiego tworzą tak idealną kompozycję, że trudno nawet uwierzyć,iż ktoś był tak genialny, aby coś takiego wspaniałego wymyślić. Na pierwszym planie stoi niebieski Sonic, otoczony żółtymi kwiatkami. Przyznaję, nie widziałam ani odcinka tej bajki, ale tak to przedstawiłaś to tak genialnie, że chętnie go obejrzę. W tym wszystkim zapomniałam o fenomenalnej belce, której powinnam poświęcić jakieś dziesięć zdań. Jaka szkoda, że nikt nie chciałby tego przeczytać. "Kocham Ulale". Z tego promieniuje taka prostota, taka skromność... Napis na nagłówku jest równie genialny. Byla se babcia byla gitarom. Zazdroszczę Ci takiej babci. Widać, że to po niej odziedziczyłaś twórczą fantazje i pomysłowość. Gitary zawsze mi imponowały. A ta na dodatek znalazła czas, by założyć rodzinę... Niżej, prawie spadłam z krzesła. Dawno nie widziałam bloga rozjechanego pionowo, duży plus za oryginalność. No i te sedesy w tle! Czegoś tak magicznego nie widziałam nigdy w życiu. Ta finezja, ta pomysłowość i w końcu to niesamowite poczucie humoru!

Nagłówek 4/5
Jak już wspominałam cała szata graficzna jest fenomenalna. W jakim programie graficznym to robiłaś, dziewczyno? Tak idealnej ostrości, dopasowania, zamazania krawędzi i wyczucia dawno nie widziałam. Jedyna rzecz jaka mi się nie spodobała to wzrok tego czarnego. Wiem nie Twoja wina, ale ja dostrzegam nawet najmniejsze błędy

Treść 10/10
Obawiałam się tej kategorii, ale całkiem nie potrzebnie. Na ogół, kiedy blog jest tak wspaniały jeśli chodzi o szatę graficzną podupada w treści. Ale widać, że stereotypy są nie dla Ciebie i pewną ręką przełamujesz je wszystkie. Coraz bardziej Cię podziwiam. Oby tak dalej, a będzie Celujący... Jeszcze nigdy nie widziałam tak kreatywnej i niesamowitej osobowości. Nigdy w życiu nie pomyślałabym, aby wymyślić takie słowo jaj gemibaszke, lub skrajpke, ale u Ciebie wygląda to tak naturalnie i prosto, że nie w sposób tego nie zauważyć. Bądź co bądź, masz idealne wyczucie, kiedy żartować, a kiedy wstawić jakiś obrazek, który zawsze jest idealnie wkomponowany i dotyczy treści. Nigdy nie jest ściągnięty z księżyca. Używasz fenomenalnych obrazków, które podarował wujaszek google. Zastanawiam się jakich słów kluczowych używasz. Może masz jakieś zaklęcie? Mi nigdy nie udało się znaleźć TAKICH obrazków. Te dżdżownice są tak atrakcyjne i przemiłe, że aż zapragnęłam jedną chować na biurku. Twoje wyczucie ortograficzne i stylistyczne jest tak duże, że mogłabyś być nauczycielką j. polskiego. A może nią jesteś? To by tłumaczyło tą treść, pełną emocji, tempa, treści i przesłania. Wkładasz w to całego ducha. Bo jak nie zadrżeć, gdy mam przed oczami taki tekst: "komary przenosza HIV tak zwane ajds drogom moczowm ;( boje sie ze zostane ugriziona". Jestem pewna, że każdy oceniający mnie poprze, jeśli dam Ci maksimum punktów.

Ortografia i poprawność językowa 10/10
Jest idealnie. Żadnych powtórzeń, żadnej interpunkcji, o ortografii nawet nie wspominam. Jestem pewna, że każdy z nas mógłby się od Ciebie nauczyć jak pisać na tyle fenomenalnie, aby przykuwać wzrok każdego. Naturalnie tego co do Ciebie przyszło samo z siebie, my musielibyśmy uczyć się latami, ale nikt nie może powiedzieć, iż nie warto się nauczyć TAK pisać.

Układ 5/5
Rozjechany, przepełniony i wspaniały. Niczym barok, który bez zdobień, złoceń i rzeźb byłby niczym. To bogactwo barw i obrazów... Twój blog jest taki sam. Komuś innemu tłumaczyłabym co to jest barok, ale ktoś tak genialny jak Ty musi to wiedzieć. Popieram fakt, że brakuje tu uniwersalnych. Przynajmniej możesz skupić się na tej wspaniałej treści, a nie opisując siebie jesteś w 100% nie namierzalna, więc możesz być sobą.

Temat 5/5
To pamiętnik, niosący tyle przesłań i tyle ważnych prawd życiowych, że k staje się dopiero prawdziwym człowiekiem, gdy go przeczyta i przeżyje ten wstrząs po przeczytaniu Twoich mądrości. nigdy wcześniej nie spotkałam się z czymś takim...

Czytelność, obrazki... 5/5
Nie podlega dyskusji, że taki fenomen jak Twój musi mieć TAKĄ oprawę graficzną. Szczerze Cię podziwiam i mam nadzieję, że zaszczycisz moją ocenę skromnym komentarzem, o wielka.

Podsumowanie 59/60
Rozumiem, że nie dodałaś linka do Opieprzu, bo nasza ocenialnia nie jest Ciebie godna. I nie chciałaś wynosić się ponad stan oceną celującą. Zupełnie niepotrzebnie się martwiłaś, o czcigodna. Ty jesteś stworzona do tego by każdy Cię zobaczył. Zgodnie z Twoją wolą dostałaś 54/60 i ocenę

bardzo dobrą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz