Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


poniedziałek, 17 sierpnia 2009

(292) rozowebaletki








rozowebaletki.blog.onet.pl

Ocenia : Queen Julie

Pierwsze wrażenie : 0 / 10
Adres mnie nie powala. Wręcz przeciwnie - jest byle jaki. Dwa słowa, przypominającą różową serię dla dziewczyn, książki o baletnicach. Lubiłam serię, ale blog nie ma nic wspólnego ani z nią, ani z tańcem czy czymkolwiek do czego mogłabym dopasować adres. A przynajmniej tak mi się wydaje, patrząc pierwszy raz na bloga. Tytuł i adres - banalne, trochę nieprzemyślane. No bo w sumie to wątpię, byś traktowała blog poważnie. Słaby wygląd, zero klasy, pomysłu, oryginalności - po prostu sposób na nudę, mnóstwo błędów, blog dla jaj, bez niczego przyciągającego. Nie podoba mi się, to chyba oczywiste. Dodaj podstrony z ładnymi szablonami, na linki oraz opisy, nie pisz tym stylem ( buźki i błędy robione specjalnie, prowokacyjnie) którego używasz, bo to bez celu. Moja opinia jest słaba, bo i blog słabiutki. Zróbże coś z nim, coś ciekawego i ambitniejszego niż nudne opisy co robiłaś, z kim ja jak było. Dziecinne i rodem z nudnych dziewczynek z błyszczykami. Ble!Kategorie też raczej chybione.

Nagłówek : 0 / 5
Jak i cały szablon - do wymiany. Zdjęcie samo w sobie okey. Nie jest jakieś specjalnie wybitne, ale nie odrzuca, tyle, że jest za duże. Blog się rozciąga w nieskończoność. Napis w gruncie rzeczy nie jest refleksyjny, a do tego chyba dążyłaś. Zdjęcie należałoby jakoś rozświetlić, lub wymienić, a specjalnie do niego dopasować ( zrobić ) szablon. Popracuj nad tym, albo chociaż zmniejsz ilość niepotrzebnych śmieci. Piosenki ? A po co one komu? Zdjęcie stworka? Po jakie licho? Statystyka - i tak niska, czym tu się chwalić?
Chyba sama widzisz, że brak nagłówka ( żeby chociaż tak było lepiej! ) to słaba ocena.

Treść : -5 / 10
Już pisałam o błędach i banalnym, wręcz infantylnym stylu pisania, a więc teraz to powtórzę - kup słownik, albo, jeśli to dla ciebie za trudne, sprawdzaj pisownię, przecież podkreślają ci się błędy. Ocenię posty -
"***" - zaintrygował mnie jakże treściwy i oryginalny tytuł. Oczywiście jest to ironia. Treść przypomina mi jakiś wiersz, przynajmniej na pierwszy rzut oka, kiedy widzę tylko jakieś litery, nie rozpoznaję zdań.
Owy poemat ( też ironia) jest w cudzysłowie. W takim razie mądrze byłoby podać źródło. A jeśli pisałaś sama ( co możliwe - błędy i zero pomysłu na owy tekst, który aż zajeżdża, za przeproszeniem, marnym stylem i brakiem jakiejkolwiek klasy) to po co cudzysłów? Nie wiem jakie było przesłanie. Dałaś temat przewodni - serce, a potem zdania zaczynające się od " ale" czy " i", przez co jest to kiepska dyskusja z samym sobą i nie wychodzi to ładnie. jakby zbyt oficjalnie i w gruncie rzeczy - nijak. Nie umiem nawet powiedzieć co to jest. Nie marnuj czasu, takie rzeczy pisz w zeszycie i prowadź selekcję.
Zacznij czytać dzieła poetów, tych prawdziwych, może zrozumiesz co mam na myśli. Błędy - i to jak dużo. Uparcie ignorujesz zasady! Wszystkie posty to takie okrzyki rozpaczy, jakby na siłę pisane, bezładu i składu. To bardziej jarmark. Uśmieszki, emotikony, neologizmy czy mowa slangiem - to wszystko składa się na marny obraz bloga.
" Powrót" - znowu nudne zwierzenia, znowu banały i bzdury. Bawi cię to, prowokujesz - jaki to ma sens? Dla mnie żadnego.
Zaczęłaś od opisu wsi. Wkurzyłaś mnie. To, że tobie się nie podobało, znaczy, że po prostu nie umiesz odkryć jej uroków. To płytkie, co piszesz.
Na wsi wiodą taki tryb życia, dla nich to my, zabiegani z dużych miast, jesteśmy inni, dziwni, nietypowi. Tak się składa, że ci starsi panowie, którzy podobno śmierdzą ( czyli byłaś tak blisko nich, że wąchałaś? He, he, he... ) są przyzwyczajeni do wsi i nie umieją inaczej. A krowy dają mleko, które pijesz i są potrzebne, ale o tym cię w szkole dla płytkich dziewczyneczek nie uczyli, jak mniemam. No wiesz, mało mnie interesują te twoje refleksje. Powinny być ograniczenia, umieram od tych głupot!Potem refleksje i ( ja nie mogę!) jakieś poematy o miłości... Dziecko, opanuj się.

Ortografia i poprawność językowa : 0 / 10
Nie nauczyli cię używania znaków interpunkcyjnych?
Czy to takie trudne od czasu do czasu powstrzymać się przed kolejnym xDD czy Ello ** !?!? ?
moge - mogę,
rozne - różne,
rzeczywistosci - rzeczywistości,
napewno - na pewno,
bede - będę,
sie - się,
Merkureggo - Merkurego,
zawiesc - zawieść,
postapic - postąpić,
.. - ... ,
ulozyc - ułożyć,
dopiełam - dopięłam

Układ : 0 / 5
Nie podoba mi się stary i banalny, już nudny układ z pisaniem na środku i ramkami po obu stronach. Wygląda to mało profesjonalnie. Ramek jest za dużo, a archiwum zamieniłabym na szeroką listę. " O mnie" bez obrazka na podstronę razem z muzyką. Statystykę wywalić. Dodać jakiś opis krótki ( ale jeśli mają to być błahostki i podkoloryzowane fakty, to nie) co znajdziemy na blogu, bo ja wiem... Do zmiany i to gwałtownej.

Temat : 0 / 5
Pamiętnik?
Dziewczyny?
Opowiadania?
Refleksje?
Nie.
Bzdety - oto dobry temat.
Ale niepożądany w świecie blogowym.

Czytelność, obrazki : 1 / 5
Czytelność - mało interpunkcji, a raczej zwracania na nią uwagi, tak jak na błędy. Olewasz styl pisania, dodajesz znaczki, niepotrzebne zupełnie, które należy usunąć. Obrazki - jest jeden, z tym dzieckiem i drugi ze zwierzakiem. To ty? Jeśli nie - usuń.Oba.
Więcej myślenia, mniej chaotycznych ruchów. Blog to prowokacja? Jeśli nie, wymaga pracy.

- 5 pkt, brak linka.

Podsumowanie :
- 9 / 60.
Niedostateczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz