Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


sobota, 12 września 2009

(335) blogger

www.bloggger.blog.onet.pl
Ocenia: Vraile


Pierwsze wrażenie: 7/10
Cóż, trafił na mnie jak grom z jasnego nieba blog graficzny. Adres jest adekwatny do kategorii. Jednak brakuje mu polotu i fantazji. Oryginalnością nie grzeszy. Na wylot czuć od niego atmosferę dodatków. Napis na belce również mało pomysłowy, bez większego przemyślenia, bez chęci zabłyśnięcia. Do tego słowo 'wymiany' doprowadza mnie do niechcianego szoku. Boże, jak ja nie lubię jak ludzie wymieniają się komentarzami, robiąc mnóstwo niby opłacalnych wymian. Przecież to jest bezsensu. Kompletna strata czasu, przecież trzeba je też oddawać, a to wiążę się z długim, stratnym klikaniem na przycisk myszki po raz enty, by zwrócić swoje długi. Czy blogowy świat nie może istnieć bez tej jakże drażniącej mnie rzeczy? Spam to nie wszystko!
Uwagę mą przykuło kółeczko, w którym znajdują się linki, aczkolwiek wyglądały bo one lepiej, gdyby również w nim leżały. Na pewno jakoś dopasować się to da, wystarczy odrobinę pogłówkować. Szare tło nie jest w tym przypadku złym wyjściem, choć trochę do niebieskiego mógłby być jaśniejszy odcień. Jednak i tak się cieszę, w końcu doczekałam się czegoś bardziej płciowego. Byleby w miarę dobre pierwsze wrażenie nie przerodziło się w koszmar. Odganiam czarne myśli i zabieram się do dalszej części.


Nagłówek: 3/5
Jak na mój gust jest przesadzony, za dużo tego wszystkiego na nim. Wystarczyłaby spokojnie połowa z tej obróbki. Przypominają mi się koleżanki, które ubierając się na dyskotekę zawieszają na siebie mnóstwo kolorowych bransoletek i innych świecących dodatków. Twój nagłówek można też porównać do starych babeczek, które nie wiedzą co mają na siebie włożyć i zakładają połowę swojej garderoby. Za dużo tego jak na psychikę jednej osoby. Jeszcze ten kwiat, zastanawiam się do czego on jest potrzebny. Żeby jeszcze bardziej psuł efekt, a może żeby całkowicie odróżniał się od całej reszty? Pasuje jak słoniowi owłosienie. Kółeczko, kwiatuszek, człowieczek i co jeszcze? Jeszcze dwa napisy. Jak u jednych muszę domagać się czegoś więcej, tak tutaj proszę o więcej prostoty.


Treść: 6/10
'Darmowe zamówienie, darmowe reklamki.'
Słowo 'reklamki' mnie przeraża, lepiej brzmi po prostu reklamy. Na wstępie powiem, że już jestem z Ciebie dumna. Przestało ci zależeć na tysiącach komentarzy, nie kręci Cię już spam, a do tego zachęcasz innych by również z niego zrezygnowali. Naprawdę tak trzymaj! Mam tylko nadzieję, że nie powrócisz do dawnych nawyków, silna wola, to tak jak z rzucaniem nawyku palenia papierosów. Zamówienia wykonujesz starannie, choć jak na mój gust też są przepchane drobiazgami. Trochę mniej kółeczek i szczególików nie zaszkodziłoby. Bazy pod ikony nie są Twojego autorstwa, więc nie będę się na ich temat wypowiadać. Instrukcja może być przydatna, ale tylko dla mało obeznanych w Mozilli, dla reszty zbędna. Ikony i obrazki powitalne raz pożegnalne znów są aż za bardzo dopracowane. Chciałaś dobrze i przedobrzyłaś. Wymiany zakończyłaś i chwała Ci za to. Proponujesz darmowe zamówienia i reklamy, więc nie mam nic przeciwko.
'Instrukcja na magiczną ikonkę...'
Nie napiszę całego tytułu postu, gdyż nie mam jak. Nie wyświetla Ci się tytuł postu na głównej stronie, a w szerokiej liście z powodu długości się nie zmieścił. Napis powitalny 'Czesc moge cie zjesc'. Stanowczo odmawiam, chcę być w całości. Obowiązuje zakaz spożywania mnie! Mogłabyś dostać niestrawności. Wyników mini konkursu nie skomentuję, gdyż na szczęście zaprzestałaś już tej działalności. Potem są 'pikselki', które nic cennego nie wnoszą, ale na blogach z dodatkami często się pojawiają. Następnie instrukcja na ikony, które sama nazwałaś magicznymi. Faktycznie jakieś wrażenia budzą i to nawet pozytywne. Instrukcja jest zrozumiała i przejrzyście napisana. Znów bazy do ikon, dużo ich. Być może komuś się przydały, bądź przydadzą. Dalej to już klapa. Mianowicie, dwa mini konkursy i oferty wymian. Znów pozostawię to bez komentarza, wiem już, że z tym skończyłaś.
'ZAMÓWIENIA +STAMPSY'
Jak mnie denerwuje, że te nazwy nie mają jakiś numerków, nie są nawet niczym połączone, nie mają nic ze sobą wspólnego.Szczerze to nie znalazłam nic ciekawego. Poza szablonami na zamówienie, które mogą ucieszyć jedynie osoby, dla których zostały one wykonane. Nie przepraszam, jeszcze są 'stampsy', choć bez żadnych rewelacji. Chyba na tym już koniec, pomijając wymiany i chęć zapłaty za pomysł na instrukcję. Zapłaty oczywiście komentarzami, niestety.
Resztę postów przejrzę tylko wybiórczo. Chyba po tym co napisałam, widzisz już swoje błędy. Przynajmniej liczę na to.


Ortografia i poprawność językowa: 7/10
Tutaj strasznie denerwuje mnie liczba zdrobnień, tj. "wymianki", "konkursiki", "komcie","reklamki". Mogłabym wymieniać jeszcze długo, natomiast nie miałoby to sensu. Błędów ortograficznych nie robisz wiele, aczkolwiek zdarzają Ci się. Ogólnie błędy pojawiają się rzadko, tak więc nie jest tragicznie. Przykładowe:
- pozdrawiaam - pozdrawiam;
- podwojnie - podwójnie.
Oprócz tego, często zapominasz o spacji, zaś w innych miejscach jej nadużywasz. To jest do poprawy!


Układ: 2/5
Tutaj na pierwszy rzut oka jest dobrze. Natomiast gdy zagłębiłam się w dłuższych postach było ciężko czytać ze względu na pojawianie się górnej części tła przez całą notkę. Kółko może i jest dobrym pomysłem na stronę główną, jednak potem są z nim problemy. Może lepiej byłoby umieścić je inaczej, jakiś sposób pewnie się znajdzie. Od czego mamy nasze mózgownice, można nimi od czasu ruszyć. Oprócz tego gdy czyta się starsze posty linki przesuwają się w prawą stronę i wygląda to bardzo nieestetycznie. Jeżeli nie potrafisz temu zdziałać, to lepiej zmienić szablon, nawet lepiej wyglądałoby coś prostszego, ale żeby w każdym przypadku wyglądało tak samo, a nie traciło swój styl.


Temat: 2/5
Dopasowany w pełni do kategorii, choć strasznie oklepany. Wchodząc na co drugiego bloga z dodatkami można zobaczyć podobny schemat dodawania i pisania postów. Lepiej byłoby, gdybyś sama postarała się w jakiś nowatorski sposób, pisać noty.


Czytelność i obrazki: 2/5
Obrazów to jest wiele, wiele, wiele. Pisałam już wcześniej, że są wykonane starannie i z pomysłem, aczkolwiek czasami aż przepchane. Czcionka jest dobrana, jednak tutaj pojawia się inny problem. Otóż, tekst wybiega poza szablon i ląduje na szarym tle, co znacznie pogarsza walory estetyczne tekstu i niestety utrudnia czytanie.


Dodatkowe punkty: 2/10
Pierwsze punkty jakie przyznaję. Ku zdziwieniu nie spadły z kosmosu. Należą Ci się za to, że zrezygnowałaś z niepotrzebnych wymian komentarzy i spamu. Widzisz, Twoje trudy zostały docenione.


Punkty: 29/60
Ocena: dostateczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz