Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


poniedziałek, 19 października 2009

(373) depad

Oceniany: depad.blog.onet.pl Oceniający: Kapibara
Pierwsze wrażenie: 6/10
Adres kojarzy mi się idealnie z niczym. Ewentualnie z padem od Playstation. Nie zastanawiam się, bo nie ma nad czym.
"[Depad] Warto śnić| Warto być". W czterech słowach zawarłaś całą istotę twego bloga. W tym wypadku to nie jest dobrze. Niby filozoficznie, niby tajemniczo, a przecinków ni ma. Zamiast tego jest jakaś ścianka. Naprawdę nie wiem, czego się spodziewać. Może bloga z dodatkami, a może pamiętnika? Nie wiem.
Nagłówek wzbudza sympatię, mimo tego, że jest cholernie pesymistyczny. Tylko ten pusty pasek nie wygląda najlepiej. O nim jednak później. Z zewnątrz blog wygląda symatyczne, ale belka i adres są kompletnie do zęba.

Nagłówek: 4/5
W nagłówku widnieje zielony żółw na zielonej trawie i jedyne co nie jest tam zielone, to księżyc. Żółw wydaje się wyjątkowo smutny. Możliwe, że ten stan spowodowany jest pojawieniem się na horyzoncie ośmiornicy. Hm, a może on jest martwy? To na haczyku, to serce oui? Uwaga Green Peace się zbliża! Zaraz dorwie tego kogoś, kto postanowił zabić to nieszczęsne stworzenie. Więcej
o nagłówku nie powiem. bo po co. Mogłoby być lepiej.
Treść: 4/10
Tu zaczynają się schody. Blog został zawieszony, więc do oceny mam tylko jedną notkę. Niestety wpłynie to na Twoją ocenę, bo nie będę mógł przeczytać przepisowych dwóch notek.
To tak niby poezja? Bardziej mi to wygląda na piosenkę. Ta, ta,ta, ta, ta,tata itd. Nie podoba mi się. Chociaż oryginalnie podeszłaś do notki pożegnalnej, to będzie cztery. Bo za mało.

Ortografia i poprawność językowa: 4/10
Wydawałoby się, że w tak krótkiej notce nie da się zrobić błędu. Niespodzianka!
Da się!
"po cholere" - po cholerę.
Więcej nie wyszukałem, ale to starczy. Miałem za mało materiałów do analizy.
Układ: 4/5
Układ jest dobry. Nie mam zastrzeżeń. Tylko ten pusty pasek wadzi.
Temat: 0/5
Gdybym tylko wiedział o czym był ten blog! Właściwie mógłbym się dowiedzieć, ale to ocena Twego bloga, nie mego, więc to Twój problem, a nie mój.

Czytelność, obrazki: 5/10
Czytelnie jest, obrazków nie było.
Dodatkowe punkty: -4/10
Notka pożegnalna jest oryginalna, ale linku do opiprzy nie było, więc odjąłem pięć punktów.
Podsumowanie: 23/60
Ocena dostateczna.
Wyszło zaskakująco dobrze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz