Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


wtorek, 27 października 2009

(377) obliviate-ss

Do walki z domorosłymi esesmanami z obliviate-ss.blog.onet.pl, rusza Kapibara.

Pierwsze wrażenie: 5/10
Wyjmuję z szafy pistolet na słowa, kamizelkę bykoochroną i kask idioctwoochronny. Czas stanąć do wojny ideologicznej z neonazistami. Takimi z waty.
Powróćmy jednak na ziemię. Wiesz o co mi chodziło? Bardziej idiotycznego tytułu wymyślić się nie da. Co znaczy obliviate? I po co to "ss"? Nie chce mi się skakać po wszystkich językach tłumacza Google.
"Zapomnienie jest czasem największym darem miłości..." Ble, znowu miłość? Ja wiem, że powieść bez wątku miłosnego chyba nie istnieje, ale cały blog ma wypełniać romantyzm? To już wolę wynieść kompost. Albo wylać przedpotopowe mleko, które zmieniło już chyba stan skupienia, bo jest okrutnie ciężkie. Sama belka jest oczywiście zadowalająca. Czas załadować wygląd. Naciskam zakręconą strzałeczkę i...
widzę dwóch ludziów. Zaraz, zaraz, a czy to nie jest Hermiona i Malfoy?
Malinki-żelki! Znowu Harry Potter. Wrr...
Nagłówek:3/5
Nie podoba mi się. Robiłaś go wprawdzie samodzielnie, ale dziadowo wyszło. Wielki, szary pasek z napisem obliviate-ss. Po kiego woła to, ja się pytam? Szczerze przyznam (a każdy wie, że szczerość to podstawa), że już mnie bolą oczy od nagłówka Twojego autorstwa
Jakiś chłopak, jakaś dziewczyna (zapewne Hermiona i Malfoy) i wieelki szary pasek. Cupa, cupa, cupa.

Treść:4/10
Czary-mary, na pastwę Kapibary idzie post:
"Prolog"
Sam wygląd tej notki odrzuca mnie. Ja nie chcę tego czytać!
Dlaczego to jest takie długie? Prolog jest króciutki, taki tyci, tyci.
Ogólnie dziwny ten Dumbledore. W listach słowo "Pani" pisze z małej litery. Kompletny brak kultury!
Łeb mnie tylko od tego wszystkiego zaczął boleć. Coś mi mówi, że nie wyniosę stąd dobrych wspomnień (czyżby Narrator?).
Opisy są pourywane, dialogi nienaturalne i jeszcze wygląd. Ty chcesz, żeby ktokolwiek to czytał, tak? To proszę Cię, zmień orientację na lewostronną.
"Rozdział I"
Zna ktoś czar na kopiowanie treści? Obawiam się, że moja wiedza czarodziejska ogranicza się do teorii Toor'u, i nie podołam temu wyzwaniu.
"Skoro już wpakowała się w tą kabałę(...)". W kabałę? Hm, nowy związek frazeologiczny? Dobra, zwracam honor, słownik go zna. Youpi?
Ciężka i niepodległa cholero, ma ktoś żyletki? CZY JEST JAKIEŚ EMO NA SALI?! Nie? A to pech!. Czytanie Twoich wypocin jest ultraupierdliwe i męczące. Podobno,Twoim mentorem jest Tolkien (widzicie jaki ze mnie mag!).
Nie widać tego.
"Rozdział XX"
Wykorzystując wspomnianą wyżej teorię Toor'u, omijam wszystkie notki i teleportuję się do ostatniego napisanego przez Ciebie rozdziału.
Pierwsze, zasadnicze pytanie: Dlaczego promuje się związek Hermiony i Snape'a? Toż to prawie pedofilia!

Przyznaję się, nie dobrnąłem do końca. Słyszysz jak Freud śmieje się
z zaświatów? Nie? Ja też. Nie zmienia to jednak faktu, że notka ta jest obleśna, okrutna i ogólnie do marynaty.
Podsumowując: Pi,pi. Masz jedną nową wiadomość: Nie podobało mi się. Sens jest potrzebny. Naprawdę, uwierz mi. U Ciebie takowy chwilowo zmienił miejsce zamieszkania. Myślę jednak, że jeśli dostanie jakąś paczkę, to raczej zostanie odesłana z adnotacją: Adresat nie żyje. Cóż, każdemu zdarza się "dednąć".
Ortografia i poprawność językowa:4/10
Pam, pam, pam, pam.To miał być marsz pogrzebowy, ale chyba nie wyszło. Znalazłem tu zbiorową mogiłę. Czas rozpracować tę neonazistowską zbrodnie na języku polskim. Sprowadzam bandę archeologów i czerwony krzyż. Czas rozpocząć rozkopywanie grobów.
"dopadło ja"- jakiego nieszczęśnika dopadło JA? Co to za stwór?
"cala"- cal to jednostka anglosaska.
"dzień wstał słoneczny i gorący"- myślę, że to zdanie mogłoby być bardziej stylistyczne.
"zegnala"- wyrwałaś wszystkie członki temu wyrazowi! Ty sadystko!
"aportowała się"- co na to słownik języka polskiego?
"drentwota"- ja tam się nie znam na magii, ale wiem za to, że pisze się DRĘTWOTA
"mięli"- czy na wzór Frankensteina, chcesz stworzyć potwora? Mieli, nie mięli.
"Jednak z nieznanych jej przyczyn ogarnął ją spokój"- mów, gdzie pochowałaś przecinki?! No gdzie?!
Och ile tu powtórzeń na wszystkie zastępy pokemonów!
"Poco"- błąd 404.
"Miał rację nie ufała mu"- Samobójco! Oddaj przecinek na którym się powiesiłeś. On jest potrzebny w tym zdaniu!
"nie mas maski",- czyli "masz" dla mas.
"Po głowie, jak kauczukowe piłeczki, obijały jej się obrazy"- cóż za trafne porównanie, a jakie poetyckie!
"Teraz deski rzeczywiście tylko pracują"- normalnie jak w urzędzie miasta. Pracują tylko deski (Vive la bureaucratie!). Doskwiera mi jednak brak sensu
w zdaniu(adresat nie żyje).[W tym momencie triumfalnym krokiem na scenę wchodzi Narrator]
Tu chciałem przepisać jedno długaśne zdanie, ale chęci mnie opuściły. Wredne chęci.
"W tym momencie Hermiona Granger[i Narrator]wybuchła śmiechem"- zgaduj, zgadula, gdzie jest bycza kula? Nigdzie. To była tak zmyła
[Narrator(z sarkazmem): Ha,ha,ha
Kapibara: Zamknij się, ty stare pudło!]
"(...)zawarta nie wiadomo, kiedy(...)"- a więc tu podział się zaginiony przecinek!
"(...)ani eliksirów dla Czarnego Pana, ponieważ ten witał ostatnio
w Rumuni(...)"-witał KOGO? Myślę, że chodziło o "bawił", czy coś w ten deseń.
"Miał chłodne, wąskie wargi, które paliły ją żywym ogniem"- paląca woda. Już wkrótce w twoim spożywczaku!
Zachowałaś resztki stylu, ale błędów jest zbyt dużo.
[Kapibara(do ekipy): Zasypcie Narratora
Narrator: Nie dam się!(i znika)]
Bam,baba,bam, bam, baba,bam,babababababaaaaaa!
Układ: 3/5
Czy mi się zdaje, że kolor w tle ramek jest inny, niż w treści bloga, czy to tylko obrazek tak się wyróżnia? Niby wszystko jest ładnie, ale po kiego wujka potrzebny ten obrazek i tekst piosenki? To tylko zaśmieca bloga i mnie osobiście przytłacza. Co zaś się stało z menu? Wyniosło się na górę.

Temat: 1/5
Zaczynam stawać się coraz bardziej wredny. Nie wytrzymam kolejnego opowiadanie o Harrym Potterze. Wiem także od swojego eksperta, że jest to bardzo nieoryginalna tematyka. Miłość Hermiony i Snape? Chce mi się nucić: Ale to już było...
Czytelność i obrazki:3/5
Jeśli chodzi o czytelność, to jest one nieco przez ogromne odstępy, który w tekście wyglądają nieładnie. Pokusiłem się także o obejrzenie Twojej galerii zdjęć, a dokładniej nagłówków. Stwierdzam, że żaden mnie zainteresował, a nawet nie spodobał mi się. Więcej nie powiem, bo nie. Powszechnie wiadomo, że kiedy mówię nie, to mówię nie. Do szóstego razu...
Punkty dodatkowe: 0/10
Dostały Pokojową Nagrodę Nobla i właśnie zużywają moje kredki na baterie.
To jest silniejsze od nich. Zważając na fakt, że Narrator został ich nianią i nie dręczy go już nuda, nie dam Ci ich <tutaj wystąpiłaby emotikona, ale Kapibara dał buźce w łeb i dlatego powstał ten oto przypis>.
Podsumowanie: 22/60
Ocena dostateczna.
Znowu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz