Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


sobota, 12 grudnia 2009

(407) agi-nuty-zrywaja-buty



Ocenę wystawia: Lesair
www.agi-nuty-zrywaja-buty.blog.onet.pl

Pierwsze wrażenie: 0/10
Wchodzę na stronkę o dość dziwnym i nietypowym adresie: ‘’agi-nuty-zrywaja-buty’’. Nie powinno być przypadkiem odwrotnie, że odór butów Agnieszki Włodarczyk, która wydeptała ze sto ścieżek, od „13 Posterunku”, „Sary”’, aż do „Pierwszej Miłości” i „Jak oni śpiewają”, rozwalił wszelkie istniejące na świecie nuty? Ale to nie adres w tym blogu jest najgorszy. Nie wierzycie? Sprawdźcie sami. Niebieskie zapieprzające w oczy paski, na których jeszcze coś jest napisane… Pomijając to, że wyglądają jak farbowane odchody orangutana z setkami poodklejanych much bez skrzydełek, to gromadzą mi raz przeżuty obiad w okolicach przełyku. Fuj, lepiej zmienię temat bo mam już pełną garstkę wymiocin i mi przez palce przecieka. Tło bloga wygląda jak kiepskie kafelki w kiblu na stacji benzynowej, a o reszcie nawet nie wspomnę. Masakra, masakra i jeszcze raz masakra. Przykro mi ale inaczej tego bloga nie da się określić. No cóż właśnie mnie olśniło! Ten blog tworzą 3 dziewczyny, których nazwiska są oszałamiające:
Barbara Ładnie
Bożena Potacie
Krystyna Niepowiem
Wielkie trio, jak to się nazwałyście w ramce „O mnie”. A słyszałyście może powiedzenie „Gdzie kucharek sześć tam nie ma co jeść”? Ja właśnie nie mam co oceniać, bo na tym blogu jest zero treści, grafika jest tandetna jak ubiór Lady Gagi, a furkoczące po moim wzroku tło robi swoje.

Nagłówek: 0/5
O nie.. Albo widzę 3 Agnieszki, albo to oczopieprzne tło całkiem mi wzrok zakłóca! No to w lekkim przybliżeniu przedstawię ten oto genialny nagłówek. Otóż przedstawia on 3 Agnieszki z zacieszem w obłokach pary, a nad jedną to nawet latają trzy statki kosmiczne! Skąd one się tam… O hydromotopompo! To znowu te same gwiazdki! Ona wygląda z nimi, co najmniej jak jakaś święta. Nawet udało mi się znaleźć dowód, że jest dla Was świętą! Cytat: „Oddajmy Adze cześć:)” Przepraszam, ale brzmi to jak jakaś agowa sekta! Nie dam się w to wciągnąć! Tylko mi nie mówcie, że wystosujecie petycję do Benedykta XII o jej beatyfikację, bo to by mogło oznaczać tylko koniec mojego miernego żywota. No, normalnie bym się zatłukł trzepaczką do dywanów.

Treść: 0/10
Nie spodziewam się tutaj jakichś super wywodów o Agnieszce, gdyż wszystko można przeczytać na serwisach plotkarskich. Jestem pełen obaw, że nie znajdę tutaj nic, co mogłoby mnie zatrzymać dłużej niż na czas pisania oceny. Chyba, że jakieś niespodziewane, katastrofalne nieszczęście.
Post: „Agnieszka o Józefowiczu’’
„Dzisiaj wcale tego nie żałuje i śmieje się, gdy mówią jej, że mogłaby być drugą Nataszą Urbańską - a kto by chciał…” Rozwaliłaś mnie tym tekstem. Uwierzcie mi, że znalazłoby się trochę takich szurniętych fanek jak Wy, które oddałyby wszystko za spotkanie z panią Urbańską, a co dopiero bycie taką jak ona? Poza tym cytatem i innymi pierdołami typu zdjęcia nie ma nic do oglądania. Nawet pofatygowałem się poszukać tego newsa w sieci. I wiecie jaki jest rezultat? Ten sam artykuł jest na stronie kozaczek.pl. Powiedzcie, za co ja mam tu dać jakieś punkty?
Post: „Walentynkowe Newsiki o Adze;):*”
No sikam po kostkach z radości, a za chwilę moje majty rozciągną się pod wpływem wody (jak to chińska bielizna) do rozmiarów namiotu! Z tej jakże interesującej notki dowiedziałem się, że „Agnieszka Włodarczyk przesadziła z Solarium ;)”. Ciekawa wiadomość dla fanów w sam raz na walentynki, bo jak przecież wiadomo w walentynki króluje kolor czerwony! Taki Lepper polskiej sceny muzycznej/aktorskiej, czy chust wie jakiej. W każdym razie każdy głupi na pierwszy rzut okiem widzi, że jej opalenizna nie przyjechała z Madery. Oczywiście nie podałyście źródła tych nieziemskich informacji. Identyczny artykuł znalazłem na portalu zeberka.pl.
Post: „Newsyyy itp.;D”
Treść notki jest o tym, że pani Włodarczyk została poniżona! Z zaciekawieniem czytam z myślą, że została ochlapana błotem lub inną glutowatą mazią, lecz skandalem jest to, że dostanie 1000 zł mniej od Nataszy. Rozwaliło mnie to bo Agnieszka dostawała 4500zł za odcinek. Oprócz dobijającej informacji znajduje się tu jak zwykle – tuzin, albo nawet kopa fotek. Oczywiście, jak to każda notka z newsami u Was na blogu - jest plagiatem, a tym razem pochodzi ze strony pomponik.pl. Przyznam szczerze, że jesteście oryginalne w szukanie nowych plotkarskich stronek.
Post: „Specjalna nocia dla......”
Cytuję: „Specjalna nocia dla www.telcie-i-seriale.blog.onet.pl Życzymy miłego oddawania 400 komci.” Oto cała treść notki z odrobiną chamstwa i dziecinności… Więcej nie wypowiem się na temat takich notek, ale na dodatek powiem, że są aż TRZY dla różnych blogów. Czy komentarze dla dzieci Neo są ważne? Na to pytanie można udzielić jednoznaczną odpowiedź… Czy ktoś ma wątpliwości, co do ilości punktów w tej kategorii?


Ortografia i poprawność językowa: 0/10
Cytat: „Mamy nadzieje,że Aga nie odpadnie..W przeciwnym razie niech wszyscy jej fani
przestaną oglądać ten program..My na pewno!!;**” Nie no, kurcze szantaż pełna klasa! Oglądalność Polsatu spadłaby o całe trzy osoby! Wszystkich naiwnych prosimy o wysyłanie esemesów na numer 0700 w treści wpisując: „Miej Panie litość nad tymi ubogimi w intelekt istotami”.
Cytat: „Oto zdjęcia z prób do 4 odcinka Joś” Długo zastanawiałem się czym jest ten cały „Joś”. Pierwsze skojarzenie Jaś, drugie łoś, aż w końcu nastało olśnienie. Toż to „Jak oni śpiewają”, ale proszę nie mieć pretensji nie oglądam Polsatu i nie szykuję się na posadę prywatnego detektywa.
Cytat: „Avek/Button nie może znajdywać się w skleice.” „Skleika”, fajnie brzmi, ale nie uważacie, że jak powiecie ‘’skleianka’’ to Wam się połamie język? Cytat: „Narazie ma 4,31/5 za talent i 4,11/5 za wygląd, ale niedługo ulegnie to zmianie”. Kto ma jakieś zastrzeżenia do tego zdania? Pan, no nie, przecież pan też pisać nie potrafi. Może Pan? Nie? O! Widzę, ta pani się zgłasza… To co jest nie tak z tym zdaniem? Jakie jest? Przepraszam nie słyszałem. Pokopane? Tak brawo! Wygrała pani ogrodowego krasnala!
Cytat: „zrobi sobie w przyszłości operację platyczną?” Grunt, że nie patyczną. Cytat: „Używasz kosmetków z filtrami” To już wiem, skąd ta niezdrowa opalenizna! Ona po prostu używa kosmetków, a powinna kosmetyków! „Kosmetki”, to takie specjalne metki, robione z kosów, na potrzeby odzieży produkowanej w Związku Radzieckim.
Cytat: „Za 9 miniut oglądajcie Agnieszke Włodarczyk w Top trendy :))) na polsacie”. Dziewięć miniut to mnie dzieli od śmierci w agonii.

Poza błędami w notkach znajduje się masa słodkich emotikonek, buziaczków oraz innych dupereli, od których normalny człowiek dostaje alergii. Tym razem nie jest już mi nawet przykro za wystawienie kolejnego 0!

Układ: 0/5
Nieestetyczny, lewokolumnowy z porozjeżdżanymi na lewą stronę avkami które wyglądają, jak banan rozjechany przez samochód, albo wdeptany w ziemię przez moją monstrualną babcię. Jak wspomniałem wcześniej masakryczne tło sprawia, że informacje w ramkach są nieczytelne. Wcześniej nie zwróciłem na to uwagi, ale ten zegar chyba jest jakiś „made in China”, albo działa w jakiejś innej strefie czasowej. On twierdzi, że piszę tę ocenę 15 minut! Niepoprawny optymista! Pod notkami jest cholernie długa lista linków, związana z Agnieszką Włodarczyk. Boże, masakra jakaś…

Temat: 0/5
Żal.pl, rozpacz.com, tragedia.org
Wiecie ile jest takich blogów? O wiele ciekawszych, ładniejszych, głupszych i jeszcze głupszych? Nie wiem czemu, ale temat o Włodarczykowej szerzy się na Onecie jak zachorowalność na świńską grypę. Tylko ciekawe dlaczego jeszcze nie ma szczepionki?

Czytelność i obrazki: 0/5
Czytelności brak przez duże B! Te mrygające ramki doprowadzają człowieka do palpitacji pikawy, a zobaczycie jak stracę wzrok, to inaczej się z wami policzę! Obrazki są porozciągane, jak majtki na tyłku mojej babci, a jest ich tyle co pcheł na bezdomnym psie. Obrzydlistwo.

Dodatkowe punkty: -5
Brak linka do Opieprzu, Yoł! Dziwi Was to, że to moje pierwsze minusowe punkty?
A dodatkowe punkty? No cóż, na własne życzenie wysłałyście je w kosmos. Bezpowrotnie.

Punkty: -5
Ocena: niżej niż niedostateczna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz