Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


sobota, 19 grudnia 2009

(418) mikros



Ocena bloga mikros.blog.onet.pl napisana ręką Pięćdziesięciogroszówki, na zwierzęcej skórze z plastiku i z krwią stworzoną z keczupu, zamiast atramentu.

Pierwsze wrażenie: 0/10
Mikros, mówisz? Czy ma to obrazować rozmiar Twojego mózgu?Miejmy nadzieję, że nie. Adres kompletnie mi się nie podoba. Belka nie dość, że po angielsku, to jeszcze nie podałaś autora tych słów. Wystarczyło napisać:„Mario Vozgues”. Ale nie! Przecież ludzie są tak głupi, że wezmą te słowa za Twoje. Ponadto, jeśli zapomnę, jak nazywa się Twój blog, zajrzę na pasek adresu. Dlatego usuwamy adres z belki. Rozumiemy się?

Nagłówek: 0/5
Aaaaaaa! Potwór z pięcioma twarzami chce minie zjeść! Ach, nie! To tylko Twój nagłówek... uff...
Nie podoba mi się. Kolorystyka mogłaby ujść w wielkim tłumie,jeśli porządnie by się zakamuflowała, ale to coś jest nie do przyjęcia.Kategorycznie zabroniłabym ‘tworzenia’ czegoś takiego, ale niestety, nie mam takiej siły przebicia. Nie pojmuję idei tworzenia nagłówków z posklejanych,wtopionych w siebie zdjęć. Jestem głodna treści. Mam nadzieję, iż ona wynagrodzi to, co stracone zostało w nagłówku.

Treść: 3/10
Mniam, mniam. Pani, jadziem z tym koksem!
Dobra, to ja za koks dziękuję, jeść też teraz nie będę.Dlaczego? Bo jestem w kropce. Kogo ja mam tu oceniać? Niby wszystkie posty pisze Ona_, ale w pewnym momencie autorka się zmieniła. Powinnaś była usunąć posty sprzed licytacji. Tak w ogóle, to licytacje są bezsensowne. Nie rozumiem,po co ktoś robi coś takiego. O wiele łatwiej usunąć bloga, by inna osoba mogła zająć adres, niż urządzać głupie licytacje, które nic nie dają. Głupota internetowa to chyba nowa choroba. Mam nadzieję, że nie rozprzestrzenia się ona zbyt szybko i zdążymy stworzyć szczepionkę.
Postanowiłam, że przejrzę posty, które pojawiły się po licytacji.
Kamień spadł mi z serca, gdy przeczytałam, że nie będzie to blog z dodatkami. Niestety, następnie postanowiłaś mnie przygwoździć, decydując się na instrukcje i porady, połączone z pamiętnikiem i gazetką blogową. Nie! Nigdy tak nie robimy! Decydujemy się na jedno, a nie na dziesięć. Mentosy, oranżada, majonez i cytryna są dobre, ale tylko, gdy występują oddzielnie. Mieszając je, uzyskujemy coś, co może doprowadzić do ciężkich sensacji żołądkowych. Łapiesz aluzję do Twojego bloga?
Powaliłaś mnie, pisząc:
Cytat: „Tak więc zdecydowałam że będzie to blog z poradami i instrukcjami nie tylko dla bloggerów, ale takze dla zwykłych nastolatków.” Bo osoby piszące blogi, to mutanty, które nie wychodzą z domu, żywią się‘komciami’, a popijają to wszystko SPAMem. Jasne.
Cytat: „Staraj się brać udział w konkursach, mini konkursach, ponieważ potem większość blogów wypisuje adresy blogów, które wygrały.” Oczywiście, w ten sposób rozsławisz swojego bloga, że ho ho! Co z tego, że konkursiki są beznadziejne? Bierzmy w nich udział, nie przejmując się treścią. W końcu konkursiki nie polegają na mądrym pisaniu. To znacznie ułatwia wszystkim sprawę.
Twoje instrukcje są całkowicie zbędne. To wszystko można znaleźć na pierwszym lepszym blogu zajmującym się tą kategorią. Po kiego badyla umieszczać co krok jedno i to samo? Och, okazało się, że i Ty w pewnym momencie to zauważyłaś. Czyli cytryna wypada z naszej mieszanki. Nie czujmy się jednak zbyt pocieszeni, albowiem na jej miejsce wkracza oregano- oceny blogów. Nie mam okazji, by zobaczyć oceny w Twoim wydaniu, ale i tak zdecyduj się na jedną kategorię, błagam!

Ortografia i poprawność językowa: 3/10
Na Twoim blogu możemy zaobserwować teleportację znaków przestankowych na inny świat. Niestety, w zamian otrzymujemy wykrzywione mordki emotikonów, bezskutecznie starające się zastąpić swych poprzedników. Możemy także podziwiać literówki i błędy interpunkcyjne, które nie są zbyt płochliwe i ukazują się w Twoich postach dość często.
Cytat: „Widzę, że za dużo osób się nie wypowiedziało tak więc decyzję podejmę sama.”- Widzę, że nie wypowiedziało się zbyt wiele osób,tak więc decyzję podejmę sama.
Cytat: „Po drugie nie mam programu odpowiedniego do robienia takich dodatków a po trzecie aż takiej ilości wolnego czasu nie posiadam.”- Po drugie, nie mam odpowiedniego programu, by robić takie dodatki, a po trzecie,nie posiadam aż takiej ilości wolnego czasu.
Cytat: „Będę was informowała o zmianach w rankingu blogowym,nowych blogach które dopiero zaczynaja lub poprostu fajnych blogach moim zdaniem wartych uwagi.”- Będę Was informowała o zmianach w rankingu, nowych,dopiero zaczynających blogach, lub po prostu takich, które moim zdaniem są warte uwagi.
Cytat: „Na poczatek muszę was poinformowac o tym, że 1456różnych wad.”- Na początek, muszę Was poinformować o tym, że mam 1456 różnych wad.
Cytat: „Poprostu w moim życiu często pojawiają sie sytuacje w których jest to niemożliwe.”- Po prostu, w moim życiu często pojawiają się sytuacje, w których jest to niemożliwe.
Cytat: „Piszę wtedy kiey jest to mozliwe.”- Piszę wtedy,kiedy jest to możliwe.
Cytat: „Dla mnie większą wagę ma mniej komentarzy ale szczerych niż więcej spamu.”- Dla mnie większą wagę od spamu, mają szczere komentarze. Nawet, jeśli są w mniejszych ilościach.
Cytat: „To chyba tyle jesli chodzi o sprawy techniczne.”- To chyba tyle, jeśli chodzi o sprawy techniczne.
Nie mam siły, by wyławiać tego więcej, ponieważ to, co znajduje się u góry, to zaledwie jeden akapit. Tak. Prawie cały.

Układ: 4/5
Czytelny, ale radzę usunąć wszelkiego rodzaju ‘urozmaicenia’ przed linkami w menu i przy statystyce. To wcale nie upiększa treści.

Temat: 0/5
Tematem jest „ Wódka, wino i co ino”.Za takie twory nie daję punktów.

Czytelność, obrazki: 5/5
Obrazków zbyt wiele nie ma, ale to działa na Twoją korzyść. Czytelnie także jest, muszę przyznać. W tej kategorii nie mam się chyba czego przyczepić.Punkty za nagłówek odjęłam, gdzie miałam odjąć. Starczy tego dobrego.

Dodatkowe punkty: -5/10
Nigdzie nie widzę odnośnika do Opieprzu. Pięć punktów w plecy.

Razem: 11/60
Ocena mierna.
Na styk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz