Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


wtorek, 29 grudnia 2009

(432) pearlheroin



Ze zgrozą w oczach, kosą w ręku i nie wiadomo jeszcze czym, Vraile, zabiera się za ocenę 'sweetaśnego' bloga panny Pearl. Radziłabym uciekać z pora rażenia, gdyż efekt może być piorunująco nieciekawy.


Pierwsze wrażenie: 0/10

Nazwa bloga - tak innowacyjna, że pewnie dostałaś przy jej wymyślaniu zapaści i przesilenia mózgu. Twój nick + heroin = straszne idioctwo = zawał serca przy wchodzeniu na stronę. Nie mam bladego pojęcia, w sumie, to zielonego też nie, co chciałaś owym tytułem osiągnąć. Kosa poszła w ruch, ciach, ciach zrobiła, nazwy bloga ani widu, ani słychu. Kolejnym argumentem przemawiającym na Panny niekorzyść, jest napis na belce. Po prostu powala, faktycznie, żeby cokolwiek innego tam umieścić, trzeba się bardzo sprężyć i wystukać kilka mądrych słów. Zapewniam, że ufo miałoby już lepsze pomysły.
Powinnaś płacić cywilizowanym ludziom odszkodowania, gdy ktoś spojrzy w kierunku kategorii. "Konkursy" - to dopiero interesujące. Mogę się założyć, nawet o bilet na koncert Metallicy, że znajdą się tam 'świetne' oferty na łatwe i bezsensowne zdobycie komentarzy. Własnym oczom nie wierzę, patrzę następny raz, to chyba prawda. Ty masz trzynaście lat i zajmujesz się takim czymś? Jak ja bym w Twoim wieku zajmowała się tak imponującym zajęciem, jakim jest prowadzenie kantoru komentarzy, bo inaczej tego nazwać nie potrafię, to po pierwszym miesiącu trafiłabym do wariatkowa, zawinięta w różowy kaftan bezpieczeństwa. Może Ciebie właśnie owo spotkało, gdyż zawiesiłaś tę 'boską' działalność.
Reasumując, stanowczo mówię nie. Składam sprzeciw, jeśli masz jakieś aluzje, zgłoś się do mojego adwokata, (w obu tego słowa znaczeniu).


Nagłówek: 0,5/10

Szara kobieta, nawet nie wiem, kim ona jest, w różnego rodzaju pozycja. Wygląda jakby próbowała zrobić ciekawe ujęcia, jednak wątpię, czy ta tym blogu uda jej się wykonać jakiekolwiek zdjęcie. Do tego nagłówek w szarej tonacji, wygląda jakby przejechało po nim stado mrówek darmozjadów, które zresztą najwyraźniej ustawiły kafelkowanie. Wszystko jest tak bezsensownie wykonane, że aż brak słów. U dołu obrazka widnieje niebieska kreska z napisem "PearHeroin", czemu, za jakie grzechy? Grzeczna byłam wczoraj! Radziłabym zmienić nagłówek, zaraz po powrocie i to w trybie natychmiastowym. Dostaniesz ułamek z punktu, gdyż w ogóle jakiś obrazek posiadasz, choć może lepiej byłoby bez niego.


Treść: 0/10

Gdyby nie As, to nawet nie miałabym czego oceniać, gdyż ciężko było Pannie zrobić szeroką listę, ewentualnie takie cacko - archiwum.

Niektóre Twoje posty nawet tytułu nie mają, co jest istną katorgą. Tak więc, ocenię post pierwszy. Dałaś w nim dokładnie trzy obrazki - do tego jakie króliczki, czy nie wiadomo co, które przyleciały z Wenus, może z Jowisza. Potem dowiedziałam się, że te oto stworzenia, są maskotkami tej strony. O nie, nie zrzucisz na nie winy!
"A no więc ten blog . . .
Będzie o różnych sprawach .
Czasem najnowsze fotki gwiazd . ; D
A czasem instrukcje .
Do programów min. PhotoFiltre .
Najnowsze piosenki i słowa do nich .
Plotki, konkursy, itp.
Liczę na stałych gości i oglądaczy . ; )"
Cała treść postu, należą Ci się wielkie podziękowania. Praktycznie, to nawet nie ma na czym oka zawiesić. Nie mówiąc już o błędach, o nich później wspomnę. Min.? Nie rozumiem, może m. in.? Najnowsze fotki gwiazd? Fenomenalny temat, geniusz by na to nie wpadł. Plotki? Nie skomentuję. Konkursy? Na bezcenne komentarze, które nie wyrażają w ten sposób żadnej opinii i tracą swój sens. Jak myślisz, po co na Onecie można dodać tylko dwa komentarze pod sobą jednocześnie?

Przeleciałam trochę do przodu, do notki, o numerze 41. Na zły początek obrazek z Britney. Następnie jakieś zamówienie "ramki fana" - kompletnie nie wiem, co to jest. W końcu coś od Ciebie.
"Jest ok , dzisiaj jakoś mało będzie obrazków ,
to znaczy mnie niż zwykle , bo nic nie
przygotowałam , nie chciało mi się robić ikon ani baz .
Ale są te ramki co 2 blogi chciały z tymi osobami to zrobiłam ,
bo obiecałam . ; DD
Mam jeszcze taka sondę , proszę o podpowiedź - >
LINK < -
No to czytajcie dalej . ; **"
Znów popisałaś się mądrością i pomysłowością. Nie chcę Cię martwić, ale te schematy na posty, są idiotycznym pomysłem. Myślisz, że przez co dinozaury wyginęły?

Podsumowując, nawet nie mam co sprawdzać. Posty są wszystkie podobne, a różnią się, np. inną ikonką. Byłam zszokowana, przy okazji skłonna zabić właścicielkę bloga, gdy zauważyłam "Notki specjalne", na oddanie zaległych komentarzy. Miałaś wielką pociechę, gdy dostałaś się na 32 miejsce w rankingu Onet blogów, w kategorii Obrazki, oceny (?), konkursy, jeden worek. Najlepsze jest to, że znalazłaś się tak dzięki postowi "Specjalna notka". Lekka przesada, wielka przesada, ogromna przesada.


Ortografia i poprawność językowa: 0/10

Leż, płacz i kwicz. Pod tym względem, to już zawaliłaś na całego.
1. Znaki interpunkcyjne pisze się bez spacji. Przykładowe Twoje błędy:
- Jeśli lubisz mojego bloga , to zagłosuj na mnie tutaj - powinna być kropka na końcu.
- Bardzo proszę o zagłosowanie , wystarczy przepisać tylko kod z obrazka i już .
- Oj , nie wyszły mi , ale lepsze to niż nic . - tutaj dodatkowo jeszcze brak przecinka przed niż.
- Nagłówek , tym razem z Avril Lavigne , kolorowy .
- Znowu niżej , jest kilka linków , no i ramka ' I ♥ ' . - dziwna ramka.
2. Stylistyczne, czasami nie wiem, o co Ci chodziło:
- Planowałam już dzisiaj zrobić nowy szablon i inne . - planowanie nowego szablonu rozumiem, ale 'i inne'?
- Ilość jest mała, bardzo mała , postaraj się w jakiś sposób rozgłosićbloga , m . in . brać udział w MK , lub większych konkursach , zgłaszaćsię do reklamek blogowych itp . - taką radę dałaś dziewczynie, która pisze opowiadania. Nie sądzisz, że coś nie tak?
3. Najważniejsze błędy - ortografy, np.
- komentazy - komentarzy;
- pokaże (ja) - pokażę;
- żeczy - rzeczy.


Układ: 1/5

Jedynym plusem jest to, że układ jest dwukolumnowy. Reszta pozytywów poszła się z elfami kąpać w stawie. Statystyka - wielka, ale za co? Menu - głupio nazwane. Button - za komentarze. "To look" - nie dość, że nie potrzebne, to dodatkowo trzeba się wypłacić, by tam się znaleźć. Linki - do innych 'sweetaśnych' blogów oraz nijaki "love", z Avril pod spodem. Zasłużyłaś, na góra jeden punkt.


Temat: 0/5

Ciągle próbuję Ci wmówić, że jest to temat bez jakiejkolwiek przyszłości. Jeszcze do tego próbowałaś pisać oceny, na poziomie dzieciaka z przedszkola, radziłaś, żeby powiększali sobie ludzie statystykę, itp. Do tego powiem, że konkursy, wymiany i wszystkie 'gwiazdy' popu, są bardzo przereklamowane.


Czytelność, obrazki: 2/5
Czcionka jest minimalistyczna, mała jak diabli. Mogłabyś ją powiększyć choćby do rozmiaru dwa, ale, pomimo tego, jakoś udało się przeczytać.
Obrazki - jest ich aż za dużo, obecnie ceni się jakość, a nie ilość. Najlepiej byłoby gdybyś wpisała sobie taką stronę jak 'google', tak znajdziesz znaczenie wielu ważnych pojęć.


Dodatkowe punkty: - 5

Dodatkowe zwiały pierwszym, lepszym autostopem.
Oczywiście, muszę odjąć jeszcze 5 ważnych punktów, za brak odnośnika do opieprzu.


Łącznie otrzymałaś - 1.5 punkta, co z pewnością daje ocenę niedostateczną.


Przepraszam, za użycie tylu kolokwializmów, mowy podwórkowej, ale inaczej obawiałam się, że do Panny nie dotrę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz