Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


niedziela, 17 stycznia 2010

(476) ty-tez-jestes-bogiem

ty-tez-jestes-bogiem

Pierwsze Wrażenie 9/10
Ty też jesteś bogiem, hę? Dziękuję; zawsze wiedziałam, że jestem wyjątkowa, ale żeby od razu bogiem? Jest jeden Bóg, tak głosi prawda generalna wiary, którą wyznaję. Jeden Bóg, ja się nie zaliczam. Twój adres jest do kitu. Ojć, i podniosły nastrój diabli wzięli. Jakże mi przykro... Nieważne. Belka to kolejna z tych wzniosłych i pustych. Toczę z nimi nieustającą batalię. Twoja nawet ładnie brzmi, ale ciekawa jestem jak się z niej wywiązujesz. Jeśli się będziesz jej trzymać i zobaczę "zagadkę, której nie odgadnie nikt, nim minie czas" to obiecuję plus pięć punktów w dodatkowych. Zgoda? Pewnie, że tak! Włączam blog i... Cool! Ten nagłówek jest zarąbisty. I Merlin mi świadkiem, że dawno nie widziałam czegoś tak dobrego. W głośnikach leci mi "Mała lady pank", a Twój nagłówek to najlepsze uosobienie owej Lady pank.

Nagłówek 5/5
Jest świetny. Nawet nie uczepię się, że po angielsku. Bądź moją małą królową rock'n roll'a? Mistrzem angielskiego nie jestem, ale tak to odbieram. To zdjęcie wygląda naprawdę ładnie. Nawet "porysowane" jest tak iż wygląda na stare. Twój szablon to prawdziwa wyspa pośrodku oceanu beznadziei graficznej. Taka moja osobista perła.

Treść 10/10
Mam nadzieję się nie zawieść. Nie po to pierwszy raz w karierze naprawdę się czymś zachwyciłam, żeby teraz powiedzieć DNO. Zaczynamy:
"Najlepszą obroną jest atak"
Zawsze i wszędzie. A jak Ty to widzisz? Piszesz do tych naszych tzw. dzieci neo. Jak dla mnie to marnowanie energii, klawiatury, miejsca na blogu i oczu. Ignorować, ignorować i jeszcze raz ignorować. I szczerze powiedziawszy miałabym ochotę powiedzieć, że się zawiodłam, ale jedno zdanie mnie od tego uratowało:  Notka 45 zmarnowana na kilka bezczelnych osób... Tylko dzięki temu nie spisuję cię na straty. A więc... Czytajmy dalej.
Bóg
 Dzisiaj niedziela, dzień w sam raz, żeby z kimś polemizować na temat Boga. Cóż Ty powiesz mi na Jego temat? Piszesz, że ostatnio myśl, że Bóg istnieje napawa cię strachem. Mnie chyba też. Bo, czy to nie przerażające, że w wszechświecie istnieje Ktoś, kto wie o nas wszystko. (Co, na Merlina oznacza w tym wypadku "wszystko") i samą myślą może zniszczyć świat. Szczęście przychodzi potem. Po powodzi przychodzi szczęście, że się nie utopiłeś, po wypadku przychodzi szczęście, że wciąż możesz chodzić, po odkryciu ciężkiej choroby przychodzi szczęście, że nie jest śmiertelna. I tak dalej, i tak dalej... Szczęście kiedyś przyjdzie. Kiedyś...
Kopernik była kobietą, a Zośka była mężczyzną.
Seksmisja? Kto tego nie widział, taki klasyk... Ale o czym zamierzasz pisać, o transwestytach, czy cuś? Tak, cuś zamierzone. Nie. Piszesz o "Kamieniach na szaniec". Moja przyjaciółka od pół roku tylko o tym gada, no i czytałam, więc jestem w temacie. Podałabym Ci jej Gadu-gadu, ale ja nie mam owego słynnego komunikatora. A przynajmniej nie używam. Tak naprawdę prawie nie ma tu Twojego zdania o tej książce. Ale to  nic. Ot, ja też nie mam na jej temat zdania.

 Ortografia, poprawność językowa 10/10
Nie ma błędów. Albo ja nie chcę ich widzieć. ten blog jest zbyt dobry. po co sobie psuć życie takimi duperelami? Gdybym chciała znaleźć błędy powiedziałabym, że gdzieniegdzie brakuje ogonków gdzieniegdzie. I za dużo dajesz emotikonek. Ale nie chcę tego widzieć. A Ty z pewnością używasz Mozilli, prawda? Albo Worda. inni powinni brać z Ciebie przykład.

Układ 5/5
Bezbłędny. Gdybym poszukiwała błędów powiedziałabym, że to Menu nie jest na nieboskłonie, gwiazdki go otaczać nie muszą. Chyba, że poprawiasz mu samoocenę, wtedy bym zrozumiała. Ale rozumieć nie muszę. Przecież się nie czepiam, nie?

Temat 5/5
Podoba mi się. Pamiętnik przeplatany refleksjami, pisany płynnie z poczuciem humoru. Teraz myślę nad naszym zakładem... Zaraz muszę zdecydować kto wygrał...

Czytelność i obrazki 5/5
Kolorystyka jakże klasyczna i jakże piękna. Szaro-szaro-czarna. Czysta magia. Lady Punk w nagłówku (niech to będzie kto chce. Dla mnie pozostanie Małą Lady Punk) i szafa gra. A stolik śpiewa.

Dodatkowe punkty:+5
Nie wiem kto wygrał. Chyba Ty. Przeczytałam dużo Twoich postów, a i tak do końca cię nie poznałam. A jeśli jednak nie Ty to miejże te punkty za zarąbistą osobowość. I niech Merlin ma Cię w swej opiece.

54/60
Linka nie ma
49/60
A myślałam iż będzie szóstka. Nic, obejdę się ze smakiem- Bardzo dobry

Ave Merlin!
Arien pozdrawia i kłania się nisko.
Ocena nie najwyższych lotów i nie powinna dotyczyć takiego bloga. Ale mam zaległości, a chciałabym w końcu je wyrównać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz