Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


czwartek, 18 lutego 2010

(537) happyvssad



Biadoląca: Leaksy
Słuchająca: happyvssad
Pierwsze wrażenie - 1/10
Happyvsad? Czy to oznacza po polsku radosne wsadzanie?! Zapytam jeszcze, bo ciekawska jestem – gdzie? *chwila kontemplacji* Gdyby nie ta druga literka „s” zapewne dalej bym myślała, że mam do czynienia z seryjnym gwałcicielem.
Im dłużej przyglądam się adresowi, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, iż nie posiadasz za grosz kreatywności. Taki sam efekt można uzyskać w języku polskim (!) i bardziej poetycko. Wystarczy tylko wysilić tę ostatnią komórkę.
„to nie hit z telenoweli w stylu ona i on…” – Nie wiem czemu, ale zaraz po przeczytaniu tekstu z belki zapadłam w głęboki sen. Co z tego, że trwał dosłownie sześć minut, ha!
Teoretycznie poprawnie, a praktycznie już nie (logika zabija życia). Zdanie zaczynamy wielką literą, a wielokropek jest tam zbędny.
Ostra czerwień zaatakowała moje ślipia. Na szczęście leki na uspokojenie szybko zadziałały i po chwili mogłam patrzeć na siejącą postrach i zniszczenie kolorystykę bloga.

Nagłówek - 0/5
Nie wyraźne zdjęcie z koncertu happysadu’u + tekstura + tło zewnętrzne = czerwony : masakra x okulista dla Leaksy
Specjalnie dla ciebie wykorzystałam (nie)swoją wiedzę matematyczną. Mam nadzieję, że mój trud, który sobie przed chwilą zadałam zostanie wynagrodzony.
To co mi właśnie prezentujesz jest kiczowate do kwadratu. Próbowałaś znaleźć jakikolwiek kontrast?
Podsumowując: Zrób coś z tym zanim cię zakopię w studni.

Treść - 0/10
„Początek ferii 2010”
Nie chciałam tego mówić, ale ten wpis to totalna klapa.
„2 tygodnie bez kogoś ;( Ale spoko, damy radę ;) No to tyle :*” – Po co umieszczasz w poście taką ilość emotikonów? Oczywiście to cytat, ale reszta wygląda niemal identycznie. Ja rozumiem, że od biedny można dać kilka, ale średnio jedna buźka na cztery słowa to zdecydowanie za dużo.

„Jeszcze 15 dni…”
Głównym celem tego postu miały być walentynki. Jednak po dwóch zdaniach zmieniłaś temat na rozważania o tym czy Łukasz napisze do ciebie, czy też nie?
Przy okazji napisałaś: „Kupiłam walentynkę. Każdy powinien wiedzieć dla kogo.” – Kurczę, skąd mam wiedzieć skoro kompletnie nic nie napisałaś? Nie, żeby mnie to obchodziło, ale biorę pod uwagę pewne fakty.
Jak patrzę na ilość wykrzykników, bądź znaków zapytania to dochodzę do wniosku, że masz problemy emocjonalne. Doprawdy nie nadążam za twoim intelektem.
Na koniec dodajesz dziwną punktację humoru, wyglądu i sukcesu dnia. Co to? Po co? Hm… Zapewne, gdybyś mi przedstawiła to gdziekolwiek to bym wiedziała.

„Meet me halfway ;)”
Pamiętasz jeszcze, co napisałam o twojej pierwszej notce? Zapomnij, bo ta przebija wszystko!
Cały post, jeżeli trzy zdania można tak nazwać, biadolisz o szablonie. To przechodzi wszelkie granice!
Wiesz dlaczego nie masz żadnego czytelnika? Może z powodu twoich wypocin? Piszesz stylem dziewięciolatki. Poza tym, spod twojej dłoni nie wychodzi nic porządniejszego od tego typu szajsu.

„Fajnie, że są ferie.”
Mi się tylko wydaje, że w każdym poście piszesz o feriach? Mniejsza o to.
Wkładasz w to co robisz jakikolwiek wysiłek? Jeśli tak to niewielki, bo nic nie widzę.

Ortografia i poprawność językowa - 0/10
„Ale jakoś nie ma co pisać” – Nie rozpoczynamy zdania od „ale”.
„[…]z niemca, A wczoraj był z anglika.” – Po przecinku nie piszemy wielkiej litery.
„[…] anglika. żeby 5 była!!!” – Za to po kropce już musimy.
„jest???” – Po co, aż trzy?
„To znowu ja” – Kropka!
„Łukasz pod względem uczuciowym ma mnie w dupie, ale pod względem innym to mnie lubi” – Co to w ogóle jest?! Jakim innym? Jeśli chodzi o to, że nie widzi między wami nic więcej, jak przyjaźń to proponuję to napisać w ten sposób.
„Dzisiaj od babci wracam do domu” – „Dzisiaj wracam od babci.”
„Zgrywam sobie piosenki na mp3, a w ogóle to zgrałam” – Powtórzenie.

Twoja znajomość zasad języka polskiego jest tragiczna. Robisz błąd na błędzie.
Bardzo dużo błędów językowych oraz interpunkcyjnych. Z ortografią i powtórzeniami jest troszeńkę lepiej!

Układ - 0/5
Jednokolumnowy. Nie lubię takiego, gdyż trzeba wszystko pod sobą upychać.
Na samej górze treść, następnie statystyka, szeroka lista, a na koniec linki.
Mówię w kółko tylko „nie”, „nie” i „nie”, ale to wygląda po prostu nieestetycznie.
Radzę wam zmienić układ na obukolumnowy. Da to wtedy chociażby złudzenie optyczne, iż jest ładnie.

Temat - 0/5
Śmiesz to nazywać pamiętnikiem? Naucz się najpierw języka polskiego, a wtedy będziesz mogła polemizować.

Czytelność i obrazki - 0/5
O czytelności nie ma mowy, jeśli mówimy o ciemnej czerwieni na czarnym tle. Jednak większą urazę kryję do ciebie za wielkość czcionki.
Ta strona wygląda na opuszczoną. Może warto pomyśleć nad jakimś archiwum czy czymś? Póki co jest tu tak mdło, nijak, bezpłciowo.

Punkty: 1/60
Ocena: Niedostateczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz