Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


poniedziałek, 13 lipca 2009

Podsumowanie Działalności (200 ocen)

Łącznie od dnia 18.04.2009 roku wystawiliśmy 200 ocen, w tym:

41 niedostatecznych;
46 mierne;
45 dostatecznych;
41 dobrych;
20 bardzo dobrych;
4 celujące.

Najlepszym blogiem okazał się:
www.pamietnik-i-wiersze-sakury-haruno.blog.onet.pl
który zdobył aż 60 punktów.
ocenę wystawiła: Tosia

Najmniej punktów zdobył:
www.okiemdziewczyn.blog.onet.pl (-24 punkty )
ocenę wystawiła: Arien


***
Podsumowanie obejmuje oceny 151-200,
 w nawiasach umieszczona została liczba wszystkich ocen,
 od momentu powstania ocenialni,
 tudzież przyłączenia się do niej.
***

Meeira wystawiła 6 ocen ( ogółem 34 ), w tym:

3 niedostateczne ( ogółem 9 )
1 mierne ( ogółem 8 )
1 dostateczne ( ogółem 5)
1 dobra ( ogółem 8 )
1 bardzo dobra ( ogółem 5)
0 celujących ( ogółem 0 )


Lesair wystawił 2 oceny ( ogółem 12 ), w tym:

0 niedostatecznych ( ogółem 0)
2 mierne ( ogółem 6)
0 dostatecznych ( ogółem 3)
0 dobrych ( ogółem 1)
0 bardzo dobrych ( ogółem 1)
0 celujących ( ogółem 1)


Aki wystawiła 6 ocen ( ogółem 29 ), w tym:

2 niedostateczne (wszystkie: 4)
2 mierne (wszystkie: 4)
0 dostatecznych (wszystkie: 6)
2 dobra (wszystkie: 8)
0 bardzo dobre (wszystkie: 5)
0 celujących (wszystkie: 1)


Tosia oceniła 10 blogów (wszystkich 36)
3 niedostateczne (wszystkich 8)
2 mierne (wszystkich 9)
3 dostatecznych (wszystkich 6)
1 dobre (wszystkich 6)
1 bardzo dobre (wszystkich 5)
0 celująca (wszystkich 2)

Arien wystawiła 1 ocenę ( ogółem 10), w tym:

1 niedostateczna (wszystkie:3)
0 miernych (wszystkie: 2)
0 dostateczna (wszystkie: 3)
0 dobrych (wszystkie: 1)
0 bardzo dobrych (wszystkie: 1)
0 celujących (wszystkie: 0)


Tenshi wystawiła 1 ocenę ( ogółem 6 ), w tym:

1 niedostateczna (ogółem 3)
0 miernych ( ogółem 1)
0 dostateczna ( ogółem 1)
0 dobrych (ogółem 1)
0 bardzo dobrych ( ogółem 0)
0 celujących ( ogółem 0)


Queen Julie wystawiła: 2 oceny ( ogółem 15 ), w tym:

0 niedostatecznych ( ogółem 5 )
0 miernych ( ogółem 1 )
0 dostatecznych ( ogółem 5 )
2 dobre ( ogółem 2 )
0 bardzo dobrych ( ogółem 2 )
0 celujących ( ogółem 0 )


Fumiko ijiri wystawiła 5 ocen ( ogółem 22), w tym:

1 niedostateczna ( ogółem 2)
0 miernych ( ogółem 6)
2 dostateczne ( ogółem 10)
2 dobre ( ogółem 4)
0 bardzo dobrych ( ogółem 0)
0 celujących ( ogółem 0)


Notte wystawiła 3 oceny ( ogółem 9), w tym:

0 niedostateczna ( ogółem 1)
1 mierna ( ogółem 3)
1 dostateczne ( ogółem 3)
1 dobra ( ogółem 2)
0 bardzo dobrych ( ogółem 0)
0 celujących ( ogółem 0)


Burlesque wystawiła 5 ocen ( ogółem 5), w tym:

2 niedostateczne ( ogółem 2)
1 mierna ( ogółem 1)
0 dostateczne ( ogółem 0)
2 dobre ( ogółem 2)
0 bardzo dobrych ( ogółem 0)
0 celujących ( ogółem 0)

Bret  wystawiła 8 ocen ( ogółem 8), w tym:

1 niedostateczna ( ogółem 1)
5 miernych ( ogółem 5)
0 dostateczne ( ogółem 0)
2 dobre ( ogółem 2)
0 bardzo dobrych ( ogółem 0)
0 celujących ( ogółem 0)

Shaddy wystawiła 1 ocenę ( ogółem 1), w tym:

0 niedostatecznych ( ogółem 0)
0 miernych ( ogółem 0)
0 dostateczne ( ogółem 0)
1 dobrą ( ogółem 1)
0 bardzo dobrych ( ogółem 0)
0 celujących ( ogółem 0)

Coś od Asetej; Gratulujemy nowym oceniającym Burlesque
 i Bret tak owocnych działań już w okresie próbnym!
Najregularniej jak zwykle pisze Tosia-
 aż 10 ocen w tym podsumowaniu!  Gratulujemy Shaddy okrągłej
 oceny dwusetnej na dobry początek!

Coś od Lesair'a; Podsumowując wszystkie oceny,
 chcielibyśmy serdecznie podziękować oceniającym
 z okresu próbnego. Mimo krótkiego czasu blogowania,
 napisali wiele fantastycznych ocen.
 Najbardziej aktywną oceniającą okazała się Tosia,
 której serdecznie gratulujemy wytrwałości
 i systematyczności.



Opracowanie podsumowania As.& Les. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz