Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


niedziela, 24 stycznia 2010

(488) wariatkowa



Czas zacząć ucztę. Chustka na kolanach, sztućce w rękach, paszczuh się histerycznie śmieje, a na talerzu wije się w agonii wariatkowa.

Pierwsze wrażenie - 4/10
O, czyżby pokrewna dusza? Myślałem, że tylko ja w kręgach blogowych mogę się pochwalić wizytą w wariatkowie. A może ty tam pracujesz? Nie jesteś przypadkiem tą uroczą blondyną, która przywaliła mi z liścia? No ale mniejsza z tym. Wchodzę i... z mojego gardła wydarł się głośny jęk, a moje czoło gwałtownie i z dużą prędkością przytuliło się do biurka. Wcale mi nie przykro, ale coś TAKIEGO znając życie odbije się bardzo boleśnie na twojej ocenie, bo bardzo trudno jest starać się być chociaż odrobinę obiektywnym, mieć w genach zapisane "śnieg to zUo" i oglądać na nagłówku laskę z porwanymi rajstopami, która się w tym śniegu tarza.

Nagłówek - 1/5
Jak możesz być taka nieczuła? Laska tarza się w porwanych rajstopach po śniegu, tyłek zapewne jej dawno odmarzł. Już nawet obgryza paznokcie, bo tak jej zimno. Patrz ile śniegu naleciało jej do butów. Nawet kurtkę jej odebrali! Powinna iść do domu i wziąć gorącą kąpiel, a ty powinnaś jej w tym pomóc! To twój obowiązek! Zostałby napis "I love WINTER" plus te serduszko, ale je trzeba szybko natrzeć, a potem zakopać w śniegu. Wtedy ich miłość do śniegu by się skończyła i śnieg by się wyprowadził z bloga, biorąc przy okazji tą śnieżynkę z prawej strony w walizkę. I byłoby cacy.

Treść - 0/10
Przeczytałem sobie Dom, I believe in Angels.. i kÓniec. Kiedy skończyłem tę niezwykle wciągającą lekturę, to zaraz się okazało, że ja niesłusznie jadłem te śniadanie. A szkoda, bo dobre było.
Czy kiedyś w Twojej szkole wspomnieli, że na końcu zdania używa się jednej kropki/jednego wykrzyknika/jednego znaku zapytania? (niepotrzebne skreślić) Naprawdę, masz 17 lat, a piszesz jakbyś miała niecałe sześć. Wygląda to mniej-więcej tak:
Hejka ;) :PP XD" xD
cośtam, cośtam.. !! ?? :PP XD xD :PP
To hej! :PP XD xD :PP
I jeszcze te Te twoje ultramądreiwogólekulaśne uwagi typu:
"Chyba chciałam już kończyć, ale wiem, że chciałam coś jeszcze napisać.."

Masz jasno określony temat w tytule, a mimo to zbaczasz z niego i zaczynasz "wypowiadać się" na sto pięćdziesiąt innych tematów. Dorośnij.

Ortografia i poprawność językowa - 1/10
Bóg pobłogosławił Cię Firefoxem, który podkreśla błędy? Alleluja, biją dzwony. Ale dla ciebie powinni wymyślić dodatek "Pani od Polaka", który podkreślał by wszystkie błędy, od powtórzeń, poprzez błędy stylistyczne i językowe, do interpunkcji. I jeśli piszesz w języku polskim, to proszę Cię, trzymaj się tego.
"...wpadło tylko kilka best kumpeli" - Wpadło tylko kilka najlepszych koleżanek.
"Alkoholu nie było ;) Tylko plackii .." - Alkoholu nie było, były tylko placki. (Zwróć uwagę na to, że na końcu zdania nie powinno być dwóch kropek, a nawet pięciu. Nie, czterech tez nie. Powinna być jedna - zapisz sobie.)
I literówki:
ze - że, sie - się, boje - boję itp.
I weź te szatańskie emotikony sprzed moich oczu.

Acha, i ciesz się, że masz włączoną blokadę, bo wtedy wytknąłbym ci wszystko pod nos. Albo wetknął w nos - jak wolisz.

Układ - 2/5
Statystykę upchnij pod postami i wyśrodkuj ją. Anty SPAM walnij pod Bloga Roku. 'Używam poprawnej polszczyzny!' wywal, bo nie używasz. Reszta może być.

Temat - 5/5
Powinnaś zostać w 'pamiętnikach i dziennikach' i 'Dziewczynach'. Masz siedzieć w tych kategoriach i się nie ruszać.

Czytelność, obrazki - 4/5
Wszystko idzie przeczytać. Śnieżynkę z nad statystyki upchnij w koszu.

Dodatkowe punkty - -3/10
- Żółty (...) dlaczego?
- Bo śnieg.


Gratulację zdobyłaś zawrotną ilość czternastu punktów, które upoważniają Cię do odebrania nagrody w postaci oceny miernej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz