Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


wtorek, 21 kwietnia 2009

(001) parole



www.parole.blog.onet.pl
Ocenę wystawia: Meeira

Pierwsze wrażenie: 8/10
No jestem pod wrażeniem. Podoba mi się kolorystyka, choć niebieski do ulubionych nie należy, podoba mi się, że wszystko ma swoje miejsce, jest równo, skromnie, przejrzyście i czysto. Belka prosta i zrozumiała, bez zbędnych motylków, trawek i innych zboczeń. Prawdziwy blog przemyśleń,a nie jakiś śmietnik z tandetnymi obrazeczkami. Linki ustawiłabym jako podstronę i niekoniecznie otwierającą się w nowej karcie. Przecież posty można edytować! Dobra, wystarczy tyle? Głupio mi tak na wjazd komplementować!

Nagłówek: 10/10
Strzał w dyszkę. Kolorowy parasol na zbrudzonym chodniku,nic dodać nic ująć, choć nie widzę powiązań bezpośrednich z tytułem i tematem bloga, doszukać się mogę mnóstwa pośrednich i metafory na kawałku obrazka. Cud,miód i orzeszki!

Treść: 8/10
Czas zgłębić się w lekturę. Nie mogłam się oprzeć, ominęłam wolę walki i przeskoczyłam do docenionych. Zżera mnie ciekawość. I tu niestety,widzę poezję. Nie to nie jest złe, ale ja się na tym nie znam, więc omijam,szukam dalej. Gratuluję, onet docenił jedne z Twoich lepszych postów. Przede wszystkim podoba mi się, że piszesz co myślisz, masz własny rozum i swoje pojęcie o świecie. Do tego piszesz składnie, przejrzyście, rozsądnie używasz słów. Z czystej, wrodzonej ciekawości „zaczytnę” jeszcze coś o Tobie. No i tu przeżywam niebagatelny zawód, bo ktoś z takim mózgiem nie wie, kiedy powstała Ameryka! Jasię domyślam, że to taki rodzaj przenośni, ale troszkę zbyt dosłowny, może nie bądź dla siebie tak krytyczna? Ważne, że masz Ty w głowie dobrze poukładane, bo jak czytam niektóre inne wywody, to mi hiperłącza opadają! HA! Dobre!

Ortografia i poprawność językowa: 9/10
Widzę, że wszystko w porządku, nie chce mi się powtarzać,pisać, że składnie, i inne duperele. Wszyscy wiedzą. Moje sokole oczko natomiast dostrzegło kilka zlepków, jakiś brak przecinka, czy wielkiej litery.Żadna to tragedia.

Temat: 5/5
Temat wyświechtany, prawda to, ale potraktowany w niebanalny sposób. Przemawia do mnie w 100%.

Czytelność, obrazki: 5/5
Jak dla mnie kwintesencja równowagi. Nie zapaćkane, obrazek dodany tam gdzie potrzeba, jakiś skromny i czysty. Całość czytelna, przystępna, jasna i zrozumiała.

Oryginalność: + 2
No i tutaj będzie pod górkę. Pomimo całego mojego oślego zachwytu, świetnego nagłówka i tekstów, stwierdzam jakiś mały niedosyt. Nie wiem,czym spowodowany, pewnie pospolitością tematu i brakiem czegoś, co nie wiem jak się nazywa, a Twój blog wyróżni.

Punkty: 47/60
Ocena: Bardzo Dobra!
Normalnie jakiś motyl dobroci mnie użarł! Więcej takich w kolejce poproszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz