Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


wtorek, 21 kwietnia 2009

(002) nevada-tan-fur-immer

www.nevada-tan-fur-immer.blog.onet.pl
Ocenę wystawia: Lesair

Pierwsze wrażenie: 3/10
Litości! A miało być tak pięknie! Za nagłówek zniszczę Cię w podpunkcie poniżej. Po nagłówku, czyli po swego rodzaju wizytówce bloga, stwierdzam, że to miłosne opowiadanie z niemieckimi "bojsami". Przewijam w dół… I co widzę!? Jak zwykle się nie myliłem, bo zamiłowanie do tego typu chłopaczków nadal rządzi Polską. Ludzie, toż to niemieckie Just5! Te 3 punkty są za: czarne tło, równy i estetyczny wygląd bloga. Za napis Sex Drugs & Rock’n Roll należą Ci się poważne bęcki, bo z tym wypacykowanym lalusiem, żadne z wymienionych związku nie ma.

Nagłówek: 2/10
Ten nagłówek przyprawia mnie o mdłości… Skwitowałbym to jako zpikselowane, nieestetyczne, przezroczyste serducho z obrzydliwą japą w środku. Japy czepiam się najmniej, bardziej drażnią mnie jej wystrzępione kształty i wywalony z kosmosu, nie adekwatny brush. Napis jest wprost ‘’słitaśny’’, jakże prosty i nieskomplikowany. Cóż, w końcu dla prostych ludzi. Jeśli nagłówek wykonałaś własnoręcznie to cieszę się, że jest to przynajmniej czarny kolor. Jeżeli zatrudniłaś kogoś do jego wykonania to radzę zmień grafika, czy tam innego majstra od takich bajerów, bo reszta jest do bani. Przyznam natomiast (choć to bolesne), że zgrywa się z treścią bloga.

Treść: 8/10
No i tu muszę Ci powiedzieć, że masz talent! I choć z początku pełen obaw, o to, że zniszczysz mnie opowieścią o zakochanej fance, pełną powtórzeń, wyliczeń tego co zjadła, to stwierdzam, że choć nie jest to mój ulubiony temat, podałaś go w nieszkodliwej, przyswajalnej formie. Tekst czyta się fajnie, tylko szkoda, że akcja toczy się w Berlinie w znienawidzonym przeze mnie mieście, i jego bohaterami są wokaliści śpiewający po niemiecku. Miało być subiektywnie tak? Dobra, odpuszczam. Tak czy siak, zakwalifikowałbym taki gatunek do fantasy, albo science-fiction, bo mocno to wszystko naciągane. Powiem Ci, że nawet pofatygowałem się i dla dobra oceny przesłuchałem jedną piosenkę grupy Panik. Śpiewają całkiem, całkiem tylko szkoda, że po niemiecku (prześladuje mnie ten język! ).

Ortografia i poprawność językowa: 7/10
Na pierwszy rzut oka tak dobrze... ale, się zaczytuję i widzę:
za pewne - powinno być zapewne;
chłopacy - a powinno być chłopcy;
jeszcze jakieś tam powtórzenia, ale generalnie bez okrutnej hańby dla narodu polskiego. Dobrze, że przynajmniej umiesz korzystać z Worda, jako jedna z nielicznych, niestety.

Temat: 0/5
Przykro mi… Jest multum takich blogów, może po tej ocenie pomyślisz nad założeniem jakiegoś nietypowego bloga. Z tego co wyczytałem masz pojęcie o pisaniu opowiadań i wiem, że w innej tematyce dałabyś sobie świetnie radę.

Czytelność, obrazki: 3/5
Czarno na białym, słowo daję!
Tylko, że zawiedziony jestem grafiką. Jeden obrazek, który nie bardzo pasuje tematycznie, albo to ja się nie znam...

Dodatkowe punkty: 0
Oo. Aż tak to mnie nie powaliło... ( na kolana )!

Punkty: 23/60
Ocena: Dostateczny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz