Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


sobota, 30 maja 2009

(087) rabczewska-d



rabczewska-d.blog.onet.pl

Ocenia : Queen Julie

Naszło mnie :.

Pierwsze wrażenie : 5 / 10
Blogo Dorocie Rabczewskiej. O, fajnie. Nie żebym była jakąś wielką fanką,wiele to ja o niej nie wiem, nie interesuję się nią. Skandalistka iwokalistka, tak? Ciekawie jest poznać kogoś na blogu, tym bardziej, żejest to blog z newsami ( nie wiem dlaczego, ale ja nie lubię tej nazwy)i informacjami o tej kobiecie. W tytule przeszkadza mi jego długość.Nie wymagam tu cytatu, ani nic w tym stylu, ale jest to przydługie.Zlikwidowałabym również dwukropki, które sprawiają, że czuję się na blogu rodem "super dodatków", a takiego klimatu nie darzę sympatią ( z tego co wiem...).
To samo co do tytułów - po jakie licho wstawiasz te głupie dwukropki?
Atu cytat spod banneru : "_dodaj mnie do linków odwdzięczę się tym samym!" Już nie skomentuję tak zwanej podłogi przed tekstem! Czyli jak? Nie liczy się dla ciebie to, czy lubisz bloga danej osoby, tylko czy on doda twój blog do linek? Jaki to ma sens? Czy gdyby blog bez postów za to powiedzmy z obleśnym wyglądem ( np. o fantazjach erotycznych) dodał blog do linek o sprośnym tytule też byś poleciła tenże blog? Dla mnie to, przykro mi, brak jakiejkolwiek logiki.
"Official" - skoro wszystko jest po polsku, to nie szpanuj, że znasz takowe słówka. Mam mieszane uczucia.

Nagłówek : 3 / 5
No tak, jakże by inaczej, Rabczewska , a potem adres bloga. Jakoś to dla mnie bez ładu i składu - duże zdjęcie, dwa malutkie i niewyraźne, adres bloga, credit i jeszcze napis "Twoja strona o Dodzie"- wspaniale, mam własną stronę! Aczkolwiek przyznam, że kolorystycznie i stylem pasuje do całości. Z drugiej strony nic nadzwyczajnego, takie dosyć... denne.


Treść : 5 / 10
Ciekawe,czy wszystko jest kopiowane z plotkarskich stron, czy też piszesz coś własnymi słowami. Bo "kopiuj - wklej" potrafi każdy.
"Apel Doroty " - w szerokiej liście panuje zamieszanie. To nie jest łatwe szybko skapnąć się co jest czym, po co, dlaczego.
Jedna z pierwszych jak mniemam notatek po reaktywacji. Nic specjalnego, mało komentarzy na przykład co sądzisz o butach Dody. Takie info to na Plotku. Nic nadzwyczajnego, ale cieszą mnie miniaturki i chęci...
"Chicago" - co kryje się pod taką nazwą postu ... Uwaga... Pełna napięcia chwila... Już wiem!
Kilka informacji, sporo błędów... Jak zwykle tylko fakty, zero ciekawszych informacji. Trzeba być dużym fanem...
"Cars"- Dorota kupiła nowy samochód. Mam już zacząć się ekscytować czy poczekać? Sama nie wiem. Nie, ja już nie mogę słuchać o nowych rzeczach artystki, o koncertach na których była a na których się nie pojawiła.Nie obchodzi mnie to. Nie zakochałam się w tym blogu. Dziwnie zabrzmiało.

Poprawność ortograficzna i językowa : 4 / 10
wczorja - wczoraj
Big star - Big Star
dawon - dawno
uzestników - uczestników
Jeszcze jakieś wątpliwości? Jak wklejasz to nie masz błędów, jak samemu piszesz... ( gdzieś tam podobno jesteś chłopakiem. Nie chce mi się dociekać prawdy)

Układ : 3 / 5
Niech będzie. Tylko to angielskie słowo w ramce mi się nie podoba. Jest menu,więc nie czuję się przytłoczona, aczkolwiek ramek jest dużo, więc może jakaś redukcja od czasu do czasu by się przydała.

Temat : 0 / 5
Sądziłam,że będzie ciekawiej, bardziej pomysłowo, z błyskiem, ironią, poczuciem humoru. Z jakimś światełkiem w tym ciemnym tunelu. A tu zwykły blog i nudne informacje.

Czytelność, obrazki : 4 / 5
Dodajesz obrazki, na szczęście dbasz o czytelników i nie walisz wielką czcionką i bez miniaturek. Tutaj nic nie mam, ewentualnie zaliczając nagłówek do obrazka mogę stwierdzić, że nie podoba mi się.

25 / 60
Ocena dostateczna.
Gdybym darzyła tę artystkę większą sympatią, to może dałoby się coś zmienić. Ocena subiektywna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz