Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


środa, 5 sierpnia 2009

(251) chaudette



chaudette.blog.onet.pl
Ocenia : Queen Julie

Pierwsze wrażenie : 7 / 10
Chciałabym wiedzieć co oznacza adres. To by mi ułatwiło ocenienie tego co widzę najpierw. Powiedzmy, że mam zmysł do języków, ale wstydzę się powiedzieć co to znaczy więc nie powiem. Masz farta, bo jakby nie pasował to byś dostała minus jeden punkt, a tak? Wszyscy wyluzowani sączą drinki. Czyli wręcz Hawaje. Z drugiej strony jaki ma sens dawanie takiego adresu skoro i tak ( a może tylko jam jest taka niedouczona?) część odwiedzających nie rozumie? Potem także angielski tytuł ( no cóż, blog z dodatkami, a takie specjały?) i wreszcie kategoria czyli dodatki i obrazki. Z tego co widzę poprawnie wybrana. Dalej idąc - szablon. Kolory stonowane, bez przesady, trochę za grzeczne, jakby szkolny mundurek, ale przynajmniej nie walą po oczach. Ciekawe czcionki w uniwersalnych, sporo dodatków i sympatyczna atmosfera. Może nie jest to ambitny blog, a już teraz parę rzeczy mi przeszkadza, ale widzę chęci, humor, zabawę, a tego szukam w tego typu blogach. Przepraszam. Teraz dopiero widzę co znaczy słowo w tytule. Czyli następnym razem bardziej się przyjrzę. Przepraszam. I teraz widzę powiązanie z nagłówkiem.

Nagłówek : 3 / 5
Wesoła dziewczyna, ładne ma włosy i wygląda sympatycznie. Nagłówek dopasowany i doszlifowany do reszty szablonu, tworzy ładny wygląd, a jedynie szkoda, ze nie jest z jakimś innym napisem, na którego mam chętkę. Idę dalej myśląc, że nie będzie to blog oceniony na bardzo dobry, bo zwyczajnie nie lubię logów z dodatkami, ale mimo wszystkiego podoba mi się. Od razu widać, że nie jest tworzony na siłę.

Treść : 5 / 10
Nigdy nie wiedziałam jak oceniać dodatki. W takich postach są zazwyczaj jakieś tam "textury" czy czcionki, ale to parę miniaturek i hiperłączy. Mimo wszystko to post, toteż ocenię dwa, resztę przejrzę pobieżnie myśląc, by stąd uciec, bo ja po prostu się nudzę na takich blogach, gdyż wszelkiego rodzaju grafika z marnymi gwiazdami nie jest mi potrzebna. Widzę Lovato, Tisdale, Hudgens... nuda. Na wszystkich blogach są te same gwiazdy i podobne rzeczy. " Ikony #4" - jedną rzeczą która mi przeszkadza na blogu są te kratki. Rozumiem, że pokazują coś tam, że są jakimiś przypisami w postach, ale to wygląda tak... nieprofesjonalnie, bezsensu zupełnie. Tak jakbyś miała radochę bo klikasz w ten znaczek nad trójką na klawiaturze. Pomyśl o tym. Najpierw cztery linijki tekstu. Niezbyt mądry ani z przesłaniem, ale czego ja wymagam? Przynajmniej jest humor i cieszysz się, że tworzysz grafikę. Ikony są z jedną gwiazdeczką szołbizu, szkoda. Kolorowe, wesołe... czego chcieć więcej. Może chociaż jakiejś ambitniejszej osoby? Twórz nową grafikę, wymyślaj nowe osoby ( bo panna Cyrus pojawia się już nazbyt często, tak jak te wszystkie inne). Zdania zaczynaj, proszę, wielką literą, chociaż to może nudne, nie zapominaj o tym!
" Czcionki #2". Kratka, tradycyjnie. Czcionki zawsze mnie intrygowały. Na końcu parę niezobowiązujących zdań. 10 różnych czcionek, cóż tu oceniać. No ładne, ładne, może nawet komuś się przydadzą. Przynajmniej nie bierzesz komentarzy, prosisz jedynie o napisanie, że ktoś pobrał. Słusznie. Twórz nowe rzeczy, z nowymi osobami, staraj się być oryginalna w tym co robisz.

Ortografia i poprawność językowa : 6 / 10
Zdania rozpoczynamy małą literą, wykasuj kratki i inne wymysły dzieci komputerów, dodawaj jakieś tam zdania do postów, dbaj o interpunkcję i takie tam. I tyle.

Układ : 5 / 5
Ładnie pooddzielane od notatek, poukładane, wydaje się być w porządku. Nic mi nie przeszkadza, czuję się, że tak napiszę, czysto. No!

Temat : 1 / 5
Oklepany. Jest mnóstwo takich blogów, większość ma obrazki i inne tego typu wymysły z tymi samymi osobami co ty. Więc gdzie tu oryginalność? Może twój blog nie jest słaby, ale temat, to sobie wymyśliłaś, he, he. Duży miszmasz, miejscami przeradzający się w bałagan.

Czytelność, obrazki : 4 / 5
Tutaj w porządku. Miniaturki, obrazki, ładne, kolorowe, błyszczące Jak już pisałam postacie i kolory a także efekty specjalne możesz próbować zmieniać, testować nowe style i tak dalej. A jak na dzień dzisiejszy - niczego więcej się nie spodziewałam. Tak więc chyba w porządku. Cieszę się, że jest tego wszystkiego dużo, do wyboru, do koloru.

Podsumowanie :
31 / 60
Ocena dobra. Załapałaś się.
Trzymaj się i rozwijaj. a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz