Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


niedziela, 31 stycznia 2010

(499) flee



Przyczepiona do krzesła pod wysokim napięciem, Vraile oceni bloga Panny Fleeries. Będzie to doprawdy krótka i treściwa ocena, gdyż nie ma nawet o czym się wypowiadać.

Pierwsze wrażenie: 0/0
Czyżby adres był skrótem od Twojego nicku? Zapewne tak, jesteś kolejną osobą, która wygrywa rejs po bezludnej wyspie, gdzie potwory zjadają ludzi. Wszystko to po to, żeby zapewnić mieszkańcom Ziemi bezpieczeństwo. Czy zastanawiałaś się nad tym kiedyś? Przytaknęłaś głową, a ja umarłam ze zdziwienia, ale powstałam z prochów. Tak więc opowiedz mi (nie)moja (nie)droga, czy udało Ci się kiedyś wymówić adres Swojego bloga? Mi się to nie udaje, choć próbuję, a zapewniam Cię, że logopedy również nie potrzebuję, więc chyba coś z Tobą jest nie tak. Chciałabyś z kimś o tym porozmawiać? Zadzwoń pod żółtą linię, a może czerwoną...? Tekst na belce jest doprawdy fascynujący: "About a girl..." - o dziewczynie. TTo Ty dziewczyną jesteś? Więc również człowiekiem? Byłam stu procentowo pewna, że jesteś jednym z tych wariatów, o zwierzęcych cechach, który ma na celu zawładnąć planetą i pozostawić jedynie bezmózgie stworzenia, w tym siebie. Ano, myliłam się! Pierwsze wrażenie jest... Tam, tadam, tam, tadam, tadam, tadam... Pogrzebane! W grobie leży, któż odkopie, temu w łeb z obcasa przykopię.

Nagłówek: 0/5
Równie debilnie zrobiony jak i wszystko pozostałe. Ja wiem, że rude dziewczę, leżące na kamieniach, spoglądające gdzieś hen daleko, to coś wspaniałego, ale nie mogę pojąć za Himalaje, po jakiego ona widnieje na nagłówku, który jest wykonany jak mojego pra, pra dziadka kalesony, razem z nim przewracające się w grobie. Twojemu nagłówkowi również by się coś takiego przydało. Myślałaś już o tym? Jeśli nie, zgłoś się do ubezpieczyciela, to dobry człek, on Ci pomoże związać się z błotem. Następnie odwiedź prokuratora, poproś o dożywocie i codzienną kawę do celi.Powinno Ci tyle wystarczyć, wyższego poziomu nie prezentujesz.

Treść: 0/10
Czytając Twoje wypociny, czułam się jak guma, która wkrótce wystrzeli na kilometrowe odległości. Nie wiem, czy pisałaś to tak chaotycznie, ponieważ ukrywałaś się przed rodzicami (jakkolwiek to brzmi), czy po prostu byłaś bezmyślna do granic Australii. Może i jedno, i drugie, niczego nie można wykluczyć, nie wiadomo, czy po opublikowaniu Twoja strona nie przerodzi się w bombę atomową.
Cytat: "od lewej: moje \m/, ja, aga z zabójczą miną, roma i jej \m/ ;)" - co to jest "\m/" do jasnej i ciemnej cholery, do niebieskiego i różowego królika, do zgniłej i świeżej jagodzianki?
Cytat: "byli jeszcze roma co fociła" - ona kota może od razu rodziła, a nie "fociła"?
Co ja mam więcej ocenić, chyba piwo z wkładką. Kompletnie nie wiem co napisać, jakiś facet mnie zamurował. Dobiłaś szczytu, dla pocieszenia powiem, że tego dolnego.

Ortografia i poprawność językowa: 0/10
Jako, że treści za wiele na blogu nie ma, jeden post, do tego napisany krótko zwięźle i nie na temat, tak więc poprawię całość, która powaliła mnie z nóg, strzeliła w czoło z kopyta, zabiła jajecznym zapachem.
Cytat: "Haha xd koncertowe, od lewej: moje \m/, ja, aga z zabójczą miną, roma i jej \m/ ;) A z tyłu, jak się przypatrzyc, to widac chłopaków z zespołu ;p Było przezajebiście po prostu! Absolutnie nie żałuję i nie mogę się doczekać następnego ;p A we wtorek nasi chłopcy grają w szkole koncert po lekcjach, więc zapowiada się równie fajnie ;p Ogólnie, czuję się wyśmienicie, mimo siniaków i tak dalej, no bo porządne pogo było ;p"
Poprawnie, jeśli w ogóle da się to zrobić i nie wyjść na zabójczego chochlika: Zdjęcie z koncertu. Od lewej: moje \m/, ja, Aga, z zabójczą miną, Roma i jej \m/ (macie tego samego ema, może emosia?). Na drugim planie, gdyby się lepiej przypatrzyć, widać chłopaków z zespołu. Było świetnie! Ani odrobinę nie żałuję i nie mogę doczekać się kolejnego koncertu. We wtorek nasi chłopcy występują w szkole po lekcjach, więc zapowiada się ciekawie. Ogółem, to czuję się wyśmienicie. Pomimo siniaków i tak dalej.
Cytat: "Ha, a tu jakaś tam część ekipy xd Od prawej: kawałek marcina w białej koszulce, bors w systemie, j. (tak, ten xd ale w rzeczywistości jest duuuuużo ładniejszy xd) to na nim to juraj, obok piotruś, niżej ja, justyna, potem david, nad nim michał, ola aga i część sławka ;p byli jeszcze roma co fociła, anka, patrycja, jędrek, bartek, mateusz, wotejk i olga, jakby się ktoś pytał xD"
Lepiej: Na powyższym zdjęciu część ekipy. Od prawej: kawałek Marcina w białej koszulce, Bors w systemie, J. (tak, to ten, ale w rzeczywistości jest dużo ładniejszy), nad nim Juraj, obok Piotruś, niżej ja, kolejno Justyna, Dawid, powyżej niego Michał, Ola, Aga i część Sławka. (Dalszą część bym wywaliła, po co opisywać ich następny raz?)
Cytat: no bo w sumie to mało napisałam. u mnie ogólnie jest wszystko bardzo dobrze i mam szlaban na internet, w związku z czym siedzę tylko jak nie ma rodziców xD
Gdyby człek posiadał odrobinę mózgu: W sumie napisałam niewiele. U mnie jest wspaniale, ale mam szlaban na Internet, w związku z czym siedzę przy komputerze jedynie, gdy nie ma rodziców.
Chyba nie trzeba nic więcej tłumaczyć?

Układ: 0/5
Znów nie widzę plusów, a jest przecież dzień, południe, na dworze widno. Jedyną ciemnością jest Twoja strona, która wręcz demotywuje. Zrobiłaś sobie linki, tylko zastanawiam się z kim? Po kiuta Ci one, skoro ani jeden nie przenosi w inne, lepsze miejsce? Zwykła czerń + nagłówek, równie prosty = tylko głupota!

Temat: 0/5
Pamiętniki i dzienniki - tak oto brzmi kategoria, w której nie bałaś się umieścić swojej strony. Źle postąpiłaś, diabelskie moce będą Cię ścigać do usranej i obsranej śmierci, zdejmując z Ciebie ostatnią parę świeżo upranych gaci.

Obrazki, czytelność: 1/5
O drzewo najukochańsze, ja widzę, litery są, ale małe jak mrówek odchody. Żeby tego było mało, są szare i położone na czarnym tle. O istnym szaleństwie - obrazku, już się tam, kiedyś, gdzieś wypowiedziałam.

Dodatkowe punkty: -5
Oczywiście, że się znajdą, nawet pięć, tyle, że na minusie, za brak odnośnika do Opieprzu.

Łącznie otrzymałaś aż -4 punkty. Otrzymujesz zatem ocenę niedostateczną, Twoim językiem, tzw. pałę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz