Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


środa, 3 czerwca 2009

(099) fullmetall---alchemist



www.fullmetal—alchemist.blog.onet.pl





Ocenę wystawia: tenshi

Ach, mam dzieńwolnego przed ostatnim ostrym zakuwaniem do najgorszego egzaminu na dziksie. Iwobec tego ocenię dziś owego bloga o FMA.

Pierwsze wrażenie: 7/10

Podoba mi sięprawie wszystko. Blog wykonany jest naprawdę starannie, a kropki w Menu nierażą mnie aż tak bardzo, jak to było w przypadku innych blogów. Tutaj to…pasuje.Śliczne jest zdjęcie Edwarda w Menu, jednak w nagłówku już nie. Nagłóweknaprawdę psuje efekt, bo gdyby nie on, spokojnie dałabym punkt więcej. Wielki plus zamroczną kolorystykę. Sama tego nie stosuję, ale tutaj to się sprawdza. Naprawdę,podoba mi się. Jednak poważnym mankamentem jest…adres. Nijaki po prostu.

Nagłówek: 2/5

Strasznie nieznoszę nagłówków, na których napstrzone jest multum zdjęć. Zatem tego w Twoimwykonaniu wręcz nie mogę zdzierżyć. Lepiej by było, gdybyś to zmieniła najakieś ładne zdjęcie Edwarda i wręcz chciałabym to wkrótce zobaczyć. Na pewnozajrzę tutaj już po ocenie. Plusem są u Ciebie ciekawe cytaty, które nawetsobie zapisałam. Jednak o wiele lepiej by było, gdybyś zrobiła w jakimśprogramie jeden nagłówek połączony z cytatami. Wierz mi, że to o wieleciekawsze rozwiązanie.

Treść: 8/10

Przeczytałamoczywiście trzy wybrane notki, ale przyznam szczerze, że nie znam się na FMA.Więc niewiele do mnie docierało. Mimo wszystko…naprawdę mnie zaciekawiłaś.Najnowsza notka nie jest pozbawiona mankamentów językowych, ale jest ciekawa iwłaśnie dzięki niej sprawiłaś, że chyba zacznę to oglądać, aby dopisać FMA domojej listy ocenianych blogów. Dodam tutaj, że bardzo trudno jest mnieczymkolwiek zainteresować, bo jestem bardzo wymagająca, jeśli chodzi o fabułę.Tobie się udało, zatem naprawdę Ci gratuluję. Notki są całkiem długie, choćmogłyby być ciut dłuższe, no i może lepiej by było, gdybyś pisała częściej.

Ortografia i poprawność językowa: 5/10

Tragicznie niejest, ale jak każdy masz ogromny problem z przecinkami. Naprawdę nie znoszę,kiedy pomija się je przy imiesłowach. Błędów ortograficznych nie robisz, aprzynajmniej na pierwszy rzut oka nie można się ich dopatrzeć. Najbardziejrażąca sprawa, z którą się u Ciebie spotkałam, jest następujący fragment zdania:

„Nie będzie nikogo kłamał”

Piłamw tym momencie moją ukochaną zieloną herbatę. No i się zachłysnęłam, a bluzka idzie do prania.Ojejku, tak się po prostu nie pisze i wbij to sobie do głowy! Można kogośokłamać, nie można go kłamać. Proste? Proste.

Układ: 4/5

Wszystko ok, chybanie mam się do czego przyczepić. Czcionka bardzo ładna i dostatecznie duża jakna moje biedne przemęczone oczy. Układ lewostronny, ale mnie nie irytuje, bowszystko jest ładnie ułożone (zwykle preferuję prawostronne Menu). Szkodatylko, że masz tak mało linków.

Temat: 2.5/5

Niewiele mogę tutajpowiedzieć, bo naprawdę nie znam się na FMA. Jednak po przeczytaniu częściTwoich notek mogę uznać, że temat jest ciekawy (w końcu mnie wciągnął). Czyjest oryginalny? Tego niestety nie wiem, a zatem przyjmuje taktykę fifty-fiftyi dostajesz 2.5 punkta.

Czytelność, obrazki: 5/5

Nie muszę ślęczeć zlupą, aby zagłębić się w lekturze Twojego opowiadania. A zatem jest czytelnie,a do tego ładnie. Galerii jako takiej nie masz, ale obrazki znajdują się przybiografiach. Co mogę zrobić? Max.

Dodatkowe punkty: 1/10

Za to, że udało Cisię mnie zaciekawić. To naprawdę rzadkość.

Suma punktów: 34.5/60

Ocena: dobra

Cieszę się, że potakiej przerwie z zakuwaniem mogłam wystawić czwórkę. Gdybym nie dostała dziś5.0 z podstaw prawa, pewnie oceniłabym Cię gorzej, ale mam dobry humor, więcoto Twoja czwóreczka. Kolejnychoczekujących na ocenę muszę uprzedzić, że od teraz z punktami dodatkowymibędzie już nieco trudniej. Wprowadzam restrykcje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz