Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


czwartek, 4 czerwca 2009

(106) e-goistka



www.e-egoistka.blog.onet.pl

Ocenę wystawia: Lesair

Pierwsze wrażenie: 4/10
Zawiodłem się! Rozumiem, że ‘’Zmierzch’’ jest na topie, ale nie rozumiem nagłego parcia na niego. Zapewne dlatego, że nie jestem dziewczyną i za przeproszeniem nie sikam po nogach na widok osobnika płci przeciwnej. Wracając do „Zmierzchu” jestem przekonany, że gdyby nie wyszedł film to pewnie znaczna część osób nawet by o nim nie wiedziała. No i jeszcze ten pan: słynny Pattinson przez ‘’p’’ i dwa ‘’te’’ jak to moja koleżanka mawia. Nagłówek jest zwykły i gdyby nie ten przereklamowany „Zmierzch” nawet by mi się podobał. Poszukaj jakiegoś innego zdjęcia, nie pokazuj czytelnikom na wstępie, że masz słabości to ryżych przystojniaczków, wątpliwej jakości. Belka jest beznadziejna. Wysilona i przyprawia mnie o ból głowy, ale co ciekawe oddaje charakter egoistycznej osoby. Nie chcę Cię straszyć, ale zrobiłaś sobie „eeee” adresem i belką antyreklamę. Czarno i ponuro. Masz u mnie plusa za układ, ale te punkty zostawię na inną okazję. Jakiś tam klimat jest, ale taki, że mnie nie zachwycił i w tym miejscu skończę.

Nagłówek: 1/5
Przykro mi, ale nie należę do fanów tej książki, a nagłówek nie pasuje do nazwy Twego bloga. Jednym słowem lipa, jak stąd do Buenos Aires. Jeśli chodzi o proporcje obrazka na nagłówku, to uwierz mi, ale jest zbyt mały. Czcionka jest zwykła, żeby nie powiedzieć najzwyklejsza. Ogólnie doceniam Twój wkład własny i dam ci ten jeden symboliczny punkt.

Treść: 2/10
Pamiętnik… Czyli wywody o życiu nudne jak cholera. Taki powinien być opis Twojego bloga. Z jednej strony Cię trochę nie rozumiem, ale z drugiej kompletnie nie pojmuję. Piszesz tak krótkie notki, ponieważ nie masz czasu, albo najzwyczajniej w świecie Ci się nie chce? Dużo czasu zajęło mi zastanawianie się nad tym, lecz doszedłem do wniosku, że chyba brak Ci kreatywności. „ NOWE ZDJĘCIA Z PLANU KWN <3. ROBERT BEZ KOSZULI. ROBERT CAŁUJĄCY SIĘ Z KRISTEN W PRZEŁOMOWEJ SCENIE! A TRAILER MA BYĆ W NIEDZIELĘ ! ”. Szczerze? Ta część chyba najbardziej mnie przeraża.
Po tym zdaniu mogę stwierdzić, że jesteś kolejną nastolatką napaloną na ‘’boskiego’’ Roba. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Dlaczego nikt nie docenił go, gdy zagrał w 4 części Harrego Pottera? Dlatego, że nie grał głównej roli i nie zapierdzielał po drzewach, jak pieprzona małpiatka? Przepraszam, ale chyba mi ciśnienie skacze. Wracając do twoich wypocin, to strasznie mnie denerwują emotikonki. Kurza twarz, czy każde zdanie musi być zakończone emotkiną? Jakby tego było mało to swe posty podpisujesz jako ‘’Goszka’’. W szerokiej liście zauważyłem temat ‘’prezerwatywy czas’’, lecz stwierdziłem, że nie będę tego czytać, gdyż może mieć to negatywny wpływ na Twoją ocenę. Po prostu mnie to rozbroiło. Ale spoko, trzeba się opanować i oceniać dalej. Pokażę Wam wszystkim jeszcze jedną, ambitną notkę, wkleję ją w całości!
„Chce coś słodkiego ;C”
Tyle że, najpierw muszę odrobić to zadanie z biologi. strasznie mi się nie chce, dałabym sobie spokój najchętniej. Toż to okrutne ;{. Kasa na koncie mi się kończy [kom] a ja muszę się dowiedzieć co było zadane. Ok, najpiew ta biologia.”

Powtórzę jeszcze coś, co zawsze powtarzam przy ocenie pamiętników. Nie obchodzi mnie jaką masz średnią, ile akapitów do wkucia itp. Chcę czytać, coś co zapamiętam na zawsze, a nie na 5 minut. Do tej pory tylko jednemu śmiałkowi się udało mnie zachwycić. Tak mowa o słynnym white-coma, który podniósł poprzeczkę tak wysoko, że przejdziesz pod nią wyprostowana. Serio.

Ortografia i poprawność językowa: 2/10
No i tutaj to już totalny Meksyk… Cytat: ‘’To dlatego, że zamiast iść dzisiaj rano do szkoły na chemię, to pojechalam do Krakowa. Do ortodonty.’’ Jakbyś nie mogła tego w jednym zdaniu napisać. Zjadasz ogonki, wiesz, że to się kwalifikuje jako błąd ortograficzny? Jednak to nie to jest najlepsze w Twojej twórczości. ‘’ I mog.ę się z każdym skontaktować.’’, ‘’delitaktnie rózowy’’, ‘’Notka pisane przy ‘’, ‘’gdy do sztni wpadł’’, ‘’ i zanósł do sali’’. Nie
będę więcej wymieniać, bo moje palce chcą sobie jeszcze kiedyś normalnie funkcjonować. A i jeszcze bym zapomniał o tych słynnych slangowych skrótach typu ‘’sql’’ i brzydkich neologizmach utworzonych z jeszcze brzydszych skrótów np. ‘’Wuef’’. Naprawdę nie ma żadnej trudności w napisaniu tego samego tekstu w Wordzie i skopiowaniu go na bloga. Ponoć bloggerzy najlepiej znają formuły Ctrl+C i Ctrl+V. Jakie przydatne prawda? Poza tym zapominasz o przecinkach, zdarza Ci się zaczynać zdanie małą literą. Mała klęska.

Układ: 5/5
Podoba mi się, bo jest minimalistyczne, takie zwykłe, jak prawdziwy pamiętnik. Jednokolumnowy, bez żadnych udziwnień ani zbędnych obrazków, to się chwali.

Temat: 0/5
Przykro mi, ale w żaden sposób nie mogę dać Ci punktu. W porównaniu z innymi pamiętnikami Twój jest okrojony do minimum. Nie ma tego czegoś, co zachęca czytelnika do zagłębienia się w Twój mały świat. Postaraj się pisać jakoś bardziej zachęcająco, bo naprawdę, żadnej rewelacji nie ma. Zwłaszcza, że oceniałem już parę pamiętników, to wcale nie mówię tego złośliwie. Proszę zapamiętać raz na zawsze, że oceny na naszym blogu są SUBIEKTYWNE i nie mamy zamiaru nikogo obrażać.

Czytelność i obrazki: 3/5
Jest czytelnie, tylko ten nagłówek mnie denerwuje. Skoro i obrazki mają być brane pod uwagę, niestety muszę odjąć 2 punkty.

Dodatkowe punkty: No chyba sobie żartujesz…

Suma: 17/60
Ocena: Mierna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz