Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


wtorek, 9 czerwca 2009

(124) najpiekniejsze-stworzenia-konie



www.najpiekniejsze-stworzenia-konie.blog.onet.pl

Ocenia: Tosia

Pierwsze wrażenie - 0/10

Nawet jeśli konie są rzeczywiście najpiękniejszymi stworzeniami, to właśnie straciłam całe dobre zdanie jakie o nich miałam. Dzięki temu czemuś co wyżej zostało nazwane blogiem, a tak naprawdę na śmietnik się nadaje. Przy okazji chciałam zwrócić uwagę autorce, że w moim opisie jak byk widnieje, że nie oceniam blogów o zwierzętach, a Ty właśnie do mnie zgłosiłaś się z tym swoim cudem na patyku. Bo nawet nie na kiju. Jeśli liczyłaś, że tym sposobem podwyższysz swoją ocenę, to bardzo się myliłaś, bo efekt mojego oceniania będzie wręcz przeciwny do spodziewanego. I to już nawet nie ze względu na konie, których miałam nie oceniać, a przez to jak mocno obraziłaś dobre imię Onetu. Chciałam zaznaczyć, że nasz Ojciec Onet ma w zapasie bardzo dużo szablonów, może nie jakiś wybitnie dobrych, ale takich, na które da się patrzeć, i które na pewno są bardziej czytelne. Patrząc na Twój mam ochotę posłużyć się krzyżykiem z prawego górnego rogu, ale dochodzę do wniosku, że i to za mało. Po czymś takim na pewno długo nie dojdę do siebie. Ciociu Meei, czy istnieją dla nas jakieś ubezpieczenia zdrowotne w razie wypadku? Ja właśnie straciłam zdolność logicznego myślenia po tym co zobaczyłam. Belka bloga brzmi 'ciekawostki o koniach'. Skąd w takim razie wzięło się tu zdjęcie świni??? A tak... Notka o wegetarianiźmie. Jednak i tak nie rozumiem co wegetarianizm ma wspólnego z koniami, a tym bardziej nie widzę w tym żadnej ciekawostki. Na głównej stronie widnieją dwie notki i obie związane są właśnie z wegetarianizmem. A ja myślałam, że będę czytać ciekawostki o koniach? Gdzież one? Jeśli chodzi o ogólną ocenę bloga to najlepsze zostawiłam sobie na koniec. Uwaga uwaga: Blog ten jest tak szeroki, że jakby zmierzyć jego obwód to wyszłoby więcej niż ja mam w pasie. Nad szczegółami porozczulam się za momencik, ale chyba należy Ci się jeszcze jakieś wyjaśnienie dlaczego nie dałam choćby jednego punktu. Już wyjaśniam. Pierwszym moim odruchem na widok Twojego bloga była ucieczka z niego. I to właśnie zrobiłam. Uciekłam, a wróciłam dopiero po dłuższym przygotowaniu psychicznym. Twój blog po prostu mnie odstraszył, a to nie udało się jeszcze żadnemu innemu.

Nagłówek - 0/5

Zacznę od widniejącego na nim napisu, żeby nie walić od razu z grubej rury.

'Bądźmy głosem tych którzy nie mówią... Niech uszy głuchego świata usłyszą..."

O błędach wspomnę w odpowiednim czasie.

Powiem Ci szczerze, że to naprawdę mądre słowa. Szkoda tylko, że tracą swoją wartość w całym tym bajzlu ukrywającym się pod adresem najpiekniejsze-stworzenia-konie.blog.onet.pl

Jeśli chodzi o zdjęcie to jest stanowczo za małe i niewyraźne. Nagłówek jest Twoją wizytówką i to od niego zależy czy potencjalny czytelnik zdecyduje się wejść dalej czy raczej jak najszybciej wyjść. Pamiętając moją reakcję domyślam się, że większość postąpi dokładnie tak samo. Zwyczajnie ucieknie. Możesz nazwać to tchórzostwem, wybaczę Ci po tych wszystkich określeniach na Twojego bloga, które lęgną się w mojej głowie od pierwszego wejrzenia. Poza tym bardzo intryguje mnie fakt, że na blogu o najpiękniejszych stworzeniach - koniach póki co nie dostrzegłam o nich żadnej wzmianki. W nagłówku widzę krowę, dziecko i kota. I napis 'Ból odczuwamy tak samo.' Co to ma wspólnego z koniami? Tak przyznam się Wam szczerze, że mam duży problem z odmianą rzeczownika 'konie' i za ewentualne błędy mocno przepraszam i proszę o wybaczenie.

Treść - 0/10

Trochę mi ulżyło, jak już przewinęłam stronę w prawo i zobaczyłam wzmiankę o tym, że już nie będziesz pisać o koniach, a o ogólnym cierpieniu zwierząt. W porządku. Fajnie, tyle że w takim wypadku należałoby zrobić coś z adresem oraz belką, bo w przeciwnym wypadku to w ogóle się ze sobą nie zgrywa w jedną całość, a za to powstaję obiekcje takie jak moje powyższe.

Czytanie bardzo utrudnia mi konieczność posługiwania się suwakiem, ale po pierwszych linijkach najświeższej notki dochodzę do wniosku, że niepotrzebnie się wysilam, bo i tak cała notka to cytaty. Opcja kopiuj - wklej i zero inwencji własnej. Za coś takiego nie mogę dać punktów. Cytaty, złote myśli, aforyzmy czy inne sentencje mogą znajdywać się na blogach, owszem, ale czy jako główna treść? Nie wydaje mi się. Chyba, że mówimy o blogach specjalizujących się w tych właśnie dziedzinach, ale Twój do nich nie należy.

Próbuję więc przeczytać wcześniejszą notkę, ale również nic z tego. Tym razem widzę informacje o wegetarianiźmie. Również skopiowane, więc nie dam za nie punktów. Wypadałoby chociaż umieścić je w cudzysłowiu i napisać ich źródło, ale Ty widocznie uznałaś, że ktokolwiek nabierze się na to, że sama je pisałaś. Nie pisałaś. Widać to głównie bo braku błędów. W tym co piszesz sama (czyt. we wstępie do notki) widzę ich mnóstwo, a dalej wcale. To o czymś świadczy.

Trochę mi to ciąży kamieniem na sercu, ale nie dam ani jednego punktu. Mam swoje zasady i nie zamierzam ich łamać. Gdybyś chociaż dodała do tego wszystkiego jakieś swoje przemyślenia to podeszłabym do oceny inaczej, ale że poza skserowanym tekstem nie widzę nic innego...

Ortografia i poprawność językowa - 4/10

Pierwsze błędy widzę już w nagłówku - brak przecinka przed wyrazem 'którzy' oraz literówka lub błąd fleksyjny w wyrazie 'świata'. Sam 'świat' byłby pooprawny. Skąd Ci się wzięło to 'a'?

W notce pod tytułem "Wegetarianizm" udało mi się dostrzeć całe 2 zdania napisane przez Ciebie samą. Brawo!

Szkoda tylko, że tyle w nich błędów...

wegetarianimz - wegetarianizm chyba?

'mam nadzieje' zamiast 'mam nadzieję'

zawierzątprzeczytajcie - Te 2 słowa powinny być oddzielone spacją oraz kropką, a u Ciebie widnieją jako jeden wyraz.

Poza tym zdanie zaczęłaś z małej litery, a brak przecinków przed 'że' występuje u Ciebie na porządku dziennym.

To tyle z błędów ortograficznych.

Poprawności językowej nie ocenię, bo po prostu nie mam z czego jej wziąć. Mogę jedynie się domyślać... Biorąc pod uwagę ilość Twoich błędów ortograficznych dochodzę do wniosku, że na poprawność językową również nie powinnam u Ciebie liczyć, ale nie mam pewności, dlatego mam duży dylemat jeśli chodzi o liczbę punktów. A masz te 4. Jestem stanowcza za łagodna.

Układ - 0/5

Z tak szerokim blogiem nie ma nawet co rozmawiać o dobrym układzie. Halo, Tosia! Rozmawiać? Z blogiem? E... Wybaczcie proszę, ale taki mam dziś dzień, że naprawdę głupio mówię i nie potrafię się poprawić. Zauważam u mnie zanik zdolności jezykowych i jestem z tego powodu lekko przerażona, ale też rozbawiona, bo to co mówię ostatnimi czasy bywa naprawdę śmieszne.

Widzę album i wreszcie konie! Szkoda tylko, że na samym dole strony. W dodatku właśnie w albumie, a ja nie trawię tych całych onetowych albumów. Nie służą mi do niczego, więc równie dobrze mogłoby ich nie być.

Księga gości prawie pusta, a jak już coś się w niej pojawi to jest to tylko zwykłym spamem czyli księga do usunięcia. Przynajniej według mnie.

Jakiś obrazek w uniwersalnej z dokładnie tym samym tekstem jak w nagłówku. Nawet z tymi samymi błędami. Tak się zastanawiam i może to 'świata' wcale nie jest błędne. W niektórych przypadkach normalnym jest mówienie rzeczy nienormalnych, ale to nie zmienia faktu, że przecinek przed 'który' jest obowiązkowy. Jak spróbowałam wyciągnąć z tego tekstu drugie dno, to stwierdziłam właśnie, że można je rozumieć na dwa sposoby, zk tórych jeden jest poprawny, a drugi nie. Ufam, żeś postawiła na ten poprawny.

Dziewczyno! Ty masz 16 lat i nie piszesz przecinków przed 'że' i 'który'?

Wcale mi się to nie podoba. Wcale.

Temat - 2/5

Tu mam problem, bo temat niby miał być o koniach, a tu o koniach ani słowa. Daję dwa punkty jako, że wegetarianizm jest tematem rzadko spotykanym na blogach. A już na pewno w takiej formie jak u Ciebie.

Czytelność, obrazki - 2/5

Jak tu mówić o czytelności skoro, żeby przeczytać jedną linijkę tekstu trzeba posłużyć się suwakiem?

Poruszyły mnie za to obrazki związane z wegetarianizmem.

Dodatkowe punkty - brak

Suma punktów: 8/60

Ocena: niedostateczna

Strasznie się cieszę, że mam to już za sobą. To był naprawdę trudny blog, a ja w żaden sposób nie potrafiłam skupić na nim swojej uwagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz