Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


środa, 10 czerwca 2009

(126) me-crezy-live



www.me-crezy-live.blog.onet.pl

Ocenia: Tosia

Pierwsze wrażenie - 0/10

Jeszcze przed otwarciem strony pojawiły się we mnie wątpliwości czy słowo 'live' nie powinno być raczej zastąpione przez 'life'. Niestety z angielskim stoję raczej na bakier i brak mi pewności czy aby czasem właśnie nie robię z siebie idiotki. Wiem za to na pewno, że w moim słowniku (a jest to całkiem niezły słownik) wyraz 'crezy' nie znalazł swojego miejsca. A to najprawdopodobniej znaczy, że takowy nie istnieje. Z ciekawości sprawdzam czy adres 'my-crazy-life jest dostępny. Jest. W takim razie nie popełniłaś tego błędu z braku innych pomysłów, a po prostu z czystej nieznajomości podstaw języka angielskiego. Jeśli wciąż nie rozumiesz co mam na myśli, to powiem dokładniej, by nie było wątpliwości. Pisze się 'crazy'. Przez 'a'. Nie przez 'e'.

Wchodząc na bloga zastanawiam się czy to nie jest jakaś prowokacja. Poważnie. Z resztą sami zobaczcie. Belka "hej, hej! róbmy miłość, nie dzieci! }{ mariola "ziuta" szpara in web nierybacka }{

Chyba nie muszę tego komentować? A nie, skomentuję. Pominę tylko ogólny sens powyższego tekstu, bo takowego po prostu nie dostrzegam. Chętnie za to zajmę się błędami. Pomiędzy "hej, hej" wcale nie trzeba stawiać przecinka. Tak samo jak nie stawia się go pomiędzy 'hop hop'. Po prostu go nie ma i już. Dalej przemilczę. Już się boję co może mnie spotkać dalej i wydaje mi się, że nie będzie się to nawet umywało do belki, także zachowam siły i resztki rozumu na później.

Oj, już nie mogę się doczekać.

Nagłówek - 0/5

Brak czegokolwiek co możnaby nazwać nagłówkiem. A wiadomo, że jak czegoś nie ma, to tym samym nie mam za co przyznać jakiegokolwiek punktu.

Treść - 0/10 oraz Ortografia i poprawność językowa - 0/10

Pozwolę sobie na brak jakichkolwiek własnych komentarzy. Po prostu skopiuję tu co ciekawsze kawałki. Oceniam teraz zarówno treść jak i ortografię oraz poprawność językową. W przypadku tego bloga te dwie kwestie bardzo się ze sobą wiążą i aż żal je od siebie oddzielać.



"TRUDNYOKRES
dojżewanie jest trudnym okresem dla nastolatek szczegulnie gdy mają okres. comiesięczna miesiączka jest wyznacznikiem dojżałości psychiczej dlatego ja kończe z przekrentami i zaczynam zycie godne dojżałej kobiety ktorej sie należy szacunek.
bd tu publikować moje myśli przelane na blodża bo w pamietniku nie mogą mi komciować ludki. narka!!! miłego czytania ;o"


Takim oto wstępem uraczyła nas autorka na dzień dobry.

trudny okres - a gdzie spacja?

dojrzewanie - dojRZewanie

szczegulnie - szczegÓlnie

comiesięczna - a spacja?

comiesięczna miesiączka - masło maślane

dojżałości - dojRZałości. Czy nie?

psychiczej - psychicznej

kończe - kończę

przekrentami - przekrętami

zycie - życie

dojżałej - o tak, na pewno bardzo dojżałej, skoro dojrzałość pisze przez 'ż'

ktorej - której, poza tym gdzie przecinek?

bd - będę???

blodża - bloga, tak?...

bo - brak przeicnka przed

komciować - o mamusiu!

ludki - proszę jak nas pieszczotliwie nazywa, moje ludki kochane :)



":*:*:*M. SoBotA:*:*:*

heja impra sie krenci!!!!!!!!


a weeeeee nara...... nie uwieżycie jestem już w malborku u alicze i mam przerwanom nauke. ;PP bd dopiero w prąciszowie na koniec roku sqlnego po $wiadectwo moje bez paska a jak by inaczej ;D heh..... siedze ciongle w domciu i myśle sobie eeeeeeeeee .................... ;////////// to se zaklikałam do hundusa..... :PP :D :D :D to ten odpisał po dwuch godzinach jak mnie już na gadu nie było :D:D:D aj weee, co on sobie myślał że ja jestem maria??????? ;/ że ciongle na gadulcu siedze???? ;/ ja mam nauke hehe :D:D:D =DD ;PPPPPP

ale przejde do meritutum tej noci bo mam coś mega warznego do opowiedzenia ]=->> ;D chodzi oczywiście o boyaaa =] ;* poznałam jedno ciasteczko jest bżydki i nie w moim typie heh ale bedzie na zaspokojenie sexualnych potżeb nie ma co ;=D miano wicie ziemowicie =D <lol2> hehe, sorry już bd poważna :o miano wicie ;] ...... ;PP poznałam w malborku w ałto busie pod miejskim fajnego chłopaka co sie nazywa michał a na nazwisko ma sobota ;DDDD jak sie z nim zapo znałam to wam już opowiadam ;]]]

siedze sobie na siedzeniu w ałto busie i siedze i myśle no i jade..... :)))) XDDDDDD xdd heh..!!!!!! i w tedy widze że sie ałto bus za3muje i do ałto busu prubuje wsiąść chłopak ale sie nie mieści ze swoimi włosami do ałto busu i kierowska ałto busu musiał wyjść z ałto busu i wepchać młodego menrznego menrzczyzne do ałto busu. to ten usiadł koło mnie i zostaliśmy sami w prze dziale bo inni sie bali jego heh ;PP to zagadałam co on lubi. to ten muwi o stefanie łysysynie co śpiewa w zespole dżewo to mi sie odrazu z czymś skojarzyło a miano wicie ziemowicie ;DDDD <lol2> mam z tego textu mega beke ;D :D:D:D:PPPPP xDDDDDDDPPPPP soory bd poważna XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

DDDDDDDDDDDDD

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D jush. ;) i powiedziałam że on teraz jest w wienzieniu. on powiedział że wie bo sie oriętuje w terenie. ;] to ja na to że on chodzi z moją sis netową Basią wel. Sandrą Pray. to ten sie pyta czy to ta słynna LaDy VvAdEr. ;D ja z mega podnietą mówie że tak i looool dałam mu komcie swoją i piszemy eski ;]]]]]] ale kolerzanki bd zazdroche mieć jak sie dowiedzą szczegulnie majka starszyń co jej sie podoba taki jak on. =D napisałam na jego cześć wiersz jednak ja muwie że KOCHAM NIEBO SZCZYKA WITOLDA RZEŹNIKA KTURY NA ZAWSZE BD IN ME HAIR <333333333333 :**************** kocham.! ; * i ten........ XD ;d wiersz

"SOBOTA"

przypalony stek

w dupie mam tom robote

bo w końcu to piontek

a ja czekam na sobote....



sobota naszła

udrenka u pionka została

do mego serca lovve pszyszła

i czeka na michała ]=->



lecz on woli stefany

i wstrente majki es

bo one oboje to łysysyna fany

i oboje lubio sex...........................................

nocia z dedykacjo dla dwuch osobowo$ci w jednym ciele heheehehehehehehe :*:*:*:* =DDDDDDD i dla vszystkich co majo problemy ze znalezieniem swojego trve ja ;D =D :PP nio i jeszcze dla tych co kochajom michałów wszystkich na całej ziemi tej ziemi =D bo

REDAKTOR GŁUWNY

M@RIOL@ "ZIUT@" SZP@R@ . ;P"



Pozwoliłam sobie przytoczyć całą notkę. Pozwolę sobie również na nie poprawianie jej błędów, ponieważ nie zamierzam spędzić nad tym reszty życia.

"..:naj vażniejszy dzioneq in me live i wgl!!! DZIEDZICTWO BUY BUY ~~

zaczne od tego, ze pozdrawiam moją starą i życzę jej szybkiego powrotu do zdrowia <hehe> sory za ten żart na wstempie, skoro dzisiaj temat powazny ale sie nie mogłam powstrzymać nie??? ;D
zaczeło sie od tego, ze poszlam do kumpeli i tam był jej brat. oboje są grubi, jeszcze grubsi od baśki =D i żrą tyle ile stare chłopacy. siedziałam u moni przy biórku i pisałam re ferat o sexie na PDŻ i właściwie jestem tak obruchana w temaciorku że hej =d dlatego nawet nie zauważyłam że MoŃka wyszła po trzeciom paczke ciastków takich o smaku piccy i czosnku. i ja pisze pisze mam rumieńce na tważy i czuje na sobie właśnie czosnkowy oddech. myśle sobie - no nie!!!!! ale wstyd. pewnie sie spociłam i to przenika przez bluzke bo jak moni sie odwracała (jest tak gruba że zanim sie wykrenci wokuł własnej osi mija minuta ;d;d;d) to zakosiłam kilka ciastek i pod pache je.ale sie szczaiłam o co cho, bo jakaś XXXXXXXXXL łapa mnie za szyje łapie. ja sie odwracam a to nie łapa tylko ten pedol gruby Olaf brat Moni mi palcem po szyi jeśdzi ;ooo

i mówi obleśnym głosem i mu rozkosznie piccą jedzie z gemby

,, laska jaka ty doświadczona ,, ja mu na to ,, hehe nioom a dziewicą jestem ''

to ten nie panuje nad emocjami i sie rozbiera przede mną.

jego nażond kopulacyjny byl wielkości Cokie Grypsa, takiego płatka co sie go z mlekiem je. ja brechtam, a on nic idzie do mnie nagi. to co se bd jak se moge, podaje sie emo cjom i juz. normalnie goronco sie zrobiło ;d zdjełam spodnie i majtki bez problemu ale sobie przypomnialam, ze mam pod pachami ciastka czosnkowe i mi uuuuups wpadłam!!!!!!!! ten sie dobiera do bluski i wgl juz cały hepi to ja mu muwie STOP. JESTEŚ NIE ODPOWIEDZIALNY!!!!!!! MASZ JUZ OSIEMNACHE A MI JESZCZE PIETNACHA NIE STUKŁA!!!!!" a on w brecht i muwi "A TY ŁATWA JESTEŚ ;D" i poszli śmy na całość. jak zobaczył ciastka pod pachami to je od razu do gemby. naj gorzej było z jego przy rodzeniem bo było takie małe a grube, ze az zal pisac ;o czułam sie hehe jakbym se mini mydełko z super marketu wkładała ;d a właściwie to nic nie czułam ;o wstrenty drań mnie wykożystał i poszedł. ja uciekłam. ździwiona byłam, ze mi nug nie zakrwawiło, bo basia pisała że tak miała ale widocznie miała krwiaka macicy hehehehehhe ;PP

wpadam do domu, stara przy oknie czyta gazete to ja jej muwie dumna

"straciłam dziedzictwo"

a ona

"dopiero teraz sie skapłaś drogie dziecko???? straciłaś dziedzictwo odkont babka chałupe podpaliła i dali nam mieszkanie ze spuł dzielni"

a ja "to ja straciłam dziedzictwo przez babke??????????? ;o"

ona: "no a przez kogo??????? ;o co cie tak dziwi?????????" to ja jej wierszem jade

"przecież babka nie ma

pre dyspozycji

do innej pozycji

niż sześdziesiont dziewienć.

jak wienc mogła mnie

pozbawić dziecictwa???

ale w sumie by sie zgadzało

bo podczas stosunku

nic sie z mojej ci py

nie lało ;((((((((("

stara szczaiła o co cho i do szpitala. ;dddddd a we nara, jestem pod stałą opieką qratora. ;] napisze coś jutro bo teraz sie spiesze ;/;/ no pozdro!!!!!!! ;D"



Skończyłam.

Układ - 0/5

A nie. Nie skończyłam. Za układ na siłę mogłabym wyciągnąć chociaż ten jeden punkt, ale po tym co przeczytałam przysięgam sobie, że ta dziewczyna nic ode mnie nie dostanie. Nic a nic.

Temat - 5/5

A jednak dostanie. Zasłużone, jak najbardziej, nie uważacie?

Czytelność, obrazki - 0/5

Strasznie ciężko było rozszyfrować to wszystko, dlatego tu już punktu nie będzie.

Dodatkowe punkty - 2/10

A masz. I tak nie zmieni to Twojej oceny, a ja dawno się tak nie ubawiłam.

Suma punktów: 7/60

Ocena: niedostateczna

Chciałabym zaznaczyć, że jest to naprawdę najciekawszy blog jaki dotąd widziałam. Poważnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz