Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


niedziela, 21 czerwca 2009

(145) pamietnik-i-wiersze-sakury-haruno



www.pamietnik-i-wiersze-sakury-haruno.blog.onet.pl

Ocenia: Tosia

tracąca nadzieję na możliwość ocenienia czegoś co ma ręcę i nogi a nie tylko dupę.

Pierwsze wrażenie - 10/10

W tym momencie mogłabym powiedzieć, że jestem mile zaskoczona tym, że wreszcie widzę blog. Blog, a nie coś co tylko ma go przypominać. Niestety byłoby to kłamstwo, bo moje zaskoczenie minęło za jakimś piętnastym razem gdy weszłam na tę stronę. A wchodziłam na nią raz za razem, by upewnić się, że naprawdę istnieje. Wreszcie doczekałam się upragnionej oceny i jak zwykle w kluczowym momencie z wrażenia brakuje mi słów. Spróbuję wykrzesać z siebie coś sensownego, ale proszę, bądźcie wyrozumiali. Jestem naprawdę oczarowana, a co za tym idzie kompletnie rozkojarzona. Świetne wrażenie zrobił na mnie czarno-różowy szablon, choć na ogół nie pochwalam różu na blogach. Kojarzy mi się z dziecinadą i pustotą. U Ciebie całość prezentuje się wręcz odwrotnie. Być może duży wpływ mają na to belka (Dlaczego mój sen znów skończył się źle?) oraz napis w nagłówku ("Trudna jest droga miłości... Ukrywam się, by nie bolała".). Dołączając do tego postać figurującą w centralnym miejscu bloga oraz zadziwiająco krótki a wartościowy opis Ciebie, widzę jedną wielką całość wartą szczególnej uwagi. Wreszcie.

Nagłówek - 5/5

Nie potrafię powiedzieć dlaczego. Może dlatego, że tak właśnie wyobrażam sobie nagłówek oraz wystrój mojego własnego idealnego bloga. Niestety jako, że talentu graficznego mi brak, a żadna ze znanych mi szabloniarni nie dysponuje takim 'towarem' pozostaje mi jedynie zazdrościć i podziwiać.

Tresć - 10/10

Po przeczytaniu dwóch ostatnich notek jestem pewna, że przeczytam jeszcze niejedną, a najprawdopodobniej wszystkie, ale już teraz mogę Ci szczerze powiedzieć co o tym wszystkim myślę. Z resztą z łatwością możesz się tego domyślić patrząc na liczbę punktów. Twoje pamiętnikowo-refleksyjne wypociny są po prostu idealne. Bezbłędne, lekkie, mądre. Najważniejsze, że dokładnie choć krótko opisujesz wszystko to, co masz na myśli. Stawiasz tezę i antytezę, jak w rozprawce. Bardzo dobrej rozprawce. Moją uwagę najbardziej przykuł fakt, że wszystko, co opisujesz jest wyjęte prosto z życia każdego z nas, choć z reguły nie mamy w zwyczaju zastanawiania się codziennie nad tym kim jesteśmy, bądź w jaki sposób jesteśmy ograniczani. Nie myślimy nad tym, lecz siedzi to w naszych głowach. Nie potrafimy ubrać tych myśli w słowa, a już na pewno nie w tak piękne słowa, w jakie Ty je ubierasz. Musisz być osobą niezwykle inteligentną i mądrą. Wbrew pozorom te dwa sformułowania bardzo się od siebie różnią. Inteligencja to raczej wiedza nabyta z książek (choć nie zawsze) na tematy naukowe. Mądrość to umiejętność życia, podejmowania właściwych decyzji i ogólna wiedza na tematy z życiem związane. Z tego co piszesz emanują obie te cechy.

Ortografia i poprawność językowa - 10/10

Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to to, że często stawiasz potrójne znaki zapytania. Mogłabym, ale nie chcę, bo doskonale rozumiem dlaczego piszesz je trójkami, a nie pojedynczo. Dzięki temu pytania nabierają mocy i wydają się jakby ważniejsze, więc nie mogę uznać tego za błąd.

Swoją drogą na początku trochę mnie zdziwiło dlaczego 21-letnia kobieta, bo już nie dziewczyna zgłasza swojego bloga do oceny. Teraz chyba zrozumiałam. Choć piszesz bardzo ciekawie masz niewielu czytelników. Pewnie nie zależy Ci na dziesiątkach komentarzy pod postem, ale myślę, że każdy kto pisze w Internecie chciałby, by ktokolwiek to czytał. Pisząc ocenę ktoś tam gdzieś tam chcąc nie chcąc musi Twoje wypociny przeczytać. Jeśli trafisz na kogoś z głową, to zyskasz na pewno niejednego cichego czytelnika. Mnie możesz za jednego z nich uważać, bo na pewno nie raz jeszczę do Ciebie wrócę.

Układ - 5/5

Porządnie i minimalistycznie.

Temat - 5/5

Niby zwyczajny pamiętnik, ale tak naprawdę jeden z niewielu DOBRYCH zwyczajnych pamiętników. Nie liczy się tylko oryginalność, a również umiejętność ciekawego przedstawienia, którą Ty władasz doskonale.

Czytelność, obrazki - 5/5

Idealnie. Tak jak lubię najbardziej.

Dodatkowe punkty...

Zauważyłam, że nigdzie nie udało mi się odjąć jeszcze ani jednego punktu. Po prostu nie znalazłam nic, za co mogłabym go odjąć. Dlaczego więc w takim razie 'pamiętnik i wiersze sakury haruno' nie miałby być pierwszym blogiem w historii Opieprzu z maksymalną ilością punktów?

10/10

Suma punktów: 60/60

Ocena: CELUJĄCA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz