Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


sobota, 1 sierpnia 2009

(241) lo-ola



lo-ola.blog.onet.pl

Ocenia : QJ

Pierwsze wrażenie : 2 / 10
Adres przywodzi na myśl blog z konkursami i słitaśnym wyglądem. I taki jest. Dobra, przyznaję, zerknęłam, zanim to napisałam. Ale adres nie jest zbyt ciekawy. Tak samo jak tytuł. Wnioskuję, że blog założyłaś by mieć co robić w nudne dni, ale nie spodziewaj się dobrej oceny. A więc tytuł i adres - źle. Wysil się i wymyśl coś ciekawszego, ale najpierw zastanów się jakiego bloga chcesz prowadzić? Denne konkursiki z komentarzami w nagrodę? Zmagania szczęśliwej nastolatki, której wydaje się, ze jej egzystencja jest zagrożona? Na razie blog to coś z adresem i tytułem, który jest i nickiem, z trzema ( za dużo, za dużo, zły miszmasz, zła mieszanka) kategoriami i Miley Cyrus dosłownie wszędzie. Co za dużo - niezdrowo. Zapamiętaj to sobie. Ciebie bawi blog, to dwa punkty, bo chociaż ciebie i napalone na komentarze fanki.

Nagłówek : 1 / 5
Zrobiła ci go jakaś dziewczyna. Jest w porządku, ale mi się nie podoba. To twoja sprawa, wiem, aczkolwiek wybrałabym chociaż zdjęcia gdzie Cyrus wygląda młodo, dziewczęco i sympatycznie. Nad tym popracuj. Dobrze ci radzę! Nic się nie stanie, ale blog polubi elita, nie tylko dzieciaczyny z blogów z niszy!

Treść : - 10/ 10
Konkurs, mnóstwo blogów i to głosowanie na siebie samego w sondzie? Wygra ten kto będzie miał więcej czasu na głosowanie na samego siebie, jaką takie zwycięstwo ma wartość? Sprawdziłam w poście... nie, nie sprawdziłam. Masz jeden post. Żart dobry, ale nie śmieszny.

Poprawność ortograficzna i językowa : 5 / 10
Wszędzie te dzióbki, w linkach, w menu... nie podoba mi się. Nie było czego oceniać, ale i tak nie zdobyłaś maksimum, przez te znaczki. Przecież to bez sensu.

Układ : 1 / 5
Za dużo, źle poustawiane. I tak nie posłuchasz rady, więc mam po co mówić? Raczej nie. W każdym razie posprzątaj to, poustawiaj inaczej, próbuj z nowym szablonem. Myśl.

Temat : 0 / 5
Temat to jakieś kpiny, żarty. Rozumiem, że to dla ciebie super zabawa, ale dla mnie nie, ocenianie takiego czegoś. Nie nazwałabym tego blogiem.

Czytelność, obrazki : 4 / 10
Prawie nic nie ma. Miley mogę ocenić, nie podoba mi się, bo wygląda dziwnie, okey? Czcionka wydaje się w porządku, ale na pewno w czytaniu nie pomagają te <3/ i inne zmory!

- 5 pkt. za brak linka.
-5 pkt. bo mi się nie podoba.

Podsumowanie :
-7 / 60
Ocena niedostateczna
czy jaka tam jest po minusie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz