Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


środa, 19 sierpnia 2009

(295) dodapiekna



http://dodapiekna.blog.onet.pl/

Za Dodę bierze się dzisiaj Gontier.

Pierwsze wrażenie: 3/10
Widzę pięć Dorot, co oznacza pięciokrotne zwiększenie głupoty, jaką sobą prezentuje. Masa dodatków, oczojebne świecidełka i linki zajmujące 1/3 szerokości bloga. Tak właśnie prezentuje się Twoja strona. Wybacz, ale ten brąz w tle kojarzy mi się tylko z torbą na psie odchody. A jak wiadomo, większość wstydzi się tych papierowych torebek tknąć. Wprost nie mogę uwierzyć, że takiego bloga prowadzi osobnik mojej płci. Czuję się nieswojo, a na dodatek znosi mnie na lewą stronę, jakby halny wiał. Źle wygospodarowana strona i emotikony – jakże to uwielbiam.
Adres wiele mi nie powiedział. Mógłbym pomyśleć, że to strona poświęcona urodzie. „Doda piękna”. Co doda? Blog! Brawo, wygrałeś wycieczkę do podstawówki, gdzie uczy się ludzi pisać oraz czek na całkowite pokrycie swojej nauki w klasie I-III! Zdążyłem już zauważyć, że masz z poprawnością problemy.

Nagłówek: 2/5
Dokładnie pięć kobiet z rozchylonymi ustami i zapewne seksownym wdzianku, ale nie o wizerunku tej gwiazdy będę pisał, bo to jej sprawa, wita mnie nieco tajemniczym spojrzeniem. W rękach klonów Dody jest jakieś radio? Oczywiście nie zabrakłoby podpisu i adresu Twojego bloga. Normalnie jest świetnie i cudnie. Ale tak naprawdę, to chyba nie wiesz, co się dzieje. Te różowe świecidełko niżej, przypominające sznurek, ma chęć wskoczyć na pięć właścicielek blond włosów i udusić je nawet dla czystej satysfakcji.
A po prawej stronie nagłówka łyso.

Treść: 4/10
Nie będę dzisiaj czytał wszystkiego, bo nie interesują mnie plotki, tym bardziej o tej wokalistce. Wkleiłeś trochę zdjęć jej pośladków, powyśmiewałeś się z Edyty Górniak, i babcia dziadka wie jeszcze, co zrobiłeś. Śmiem twierdzić, że albo jesteś nastolatkiem w wieku dojrzewania z poważnymi zaburzeniami hormonalnymi, albo starym zboczeńcem. Poza tym, kompletnie nie wiem, dlaczego nie wykorzystałeś interesujących informacji o Dodzie, tylko wybierasz same te bezsensowne. Normalnie człowiek sądzi, że ujrzał już dno ludzkiej głupoty, ale spotyka kogoś, bądź coś, dzięki komu dowiaduje się, że ta studnia nie ma jednak dna.
Rzygać mi się chce, od ciągłego czytania, że Doda wyraża się źle o katolikach i ich religii. Jakby nie mogła już wymyślić czegoś innego, a Ty bez przerwy musisz o tym pisać. Blablabla… Doszedłem do postu przedostatniego w mojej grze „na chybił, trafił”. Zaciekawił mnie tytuł, więc zobaczmy czy w środku też będzie, co czytać. I to był celny strzał, ratujący Cię przed totalną klęską. Może i ten wywiad nie był napisany pięknie, ale potrzebny był by odejść od rutyny.

Ortografia i poprawność językowa: 4/10
nie banalny – niebanalny
Takiej treści u Ciebie szukałem, niebanalnej, ale nie znalazłem. Szukać na chama nie będę.
Zbyt często używasz wielkiej litery, a za mało interpunkcji. Nie będę Ci jej wypychał tyłkiem, jak to zasugerowałem komuś w poprzednich ocenach, choć tam ją właśnie prawdopodobnie masz. Poza tym masa literówek i brak ogonków. Na szczęście błędów ortograficznych też brak. Chyba, że udało Ci się ukryć je w postach, których nie czytałem.
dody – Dody
londynie – Londynie
wembley – Wembley
Nazwy własne piszemy wielką literą!

Układ: 1/5
O nie! Zbyt duża czcionka w linkach zaraz mi bokiem wyjdzie, jak nie uchem. Poza tym, ani trochę nie ma w nich ładu. Zdecyduj się: albo wyśrodkowanie albo wzięcie do prawej, (nie ukrywam, że drugi pomysł jest o wiele gorszy) bo zachowujesz się jak taki zrzędliwy babsztyl. Chyba, że nim jesteś?
Trzy kolumny są, zapomniałem powiedzieć. Statystyka oczywiście na samej górze, by każdy ją widział, ale chwalić się czym nie masz. Całą prawą stronę ogołociłeś, a lewą zapchałeś. Skoro lubisz tak pchać, to zostań może sprzątaczem? Chyba serio ten halny wieje na Twoim blogu. Mieszkasz w górach?

Temat: 1/5
Mogłeś lepiej go wykorzystać. Doda piękna? Dla mnie przedstawiłeś ją w bardzo złym świetle. Piękna też aż tak nie jest na zdjęciach, które wstawiłeś do albumów i w treść. Bardziej ją znielubiłem niż polubiłem.

Czytelność, obrazki: 2/5
Czytelnie jest… w treści, jeśli nie patrzy się na błędy. Nie mogę tego powiedzieć o pozostałości. Masz aż tak popsuty wzrok, że satysfakcjonuje Cię taki rozmiar czcionki, czy może masz braki gdzie indziej? Obrazki mi się nie podobały, choć były wyjątki. Wybierałeś te zdjęcia, gdzie wyglądała starzej. Lubisz dojrzałe kobiety? Poza tym, już mówiłem, co mi tło przypomina i zdanie podtrzymuję. Zbędne dodatki dobrze upchać w taką torbę z psimi odchodami.

Dodatkowe punkty: 2/10
Za wywiad. Tylko i wyłącznie.

Podsumowanie: 19/60
Ocena: Mierna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz