Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


poniedziałek, 5 października 2009

(360) jedna-runda-zycia

Blog jedna-runda-zycia.blog.onet.ploceni Kapibara

Pierwsze wrażenie: 10/10
Pozytywne. Adres informuje mnie, że będzie to pamiętnik i...zachęca do głębszego wgryzienia się. "Jedna-runda-życia". Czyżby nadszedł czas do walki z życiem? Kojarzy mi się on z tajemniczym sportem, wrestlingiem, który należy do "Zbioru Idiotycznych Tematów do Rozmowy" (ZITdR), moich kolegów.
Belka jest co najmniej dziwna, ale nie zła. Związana z tematyką bloga, którym będą pamiętniki i dzienniki. Wiem, że będę miał rację, bo jestem jasnowidzem (przepowiadanie pogody też się pod to podciąga?).
Wygląd zewnętrzny jest super. Wspaniały nagłówek, tło i tym podobne pierdoły. Po prostu cud, miód i orzeszki (skąd ja to znam?)
Nagłówek: 5/5
Wybitny! Szara postać kobieca spoglądająca w przestrzeń. Jest świetne, a jak coś jest takie to napisać cokolwiek ciężko. Mogę wytworzyć twór podobny do mojego podręcznika od "hidtorii"(jak mamy wpisane na planie na planie), ale uważam, że grafomania to choroba śmiertelna.
Podsumowując: jest super i nie ma się czego przyczepić.
Treść: 9/10
"Otoczona oceanem wielkomiejskiej wibracji"
Zwykle zdarza się tak, że blogi o ładnej szacie graficznej mają beznadziejną treść. Tutaj jednak - niespodzianka! Prawie jakbym czytał poezję. Podczas zgłębiania się w to cudo słyszałem skrzypce. To nic, że zagłuszył je odkurzacz. Tytuł też niczego sobie. Pięknie.
"Obudźcie mnie, jak zatrzyma się czas"
Kolejny wspaniały tytuł. Nie wiem co ma wspólnego z notką, ale jest zarąbisty. Tylko proszę Cię, pisz dłużej!. Reszta, jak wyżej.
"Nie chcę mieć "brata"
To notka jest o wiele gorsza od dwóch poprzednich. Zdania przestały być melodyczne. To takie pieprzenie kotka, za pomocą młotka. Nie wiem co myśleć. Uważam, że w niektórych miejscach powinny być kropki zamiast przecinków.
Nie mam ochoty nic więcej mówić. Idę do notki najnowszej, o tytule:
"Spadek psychiczny"
Niestety, nie jest tak przytulnie jak we wcześniej ocenionych postach. Zrobiło się gorzej. Notki wprawdzie się wydłużyły, ale straciły sporo sensu. Nie wiem dlaczego, ale nie powiem nic więcej. Niech ta cisza będzie wyrazem uznania.
Ortografia i poprawność językowa: 9/10
Tutaj też jest dobrze. Wspomniane już śpiewne zdania, brak ortografów i błędów językowych. Jak już mówiłem są byki w notce "Nie chcę mieć brata". Ten post jest zdecydowanie najgorszy ze wszystkich przeczytanych przeze mnie.

Układ: 5/5
Nic dodać, nic ująć.

Temat: 4/5
Myślę, że bardziej do twojego bloga bardziej pasowałaby kategoria refleksje, a nie pamiętniki i dzienniki.

Czytelność i obrazki: 4/5
Niby wszystko jest czytelne. Niestety ciężko mi było rozczytać tę maciupeńką czcionkę. Więcej do niczego się nie przyczepię.
Dodatkowe punkty: 3/10
Przyznaję je za wyjątkowy styl, który podoba mi się niezmiernie.

Podsumowanie: 49/60
Ocena bardzo dobra.
Oceny wystawiane przeze mnie są coraz lepsze. Nie wiem, czy to dobry znak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz