Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


sobota, 7 listopada 2009

(382) demi-gomez

Miało być pięknie, a wyszło jak zwykle. Czyli ocena bloga demi-gomez.blog.onet.plby Kapibara
Pierwsze wrażenie: 0/10
Zacznę banalnie, bo od adresu. Ma on dwie strony. Z jednej, nie może to być opowiadanie o Harrym Potterze. Z drugiej jednak strony, będzie to blog o jakiejś gwiazdce Disneya lub też i nie Disneya. Nie jest to ważne w najmniejszym stopniu. Belka nie zadziwia. Umieszczono na niej imiona i nazwiska "gwiazd", otaczające je murem kropeczek. Dużo, duuużo kropeczek!Jak już zapewne wszyscy zgadliście, moje nastawienie nie jest pozytywne, a pierwsze wrażenie - zdecydowanie złe. Wartościowość takich blogów jest znikoma w moich oczach, tak więc piękne, okrąglutkie ZERO.
Nagłówek: 1/5
Sam w sobie jest DOŚĆ ładny i DOŚĆ estetyczny, Nie wiem co jest pięknego w rozmnożonych i rozmazanych postaciach, ale cóż, o gustach się nie dyskutuje. Zauważyłem jednak z boku efekt kafelkowania. To nie wygląda ładnie. Najbardziej zastanawia mnie fakt, jak się nagłówek ma do tła. Otóż tło jest białe, co sprawia, że wygląda toto, jak porzucony film od aparatu.

Treść: 0/10
Twój blog jest chory, na notoryczny brak treści. Tak więc, ZERO.
Ortografia i poprawność językowa: 0/10
Zauważyłem, że użyłaś tworu "XD". Na pięćdziesiąt słów jest to dość dużo, czyż nie?

Temat: 0/5
Komentarza chyba nie potrzeba. Konkursiki, gwiazdy, fani? To nie dla mnie!
Układ: 0/5
Rzadko zdarza mi się przyznać zero punktów w tej kategorii. Możesz się więc czuć wyróżniona. Wszystko umieściłaś po lewej stronie, rozjechane toto w dół, jakieś piosenki, avki, buttony i inny pierdalanse. Słowem - za dużo tego. Wynalazek Menu nie dotarł jeszcze do bloga w postaci doskonałej.
Czytelność, obrazki: 2/5
Zastanawiam się nad Twoim wkładem własnym w obrazki. Nie wiem czy szablon jest Twojej roboty, czy też nie. Obrazki do konkursu są tak wykonane, że aż mi się nóż w kieszeni otwiera! Jedyne godne uwagi obrazki to Twoje zdjęcie i nagłówek.
Punktu dodatkowe: -5/10
Szukałem, Opieprzu nie znalazłem. Szkoda, pięć punktów poleci w dal z ptasią grypą.

Podsumowanie: -2/60
Wręcz śliczna, ocena więcej niż niedostateczna.
Skala ocen od zera się zaczyna, więc Cię wyklinam!
Nie będzie oceny, tak oto mści się Karma.
Życzę miłego i smacznego żarła!
Yahoo, yahoo, yahoo i hura.
Tup, tup, tup.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz