Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


wtorek, 16 lutego 2010

(534) blackbetty



Leaksy ma ochotę zgnębić jakąś niewinną duszyczkę. Szczęściarzem okazał się blog blackbetty. Gratulacje!


Pierwsze wrażenie - 3/10
Czarna Betty? Hm… Prawdopodobnie chodziło ci o imię, ale nie wykluczam opcji, iż tak naprawdę myślałaś o pewnym rodzaju budyniu owocowego.
Moje odczucia w stosunku do adresu są dosyć mizerne ze względu na stuprocentową nie chęć do języka angielskiego w blogach.
Belka mnie odrzuciła zanim zdążyłam przeczytać co na niej jest. „Bo Czasami Warto Się Zapomnieć… || black_betty” – Ah, jakiż stary, znany i doprowadzający mnie do mdłości cytat. Czy odrobina myślenia komuś zaszkodziła? Zdaje mi się, że wpisanie hasła: „aforyzmy” w wyszukiwarkę nie jest zadaniem trudnym.
Przejdę jednak do rzeczy, która, jak wspomniałam na początku, odrzuciła mnie. Prawdopodobnie się domyślasz, iż chodzi o wielkie litery, którymi rozpoczynasz słowa. Zapewniam cię, że nie jest to ani estetyczne, ani ciekawe a przede wszystkim poprawne pod względem stylistycznym.
Poza tym zupełnie bezsensowne dla mnie jest wpychanie się z nickiem na belkę. Nie rozumiem co chcesz tym zaznaczyć/udowodnić.
Zjeżdżam niżej i niżej, ale oprócz nagłówka wszystko wydaje mi się mdłe, że ojej.
Dużo tu emotikonek, nie ma co. A szczególnie „XD”, która rzuca się w oczy prawie tak samo jak nagłówek, więc coś mi się wydaję, że będzie ciężko.


Nagłówek - 3/5
Dosłownie pięć minut przed wejściem na twój blog widziałam ten szablon gdzieś indziej. Tak to jest kiedy bloggerzy masowo pobierają ze znanych szabloniarni. *grozi paluszkiem*
Przeleciałam… Eee? Ekhem. Jeszcze raz. Przeleciałam WZROKIEM linki i nie widzę odnośnika do załogi, która odwaliła za ciebie ciężką pracę.
Z początku nagłówek strasznie mi się podobał, ale po głębszym przyjrzeniu się dużo mniej.
Nawiedzone dziewczynki, stwory, krew, zło i tego typu motywy to moje klimaty, więc masz za to dużego plusa. Poza tym widzę tu jakieś powiązanie z mangą, co daje ci niesamowitą przewagę nad moim umysłem. Na tym niestety kończą się już zalety.
Tekstura z wielkim, wyciętym kółkiem od zawsze mnie odpychała. Ciągle wjeżdża mi na nagłówek i nie mogę się nacieszyć tymi cudakami!


Treść – 2/10
Co ja na to, aby oceniać notki po kolei?


„Śmiechowy dzień xD”
Oszczędziłam sobie trudy związane z czytaniem pierwszego postu. Miałam po prostu wrażenie, iż to może być szok i chyba dobrze zrobiłam.
Co prawda jakiejś strasznej tragedii nie widzę.
Opisujesz swój dzień, czyli nic niezwykłego. Twój sposób pisania nie jest najgorszy, ale również nie przyciąga do zagłębienia się w lekturę.
Na sam koniec konkursy, których wygraną są komentarze. Powiem, że miałaś dobry start i mogłaś naprawdę wybrnąć, ale powoli sama się zakopujesz (W sensie, że jest grób i ona tam leży. A dół, w moim przypadku, trzeba jeszcze przysypać. Kapiszi?)


„Szkolne masakry xD”
Ponownie witam się z twoim pamiętnikiem codziennym. Opisujesz sytuację z ocenami oraz kilka problemów. Nie rozumiem dlaczego w tytule zamieściłaś emotikon „xD”, skoro większą część postu wyżalasz się. Czyżbyś była prawdziwą optymistką? Jeśli tak to masz plusa za postawę. Szkoda tylko, że za to prawdopodobnie nie będzie jak postawić ci kilku punktów.
A i jeszcze jedno. Zaczynają mnie denerwować te konkursiki i reklamki, więc licz się z tym, że właśnie wyjęłam z kieszeni wojsko kwarciane.

„Ile razy już mówiłam, że chłopacy są dziwni .? Dużo, wierzcie xD”
Nie mam powodów, żeby ci nie wierzyć. Chociaż wszystko może się zmienić po przeczytaniu tego zlepka literek.
Bardzo podoba mi się informacja z początku, w której oznajmiasz, iż nie tolerujesz nabijania komentarzy. O tak! Dobra schodzę z ciebie.
Hm… Miłość w wieku 12-13 lat może istnieć, ale to zdarza się bardzo rzadko.
Przeczytawszy ten post, odnoszę impresję, że to jak na razie jedyna, jako tako, przemyślana notka. Pod refleksje jeszcze podpiąć tego nie możemy, ale kto wie czy za chwilę nie przeczytam twoich myśli wyrwanych prosto z serca?


„Pozytywnie xD”
Znowu napisałaś trzy zdania na odwal się. Nie pojmuję sensu pisania skoro nie ma się ochoty. Nawet jeśli ma to miło by było posiadać coś takiego jak pomysł.


Ortografia i poprawność językowa - 4/10
Prawdę powiedziawszy spodziewałam się czegoś gorszego po pierwszym wrażeniu, więc mi to pasuje, ale dobrze też nie jest.
Czasami spotykam drobne błędy ortograficzne, ale to Pikuś w porównaniu z konstrukcjami, które imitują jedno, pięcowersowe zdanie, a w dodatku brakuje im kropki. Ponadto bardzo przeszkadzają mi twoje skróty. Pojawiają się co drugie słowo.
Radzę również zaopatrzyć się w słownik wyrazów bliskoznacznych, gdyż pisanie jednego wyrazu siedem razy pod rząd jest irytujące i źle o tobie świadczy.
Ostatnią sprawą są emotikony. Dajesz ich zdecydowanie za dużo! Uwierz w swoich czytelników. Oni naprawdę nie są idiotami (przynajmniej nie takimi za jakich ich masz), żeby nie pojąć powagi/humoru sytuacji.


„wogóle” – „w ogóle”
„itp” – „itp.”
„troche” – „trochę”
„chciaż” – „chociaż”
„Założyłam się dzisiaj z kumpelą jak się przebierałyśmy na w-f, że ona wyjdzie w majtkach i staniku na korytarz i... przegrałam.” – „Założyłam się dzisiaj z kumpelą, jak się przebierałyśmy na wf, że ona wyjdzie w majtkach i staniku na korytarz i… przegrałam.”
„Co tam u mnie, jeżeli chodzi o szkołę to za szybko
zaczęłam się jarać, ze będę mieć 5.0.” – „Co tam u mnie? Jeżeli chodzi o szkołę, to za szybko zaczęłam się jarać, że będę mieć 5.0.”
„Bo tak, ja przychodzę ogólnie z zacieszem do szkoły, luzik itp, a tu się okazuje, że z religii ksiądz oddaje zaległy spr, pyta mnie i mam 4 ze spr i 3 z odpowiedzi i tak oto z religii wychodzi mi 4.” – Powtórzenia: „religia”, „sprawdzian”, „cztery”.
„Ogólnie wszystko się sypie, bo na koniec 6 klasy tańczymy poloneza, a ja miałam go tańczyć z takim jednym, a on mnie tu nagle wystawia i mówi, że mu się nie chce tańczyć tego poloneza i jest problem, bo mi bardzo zależy żeby go tańczyć, a wszyscy już mają partnerów, ale to się jeszcze zobaczy, mam nadzieję, że się wszystko ułoży” – Za długie zdanie. Czterokrotnie powtórzyłaś słowo „tańczyć”.
„[…] nie robi imprezy to my postanowiłyśmy wykorzystać fakt, że jest dyskoteka i zrobić mu wtedy imprezę.” – Powtórzenie słowa „impreza”.
„Ile razy już mówiłam, że chłopacy są dziwni .?” – Zlikwidować spację i kropkę. Natychmiast!

Układ - 1/5
Dwukolumnowy. Leaksy lubić taki. To chyba tyle pozytywów…
Ramka „o mnie” nie powinna być wytłuszczona, gdyż wygląda to co najmniej nieestetycznie.
Zmień kolor linków, gdyż ten domyślny niebieski ani trochę nie pasuje do szablonu.
Jak na mnie powinnaś wyśrodkować całą prawą kolumne i będzie wtedy gitez majonez z cebulką.


Temat - 0/5
Blog jak każdy inny, niczym się nie wyróżnia. Gdyby nie konkursiki, reklamki i inne pierdółki dałabym ci jeden punkt za kultywowanie prawdziwej idei bloga.


Czytelność i obrazki - 1/5
W miarę czytelnie, ale denerwują mnie te kreski, kropki, nutki, reklamki. Obrazków zdecydowanie za dużo. Panno Betty! Prowadzi pani pamiętnik, nie blog z dodatkami. Proszę się tego trzymać. Dziękuję za uwagę i z Bogiem!


Punkty: 14/60
Ocena: Mierna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz