Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


środa, 3 czerwca 2009

Podsumowanie Działalności (100 ocen)








Wystawiliśmy już wspólnie 100 ocen.


Najlepszym blogiem okazał się:
www.white-coma.blog.onet.pl (59/60)
Ocenę wystawił Lesair.

natomiast najgorszym:
www.okiemdziewczyn.blog.onet.pl (-24/60)
Ocenę wystawiła Arien.

Oba blogi, są absolutnymi ewenementami.

Podsumowanie obejmuje oceny 51-100, w nawiasach umieszczona została liczba wszystkich ocen, od momentu powstania ocenialni, tudzież przyłączenia się do niej.

Meeira wystawiła 5 ocen ( ogółem 20 ), w tym:

1 niedostateczna ( ogółem 4 )
1 mierna ( ogółem 5)
2 dostateczne ( ogółem 2)
1 dobra ( ogółem 6 )
0 bardzo dobrych ( ogółem 3)
0 celujących ( ogółem 0 )


Lesair wystawił 4 oceny ( ogółem 9 ), w tym:

0 niedostatecznych ( ogółem 0)
1 mierna ( ogółem 3)
1 dostateczna ( ogółem 3)
0 dobrych ( ogółem 1)
1 bardzo dobra ( ogółem 1)
1 celująca ( ogółem 1)


Aki wystawiła 6 ocen ( ogółem 18 ), w tym:
1 niedostateczna (wszystkie: 1)
0 miernych (wszystkie: 1)
2 dostateczne (wszystkie: 6)
1 dobra (wszystkie: 5)
2 bardzo dobre (wszystkie: 3)
0 celujących (wszystkie: 1)


Tosia wystawiła 10 ocen ( ogółem 16), w tym:
1 niedostateczna (wszystkie: 1)
4 mierne (wszystkie: 5)
2 dostateczne (wszystkie: 3)
1 dobrych (wszystkie: 3)
1 bardzo dobra (wszystkie: 3)
1 celująca (wszystkie: 1)


Arien wystawiła 5 ocen ( ogółem 7), w tym:
1 niedostateczna (wszystkie: 1)
2 mierne (wszystkie: 2)
1 dostateczna (wszystkie: 2)
1 dobra (wszystkie: 1)
0 bardzo dobrych (wszystkie: 1)
0 celujących (wszystkie: 0)


Tenshi wystawiła 3 oceny, w tym:
1 niedostateczna
1 mierna
0 dostatecznych
1 dobra
0 bardzo dobrych
0 celujących


Queen Julie wystawiła: 10 ocen, w tym:

5 niedostatecznych
1 mierna
4 dostateczne
0 dobrych
0 bardzo dobrych
0 celujących


Fumiko ijiri wystawiła 5 ocen, w tym:
0 niedostatecznych
2 mierne
2 dostateczne
1 dobra
0 bardzo dobrych
0 celujących

----
W tym okresie najintensywniej udzielały się: Tosia i Queen Julie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz