Witamy na Opieprzu!

Ogłoszenia z dnia 29.04.2016

Do zakładki "kolejka" oraz "regulamin dla zgłaszających się" został dodany nowy punkt. Prosimy się z nim zapoznać.

Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji!


wtorek, 23 czerwca 2009

Podsumowanie Działalności (150 ocen)



Łącznie od dnia 18.04.2009 roku wystawiliśmy 150 ocen, w tym:

27 niedostatecznych;
33 mierne;
38 dostatecznych;
27 dobrych;
19 bardzo dobrych;
4 celujące.

Najlepszym blogiem okazał się:
www.pamietnik-i-wiersze-sakury-haruno.blog.onet.pl (60 punktów)
ocenę wystawiła: Tosia

Najmniej punktów zdobył:
www.okiemdziewczyn.blog.onet.pl (-24 punkty )
ocenę wystawiła: Arien


***
Podsumowanie obejmuje oceny 101-150, w nawiasach umieszczona została liczba wszystkich ocen, od momentu powstania ocenialni, tudzież przyłączenia się do niej.
***

Meeira wystawiła 8 ocen ( ogółem 28 ), w tym:

2 niedostateczne ( ogółem 6 )
2 mierne ( ogółem 7 )
2 dostateczne ( ogółem 4)
1 dobra ( ogółem 7 )
1 bardzo dobra ( ogółem 4)
0 celujących ( ogółem 0 )


Lesair wystawił 1 ocenę ( ogółem 10 ), w tym:

0 niedostatecznych ( ogółem 0)
1 mierna ( ogółem 4)
0 dostatecznych ( ogółem 3)
0 dobrych ( ogółem 1)
0 bardzo dobrych ( ogółem 1)
0 celujących ( ogółem 1)


Aki wystawiła 5 ocen ( ogółem 23 ), w tym:

1 niedostateczna (wszystkie: 2)
1 mierna (wszystkie: 2)
0 dostatecznych (wszystkie: 6)
1 dobra (wszystkie: 6)
2 bardzo dobre (wszystkie: 5)
0 celujących (wszystkie: 1)


Tosia oceniła 11 blogów (wszystkich 26)
4 niedostateczne (wszystkich 5)
2 mierne (wszystkich 7)
0 dostatecznych (wszystkich 3)
2 dobre (wszystkich 5)
2 bardzo dobre (wszystkich 4)
1 celująca (wszystkich 2)

Arien wystawiła 2 oceny ( ogółem 9), w tym:

1 niedostateczna (wszystkie: 2)
0 miernych (wszystkie: 2)
1 dostateczna (wszystkie: 3)
0 dobrych (wszystkie: 1)
0 bardzo dobrych (wszystkie: 1)
0 celujących (wszystkie: 0)


Tenshi wystawiła 2 oceny ( ogółem 5 ), w tym:

1 niedostateczna (ogółem 2)
0 miernych ( ogółem 1)
1 dostateczna ( ogółem 1)
0 dobrych (ogółem 1)
0 bardzo dobrych ( ogółem 0)
0 celujących ( ogółem 0)


Queen Julie wystawiła: 3 ocen ( ogółem 13 ), w tym:

0 niedostatecznych ( ogółem 5 )
0 miernych ( ogółem 1 )
1 dostateczna ( ogółem 5 )
0 dobrych ( ogółem 0 )
2 bardzo dobrych ( ogółem 2 )
0 celujących ( ogółem 0 )


Fumiko ijiri wystawiła 12 ocen ( ogółem 17), w tym:

1 niedostateczna ( ogółem 1)
4 mierne ( ogółem 6)
6 dostatecznych ( ogółem 8)
1 dobra ( ogółem 2)
0 bardzo dobrych ( ogółem 0)
0 celujących ( ogółem 0)


Notte wystawiła wystawiła 6 ocen ( ogółem 6), w tym:

1 niedostateczna ( ogółem 1)
2 mierne ( ogółem 2)
2 dostateczne ( ogółem 2)
1 dobra ( ogółem 1)
0 bardzo dobrych ( ogółem 0)
0 celujących ( ogółem 0)

---
W tej stawce najdzielniej spisały się Tosia ( po raz wtóry ) i Fumiko ijiri. Serdeczne dzięki.
Liczby mówią same za siebie. Czy już wszyscy wiedzą, kto ma u mnie na pieńku? Ja naprawdę rozumiem brak czasu, czy wyjazdy, ale wypadałoby mnie informować o dłuższych nieobecnościach. Chyba przestanę być dobrą cioteczką i polecą łby.
Jeszcze radosna nowina! Notte, przedłużam okres próbny, chociaż Twoja ostatnia ocena mnie nie powaliła, wiem, że stać Cię na więcej.
I szukam kogoś nowego do załogi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz